de hele avond draaien (4/5)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

djslytha    posted on 07-02-2010 15:13
hallo,
Mijn vorige topic was geen succes (het was ook een domme topic)
Dus daarom heb ik hem gewijzigt. En zal ik hem anders formuleren:

Ik moet vaak alleen draaien (Ik weet niet of jullie dat ook hebben), maar ik vindt dat soms wel eens vervelend als je bijvoorbeeld tijdens het draaien te veel drinkt en dan naar de wc moet. Of als je de hele avond moet staan is dat soms wel vervelend. draaien jullie met meerdere dj's of doen jullie dat anders?

Of went dat lange draaien wel?
Ik heb nog niet zoveel verstand van dus vandaar.

kunt u alstublieft een normaal antwoord geven.
alvast bedankt voor uw reactie.

Ps. zijn er nog andere dj in de buurt van dordrecht die zin hebben om te draaien op feesten?
neem gerust contact op via de mail.
User edit by djslytha on 07-02-2010 @ 16:25:08 (87%)

What do you think about de hele avond draaien ??

Vote :   

CoenBaas5300    posted on 28-04-2010 17:35
Ik sta ook elke vrijdag en zaterdag alleen, maar dat vind ik helemaal niet zo'n probleem. Als je wordt onderbroken, ben je uit je ritme om het zo maar te noemen. Ik draai op een avond dan 6 uur achter elkaar.
AdenFarleigh    posted on 29-04-2010 01:39
Ik draai op een radiostation; dat zijn maar 2u sets per keer. Bij mij gaat dat altijd veel te snel voorbij..
Vind solo niet erg; al draai ik ook af en toe wel een b2b met een maat - zeker een aanrader, altijd lachen Happy, laughing
2x CDJ800mk2 | CDJ850 | Korg KM-402
Ilja    posted on 29-04-2010 02:11
Hele avond draaien, een ervaring, houte benen krijg je :P
nils7    posted on 30-04-2010 05:18
Poster: Esmee
Stel ze brengen drinke niet voor je... dan zal er vast wel iemand in de zaal zijn die je kent die een beetje vooraan staat waar je even naar gilt of ze wat drinken voor je willen halen.
Wel iemand die je vertrouwd natuurlijk want ik hoef geen pilletje in mn drankje :P

Drank wordt altijd wel geregeld!
Op de meeste locaties (barretjes/dancings/kroegen) is de DJbooth ook bij de bar en anders is er wel iemand in de booth die dat kan regelen!

ArCee    posted on 30-04-2010 07:58
Ik heb eens van 20.00 t/m 04.00 staan draaien. Na ja, staan, op een gegeven moment zat ik echt op een barkruk te draaien hoor, eikel als ik ben, ik had nieuwe en niet ingelopen boots aan, en me poten ontplofte zowat na zoveel uur (wijze les geweest). Nu kan ik dat op een barkruk zitten?lang volhouden, daar heb ik mezelf in getraint in de kroeg, jaren achter elkaar, maar of het een schoonheidsprijs verdient is vers 2 Cool
niiicola    posted on 30-04-2010 09:20
Ik zal een stoel meenemen.
Gewoon.
Yvaroz    posted on 30-04-2010 10:39
zitten bij je booth is toch saai ofwat?
Nothing is Impossible
Dolivieira    posted on 30-04-2010 19:33
Poster: ArCee
Ik heb eens van 20.00 t/m 04.00 staan draaien. Na ja, staan, op een gegeven moment zat ik echt op een barkruk te draaien hoor, eikel als ik ben, ik had nieuwe en niet ingelopen boots aan, en me poten ontplofte zowat na zoveel uur (wijze les geweest). Nu kan ik dat op een barkruk zitten?lang volhouden, daar heb ik mezelf in getraint in de kroeg, jaren achter elkaar, maar of het een schoonheidsprijs verdient is vers 2 Cool

Had ik gister nog moest draaien 5 uur solo set. Andere DJ had afgezegd. Maar nu komt het mij schoenen waren net uets te strak en met dat staan. Had ik geen poten meer over.
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
Ilja    posted on 30-04-2010 19:39
zittend draaien, dat heb ik echt nog nooit gezien?Cool. ? What's next:?

