Poster: Mixt-Ape
En offtopic: Als jullie 2 'vrienden' zijn dan vind ik jou toch een redelijke backstabber!
Poster: CopainsDeluxe
Eigenlijk vraag ik me af wat de meerwaarde voor jou is jasper om met een macbook te werken...
Op dit moment heb je echt het geld er niet voor en zou je eigenlijk moeten tevreden stellen met wat minder...
En aan geld komen ja...
Ik ken je gevoel je wil maar je wil maar, ik zelf heb nu ook tot mijn 16 moeten werken eer dat ik aan de slag kon als hulpkok, Heel de zomer hard zitten werken voor nu 2 subwoofers...
En die neem ik nu mee in de drive in , en dat levert dan ook weer wat meer op
Je moet eigenlijk zien te investeren in dingen waar je iets aan hebt...
Een macbook? of een hp laptop , de klant zal het niet zoveel uitmaken. Als je maar goede muziek?draait?en er een leuke avond van maakt.
Slim investeren is later ervan profiteren
Poster: mrwhoopie
Met alle respect maar dit is geen slimme investering.Je hebt echt geen subs nodig....ik vind als kleine DJ dat je echt geen versterker en boxen nodig hebt of active speakers.Je kan deze beter gaan huren voor het geen wat dat kost...en dan investeren in signaal processing (tt,mengtafel,cd-spelers,hoofdtelefoon,...)Veel beginnende dj's willen thuis gewoon bonken en geloof me als mijn kind wil leren draaien zal ik daar respect voor hebben maar power equipment heb je niet nodig thuis.
Gewoon omdat je in zowat alle topics (die ik lees) de kant kiest TEGEN hem en zo komt het echt hard over dat je zo 'cool' wil doen om bij de rest te horen,ten koste van je maat. Mag van mij hoor, ik zeg alleen maar dat het zo wel erg hard overkomt...
Poster: Tekhead
Ik denk echter dat hij eerder naar jou een beetje opkijkt ivm je drive-in en hij hoopt regelmatig een setje mee te mogen draaien. Maar geloof me, je uitspraken die je soms doet getuigd van weinig respect t.o. hem. Hij is trouwens net aan't puberen en nog zeer beinvloedbaar, en onder de indruk van heel veel dingen. Als je zegt dat hij je maat is, behandel hem dan ook zo, waarmee ik uiteraard niet wil zeggen dat je hem altijd gelijk moet geven, maar breek hem niet altijd af hier op't forum, dat doen vrienden niet.
Niets zo heerlijk als met een maat je in het avontuur te storten
Niets zo heerlijk als met een maat je in het avontuur te storten
Poster: CopainsDeluxe
Hoe bedoel je ? Samen draaien ,.. Dat doen we toch wel ja :D hebben veel lol samen, kortom VRIENDEN ! !^^
Haha, da's ook best dubbelzinnig!