Ik ben toe aan een nieuw DJ meubel. Ik heb nu de Ikea Expedit kast en die heb ik te koop/te ruil aangeboden bij Selling & Buying op dit forum. Ik ben deze kast eenmaal zat omdat ik een wat compacter tafeltje zoek waar precies mijn gear op past. Zodat ik dus ook meer ruimte over houd in mijn kamer. Ik heb nu het oog op de Glorious DJ Meubel in het zwart maar ik vind hem een beetje aan de dure kant. Bestaat er toevallig een meubel wat een beetje op die glorious lijkt? Er komen 2x CDJ800mk2's op te staan en 1 DJM-800. Ik hoop dat iemand mij mee kan helpen om iets moois te vinden.
What do you think about Opzoek naar nieuw DJ Meubel ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
deze kun je zo smal maken als je zelf wilt: of via mp
ps. als je meer ruimte in je kamer wil kun je je meubel tegen de muur zetten en je cdj's en djm omdraairen zodat je de ruimte waar je nu staat bij de kamer betrekt!!
User edit by dJORD on 08-02-2010 @ 17:42:11 (100%)
Dat is heel makkelijk hoor, je koopt een 4-tal MDF planken, zaagt op maat, schroeft alles vast, even die gaten toesmeren met plamur en dan een laagje verf/lak erop zetten, makkie!
voila gewoon mdf hout nemen 1 raad pak toch z?ker 1.5 cm dikte want ik heb 1 cm en wij moeten nu ijzeren stafen eronder bevestigen om alles te dragen want 1 cm is egt niet dik. Als je de booth alleen voor thuis wilt gebruiken en niet opklapbaar wilt maken raad ik toch 2 cm aan
ja neh ma toch ik bedoel die booth die je in foto ziet is makkelijk 2 cm dan ben je ook zeker h? bij 1.5 is het zo : " zal het houden of toch niet " want die djm 800 weegt toch een 21 kg he dusja en dan heb je daar de cdj's nog niet bij maarja hangt idd ook wel af van de lengte van je plaat
Mijn versterker kan ik hier plaatsen op een plaat vn 1 cm nog niet , je kent ze wel die gamma rekken Die zijn lang niet zo dik... Het gaat ook eigenlijk helemaal niet om de dikte maar hoe je ze vanonder vastmaakt, de structuur van je kast ! :D
ik wil, omdat ik wat externe projecten ga doen, ook graag een praktisch DJ meubel gaan aanschaffen of bouwen. Het moet groot genoeg zijn voor 2 cd spelers, en 1 mixer, moet stevig zijn, en makkelijk te vervoeren.
Iemand een concreet idee waar ik dat, voor een schappelijke prijs, aan kan schaffen ?
Poster: DJADMIN Ik had m al gezien, maar niet echt begrepen, en geen extra onderzoek gedaan. Nu ik het zie op andere foto's denk ik...tja..perfect ! Dank !!!
Had je mijn krabbel op Hyves nog gezien n.a.v. jouw krabbel over mijn DJ Booth??
Party Sensations. Excellence in entertainment.
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
This is an old Topic
No new postings for 5.247 days. Post CommentThat would be 174.9 months or a whopping 14.4 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...