Maar dan met CDJ's en een mixer. ?Zie het al helemaal voor me Cool
Esmee    posted on 30-04-2010 19:42
Poster: djdolivieira

Had ik gister nog moest draaien 5 uur solo set. Andere DJ had afgezegd. Maar nu komt het mij schoenen waren net uets te strak en met dat staan. Had ik geen poten meer over.

doe je ze tussendoor uit? Niemand die t ziet Cool
Dolivieira    posted on 30-04-2010 20:14
Poster: Esmee

doe je ze tussendoor uit? Niemand die t ziet Cool

Dat kan gevaarlijk zijn, Esmee. Je werkt nog steeds met apparatuur waar stroom doorheen loopt. Niet doen, dus. ?
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
Yorick    posted on 30-04-2010 21:04
Poster: djdolivieira

Dat kan gevaarlijk zijn, Esmee. Je werkt nog steeds met apparatuur waar stroom doorheen loopt. Niet doen, dus. ?

Heb vaak genoeg met blote voeten gestaan dus weet niet wat het probleem is hoorWinking my eye!
Vassilli    posted on 01-05-2010 10:58
Volgensmij gaat het meer om de sokken Happy, laughing
Snoey    posted on 01-05-2010 17:14
Gister 13 uur lang non stop gedraaid zonder pauzes. Toen ik klaar was en 5 minuten ging zitten merkte ik pas hoe zeer me voeten deden :P
www.soundcloud.com/ten-hooven
Epocs    posted on 14-10-2010 12:52
Ik moest vorige week 8 uur draaien... non stop
Maar de persoon voor me begon ineens kei hard bangers los te laten...

Moest gelijk vol aan de bak om interesse te blijven kweken...

:S
Tekhead    posted on 15-10-2010 09:42
Poster: Yorick

Heb vaak genoeg met blote voeten gestaan dus weet niet wat het probleem is hoorWinking my eye!

Wacht dan maar eens tot je een kleine stroomstoot door je lichaam krijgt, met je blote voeten zal je dan wat meemaken.
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Yorick    posted on 15-10-2010 12:09
Poster: Tekhead

Wacht dan maar eens tot je een kleine stroomstoot door je lichaam krijgt, met je blote voeten zal je dan wat meemaken.
  Nou,,, we gaan het mee maken,, gelukkig heb ik al genoeg een stroom stoot gekregen in me leven,, en ach beetje spanning tijdens het draaien kan geen kwaad...... en wat weet jij er nou vanWinking my eye?
Tekhead    posted on 15-10-2010 12:34
meer dan je denkt, heb ooit eens 380V door me heen gehad en mocht blij zijn dat ik schoenen met rubber zolen aanhad, anders zou ik het wss niet meer kunnen voortvertellen.
Yorick    posted on 15-10-2010 12:42
380 is anders dan 240 vriendWinking my eye! Maar kan alle twee dodelijk zijn,,, einde discussie
Tekhead    posted on 15-10-2010 13:08
Denk je dat ik achterlijk ben of zo 'vriend' ? Alsof ik dat niet weet dat het verschillend is, maar als jij zo goed weet dat het dodelijk is, dan begrijp ik niet waarom je dan blootvoets er rondloopt !
TH3llC    posted on 15-10-2010 13:32
hangt het niet af van het aantal ampere wanneer je dood gaat?
ik geloof dat 0.3 al dodelijk kon zijn en bij 1 dat je morsdood bent
kan me vergissen hoor electriciteit was nooit echt m'n beste vak^^
Yorick    posted on 15-10-2010 13:57
Poster: Tekhead
Denk je dat ik achterlijk ben of zo 'vriend' ? Alsof ik dat niet weet dat het verschillend is, maar als jij zo goed weet dat het dodelijk is, dan begrijp ik niet waarom je dan blootvoets er rondloopt !
  Is toch niet jou probleem dat ik op blote voeten staWinking my eye,, jemig kansloos dit hahaha
TH3llC    posted on 15-10-2010 14:07
volgens mij zei tekhead het om je te waarschuwen..
als je dat niet apprecieert reageer er dan niet op?
Tekhead    posted on 16-10-2010 19:28
Poster: TH3llC
volgens mij zei tekhead het om je te waarschuwen..
als je dat niet apprecieert reageer er dan niet op?

Inderdaad, jij hebt het tenminste begrepen, hij blijkbaar niet de betweter. Voor mijn part loopt hij in z'n blote kont achter z'n booth, claude Fran?ois wist het ook zo goed !
ElVrieso    posted on 16-10-2010 20:09
Ik neem vaak een andere DJ mee, en als ik ff weg moet zet ik wel een mixje of iets dergelijks op. Happy, laughing
Bruno de Vries - @djelvrieso

241 Users online: 20 Guests (221 Unknown)
Pages generated today : 50.678
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.528.679