Poster: dacuba
Zeg eens djvir20, waarom precies wil jij net een macbook?
Poster: djvir20
Nuja het moet nier perse een macbook gewoon een laptop zou ook al meer dan mooi zijn h? :p
Poster: djvir20
En nu aan iedereen van jullie die hier denkt dat ik naar morjee luister alsof het men vader is of wat jullie ook denken. NIET WAAR, morjee is een heel goede vriend van me en over dat opkijken:
Ik kijk in zekere zin wel naar hem op ja.
Op de manier van : dat hij al mooie dingen heeft kunnen kopen waar hij hardt voor moest werken etc...
Poster: dacuba
Dan kijk je toch gewoon naar aanbiedingen van laptops rond de 500 euro? Of een netbookje?
Je antwoord trouwens niet op mijn vraag. Waarom wil je o zo graag een MB?
Poster: TekheadPoster: djvir20
Neen begrijp me niet verkeerd ik verwacht ook helemaal niet dat ik het zomaar krijg
hoor. En wat dat geld betrefd: Mijn ouders hebben me nog geen halve euro
voorgeschoten of betaald ik heb alles zelf moeten sparen. dusja ik snap heus wel wat je bedoelt en zo komt het ook verkeerd over zoals ik het verwoord maar als dj is een
laptop handiger snap je als je naar een vriend o.i.d. moet. Ik bedoel gewoon dat als ik opnieuw een pc mocht kiezen ik voor een laptop zowieso
zou gaan liefst een macbook ja maar een gewone laptop zou ook al meer dan mooi zijn
hoor
grts Effix
@ vassilli : ja dat snap ik en daarom zeggen men ouders ook van je doet het niet omdat de pc nog meer waard is. Maarja zo is iedereen he 2e hands moet stukken goedkoper zijn.
Ja, iedereen met een beetje gezond verstand wil tegenwoordig een Mac, en niet alleen dj's. Het valt me op dat menig jeugdig member hier, snel snel, de grote jongens willen kopieren, ze noemen zich na een gelukte beatmatch al dj, willen onmiddellijk ergens gaan draaien, het beste en/of duurste gear, Macbook Pro etc... en dan moet mams en paps dat maar allemaal betalen, want ze willen hun droomset zsm, liever gisteren dan morgen, en zijn teleurgesteld als de ouders het niet willen betalen. En maar janken, mijn ouders willen niks betalen bla bla, maar hebben ze zich eens afgevraagd of hun ouders dat uberhaupt wel kunnen betalen !!!! Ikzelf heb 2 kinderen waarvan 1 schoolplichtig, en gaat naar een vrije school, waar alles zelf moet aangekocht worden en voor alle toezichten, in blijven eten etc... moet betaald worden. Eten, kledij, zakgeld, sport, dokter, en ga zo maar door, dat moet allemaal betaald worden, en alles wat je (wil) doen/doet is betalen. Als deze jochie's eens zouden beseffen hoeveel de ouders aan kosten hebben per maand, zouden ze misschien niet meer altijd denken, ze willen? niet helpen, maar hopelijk beseffen, ze kunnen niet helpen ! Wat heeft je game pc gekost 2 jaar geleden ? Je vraagt rond de 1400,00 euro 2de hands, besef je wel dat er heel veel arbeiders en ook bediende zijn die zelfs geen 1400,00 / maand verdienen !!! Dus ophouden met janken en zelf sparen.Beste tekhead, Mag ik je een vraag stellen ? Weet je hoe lang ik gespaard heb voor 215 euro ( ZONDER ENIGE HULP VAN OUDERS) buiten het geld van verjaardag dan ? Hoeveel ? 2,5 JAARIk denk dus dat ik wel weet wat sparen is en ik ben me er bewust van en natuurlijk weet ik dat mijn ouder het niet betalen en ik zou het nieteens willen nu. Ik vind dat kinderen die alles krijgen van hun ouders verwende nesten zijn die strax weerloos zullen zijn in een maatschappij van Economische crisis. En nee IK HEB NOG NOOI 1 TRAAN GELATEN omdat men ouder me geen geld wouden geven. Ik heb het ze zelfs niet 1keer DURVEN vragen. Want ik weet wat mijn ouders voor mij betalen. En ik ben in tegenstelling tot veel jongens van mijn leeftijd bereid om mij in het zweet te werken 10 weken lang voor een appel en een ei. Want jij hebt een beeld van mij waarin je denkt dat ik alles krijg en niet werk voor men geld.?Wel laat ik je wat vertellen. Mijn tante heeft een krantenwinkel en in de winter ( -7?C ) ?heb ik mij een ganse voormiddag in haar portaal gezet om saxofoon te gaan spelen en geld in te zamelen voor mijn dj set. WEet je ik heb daar een mooie 75 euro verdient voor 4 uur saxofoon spelen. Jij denkt : "OH das zon 20 euro per uur" Das heel wat. Wel ik stond daar in zomerschoenen een jeans en men jas. Geen muts en geen handschoenen. En je kan nu zeggen wat je wilt maar ik ben fier dat ik daar die 75 euro verdient heb en alle mensen die kwamen heb ik nog eens vriendelijk bedankt. Ookal gaven ze me geen cent. Want ik zag op ieders gezicht dat ze het mooi vonden hoe ik daar saxofoon stond te spelen.?Het was trouwens eerst niet mijn bedoeling om daar een potje te zetten. Want ik begon te spelen en toen te 2e of 3e klant buitenging vroeg die aan mij heel verbaast: " Waar is u bakske menne jong ? , Dan kan ik u een centje geven." Waarop ik antwoorde maar mevrouw ik heb geen bakske ik sta hier zomaar voor 't plezier.?maar zij zij : " Ge gaat hier toch nie zomaar staan h?, haalt u een bakske en rap !" "Ze zouden de kinderen die hier willen komen spelen juist extra moeten bedanken" Zij de vrouw.?Maar ik bleef volhouden maarnee dat moet egt niet. Want ik profiteer niet van mensen. Maar uitieindelijk heeft mijn tante gewoon een bakske neergezet voor mij. Want ze vond het geweldig wat ik deed.Ander verhaal. WEet je dat vroeger toen ik 9 jaar was ik zelf bijna nooit geld aanvaarde van mijn oma of bomma ? Gewoon omdat ik mee was geweest gaan winkelen en naar opa op het kerkhof kijken en omdat ik de hele dag bij haar was geweest. Ik zei: " Maar nee ik doe da graag, hou u geld maar oma ik hoef da nie hoor."?
Ik hoop dat ?jullie mijn verhaal helemaal gelezen hebben want daardoor zie je maar: niet iedereen is zo "gemoderniseerd"?