Ik ben maar weer eens wat gaan kloten met muziekproduceren en was ff bezig met een remix hier een klein stukje uit het gehelen nummer. Ik weet niet of ik hiermee doorga maar ik zat even te kloten en vond het wel leuk klinken.
What do you think about [P] Scoop - Drop It (Mon-D Remix) ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Ik zou er zeker aan verder werken! Zo nummer slaan altijd aan en bekende tunes zijn altijd leuk als ze goed geremixed zijn.
Ik vind wel dat na je climax het 'achtergrondgeluid' dus niet het typische scoop geluidje niet echt passend is.?Maar ik zou er zeker verder aan werken, er iets leuk van maken en dan draai ik em wel! :D
Haha okee, ja ik kijk wel even! het is idd wel een bekent geluidje haha! er is nog iemand die een mix heeft gemaakt, toen ik die hoorde dacht ik laat ik het ook maar is proberen!
Mnee, dit is niet echt wat ik ervan gemaakt zou hebben, maar wat niet is kan nog komen! Succes
This is an old Topic
No new postings for 5.521 days. Post CommentThat would be 184 months or a whopping 15.1 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.