Poster: Esmee
Stel ze brengen drinke niet voor je... dan zal er vast wel iemand in de zaal zijn die je kent die een beetje vooraan staat waar je even naar gilt of ze wat drinken voor je willen halen.
Wel iemand die je vertrouwd natuurlijk want ik hoef geen pilletje in mn drankje :P
Poster: ArCee
Ik heb eens van 20.00 t/m 04.00 staan draaien. Na ja, staan, op een gegeven moment zat ik echt op een barkruk te draaien hoor, eikel als ik ben, ik had nieuwe en niet ingelopen boots aan, en me poten ontplofte zowat na zoveel uur (wijze les geweest). Nu kan ik dat op een barkruk zitten?lang volhouden, daar heb ik mezelf in getraint in de kroeg, jaren achter elkaar, maar of het een schoonheidsprijs verdient is vers 2
Poster: djdolivieira
Had ik gister nog moest draaien 5 uur solo set. Andere DJ had afgezegd. Maar nu komt het mij schoenen waren net uets te strak en met dat staan. Had ik geen poten meer over.
Poster: Esmee
doe je ze tussendoor uit? Niemand die t ziet
Poster: djdolivieira
Dat kan gevaarlijk zijn, Esmee. Je werkt nog steeds met apparatuur waar stroom doorheen loopt. Niet doen, dus. ?
Poster: Yorick
Heb vaak genoeg met blote voeten gestaan dus weet niet wat het probleem is hoor!
Poster: TekheadNou,,, we gaan het mee maken,, gelukkig heb ik al genoeg een stroom stoot gekregen in me leven,, en ach beetje spanning tijdens het draaien kan geen kwaad...... en wat weet jij er nou van
Wacht dan maar eens tot je een kleine stroomstoot door je lichaam krijgt, met je blote voeten zal je dan wat meemaken.
Poster: TekheadIs toch niet jou probleem dat ik op blote voeten sta
Denk je dat ik achterlijk ben of zo 'vriend' ? Alsof ik dat niet weet dat het verschillend is, maar als jij zo goed weet dat het dodelijk is, dan begrijp ik niet waarom je dan blootvoets er rondloopt !
Poster: TH3llC
volgens mij zei tekhead het om je te waarschuwen..
als je dat niet apprecieert reageer er dan niet op?