Poster: djvir20
Neen begrijp me niet verkeerd ik verwacht ook helemaal niet dat ik het zomaar krijg
hoor. En wat dat geld betrefd: Mijn ouders hebben me nog geen halve euro
voorgeschoten of betaald ik heb alles zelf moeten sparen. dusja ik snap heus wel wat je bedoelt en zo komt het ook verkeerd over zoals ik het verwoord maar als dj is een
laptop handiger snap je als je naar een vriend o.i.d. moet. Ik bedoel gewoon dat als ik opnieuw een pc mocht kiezen ik voor een laptop zowieso
zou gaan liefst een macbook ja maar een gewone laptop zou ook al meer dan mooi zijn
hoor
grts Effix
@ vassilli : ja dat snap ik en daarom zeggen men ouders ook van je doet het niet omdat de pc nog meer waard is. Maarja zo is iedereen he 2e hands moet stukken goedkoper zijn.
Ja, iedereen met een beetje gezond verstand wil tegenwoordig een Mac, en niet alleen dj's. Het valt me op dat menig jeugdig member hier, snel snel, de grote jongens willen kopieren, ze noemen zich na een gelukte beatmatch al dj, willen onmiddellijk ergens gaan draaien, het beste en/of duurste gear, Macbook Pro etc... en dan moet mams en paps dat maar allemaal betalen, want ze willen hun droomset zsm, liever gisteren dan morgen, en zijn teleurgesteld als de ouders het niet willen betalen. En maar janken, mijn ouders willen niks betalen bla bla, maar hebben ze zich eens afgevraagd of hun ouders dat uberhaupt wel
kunnen betalen !!!! Ikzelf heb 2 kinderen waarvan 1 schoolplichtig, en gaat naar een vrije school, waar alles zelf moet aangekocht worden en voor alle toezichten, in blijven eten etc... moet betaald worden. Eten, kledij, zakgeld, sport, dokter, en ga zo maar door, dat moet allemaal betaald worden, en alles wat je (wil) doen/doet is betalen. Als deze jochie's eens zouden beseffen hoeveel de ouders aan kosten hebben per maand, zouden ze misschien niet meer altijd denken, ze willen? niet helpen, maar hopelijk beseffen, ze kunnen niet helpen ! Wat heeft je game pc gekost 2 jaar geleden ? Je vraagt rond de 1400,00 euro 2de hands, besef je wel dat er heel veel arbeiders en ook bediende zijn die zelfs geen 1400,00 / maand verdienen !!! Dus ophouden met janken en zelf sparen.