de hele avond draaien (1/5)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

djslytha    posted on 07-02-2010 15:13
hallo,
Mijn vorige topic was geen succes (het was ook een domme topic)
Dus daarom heb ik hem gewijzigt. En zal ik hem anders formuleren:

Ik moet vaak alleen draaien (Ik weet niet of jullie dat ook hebben), maar ik vindt dat soms wel eens vervelend als je bijvoorbeeld tijdens het draaien te veel drinkt en dan naar de wc moet. Of als je de hele avond moet staan is dat soms wel vervelend. draaien jullie met meerdere dj's of doen jullie dat anders?

Of went dat lange draaien wel?
Ik heb nog niet zoveel verstand van dus vandaar.

kunt u alstublieft een normaal antwoord geven.
alvast bedankt voor uw reactie.

Ps. zijn er nog andere dj in de buurt van dordrecht die zin hebben om te draaien op feesten?
neem gerust contact op via de mail.
User edit by djslytha on 07-02-2010 @ 16:25:08 (87%)

What do you think about de hele avond draaien ??

Vote :   

TripleSpin    posted on 07-02-2010 15:21
Ik draai meestal avonden van 4/5 uurtjes. En dan zorg je dat je van tevoren naar de wc bent geweest en als je moet gaan, een betrouwbare (nieuwe) cd opzetten met een klein mixje of zo erop.
Zo heb ik 1 cd met kleine (pis)mixjes erop die ongeveer een kwartier duren. Tijd genoeg dacht ik zo.

En dan de kwestie last van de benen. Niet zeuren en dansen. Op den duur wen je daar aan.
We don't live in your shadow, but we grow in your shade
T_G    posted on 07-02-2010 15:26
Extended Mix opzetten en je kan naar de WC. Of zeg gewoon ff tegen iemand doe ff dit en that's it en dan ben ik zo terug

@djslytha verander ff de naam van de topic ik snapte er eerst niks van
DJ T_G | www.djtg.nl | DJ T_G
User edit by T_G on 07-02-2010 @ 15:28:19 (62%)
nils7    posted on 07-02-2010 15:34
hehehe ik draai ook 4 tot 5 uur... naar de wc vantevoren of net in het begin (wanneer het niet druk is).
Ik heb overigens geen mixtapes bij... in mijn residentie staat wel een computer met BPM Happy, laughing
Mixt-Ape    posted on 07-02-2010 15:39
Ben ik de enige die de titel van dit topic niet snapt?
nils7    posted on 07-02-2010 15:45
Poster: Mixt-Ape
Ben ik de enige die de titel van dit topic niet snapt?

Waarschijnlijk doelt ie erop hoe kom je aan mensen die ook kennen draaien en hem willen vervangen als meneer zum toilet moet of wanneer zijn benen moei worden!
Als ik alleen naar de TT kijk zou ik zeggen... vooral hier NIET lopen bashen! Winking my eye
MaximDJ    posted on 07-02-2010 15:45
Topic is al beter Thumbs Up
Party Sensations. Excellence in entertainment.
User edit by MaximDJ on 07-02-2010 @ 21:25:31 (83%)
Stephanie    posted on 07-02-2010 16:02
Poster: djslytha
hallo misschien is dit een domme topic,

Inderdaad

Poster:?djslytha

...maar krijg na 3 uur staan last van mijn benen

Zou ik eens aan m'n conditie gaan werken.....als je niet drie uur lang achter elkaar kan staan is er wel iets ernstig mis lijkt me zo. Prof of beginner maakt niet uit lijkt me, drie uurtjes staan is nou niet bepaald topsport te noemen.

En als je daar mee klaar bent, misschien kan je dan ook eens aan je nederlands gaan werken?Cool
User edit by Stephanie on 07-02-2010 @ 16:02:55 (3%)
feestbeest    posted on 07-02-2010 16:28
Poster: Stephanie
misschien kan je dan ook eens aan je nederlands gaan werken?Cool

Dat hij geen goede conditie heeft is te merken, zelf te lui om even de automatisch spelling check te doen.
Mac Book Pro, Traktor scratch Duo 2, X1, CDJ 800MK2
Julemac    posted on 07-02-2010 17:11
Ik draai altijd 5 uur lang. Dan moet ik zeggen dat ik toch ook aardig last krijg van mijn benen.
Nu zal dat niet aan mijn conditie liggen, want sport 3 keer in de week.
Als ik naar de wc moet, zet ik ook gewoon n wat langer nummer op.
TheMole    posted on 07-02-2010 17:20
Dat pijn in de benen heeft echt niks te maken met conditie he ik denk dat iedereen wel pijn in de benen krijgt wanneer ge 3 uur lang dezelfde pose blijft aannemen
T_G    posted on 07-02-2010 17:26
Poster: TheMole
Dat pijn in de benen heeft echt niks te maken met conditie he ik denk dat iedereen wel pijn in de benen krijgt wanneer ge 3 uur lang dezelfde pose blijft aannemen

neej ik sta op avonden van 22:30 t/m 04:30 en ik heb nergens last van daarna moet ik ook nog 1 uur schoonmaken en heb ik ook nergens last van dus tja. Dat heeft niks met dezelfde houding te maken
Stephanie    posted on 07-02-2010 17:32
Poster: TheMole
ik denk dat iedereen wel pijn in de benen krijgt wanneer ge 3 uur lang dezelfde pose blijft aannemen

Dezelfde pose? Als je drie uur lang in de dezelfde houding achter je draaitafels staat is er waarschijnlijk zelfs nog wel iets meer mis..... Leef je lekker uit tijdens draaien, swing mee, beweeg....niet van dat statische gedoe?Cool
GD    posted on 07-02-2010 17:36
je moet ook niet staan. Je moet dansenCool?Verder niet aanstellen, er zijn mensen die 40 uur in de week 8 uur per dag achter een lopende band staan met 2 uurtjes pauze. Dan moet je niet gaan zeuren dat jij een beetje last krijgt van je benen terwijl je plaatjes staat te draaien.. Verder als je naar de wc moet gewoon ff snel en n lang plaatje opzetten.
TripleSpin    posted on 07-02-2010 17:39
Ik zeg maar altijd: je bent niet zomaar een dj, je bent een entertainer.
Dus zoals Stephanie zegt, als je stil staat is er iets niet goed.
We don't live in your shadow, but we grow in your shade
JJenzz    posted on 07-02-2010 17:51
http://www.lmgtfy.com/?q=pijn+in+de+benen

Probleem opgelost?Cool
DjVictorF    posted on 07-02-2010 18:03
Ik daai samen met iemand dusja, heb er niet echt last van. Goede tips zijn al genoemd:
-Van te voren naar de WC
-Mixje bij je hebben voor als je toch pers?e moet
-Of gewoon met 2 personen gaan draaien.

Dat met last van je benen snap ik wel een beetje. Mijn benen worden soms ook een beetje moe na 4 uur draaien. (en er is zeker niks mis met mijn conditie!)
Weet waar ik vandaan kom, weet niet waar ik heen ga.
thomassmith    posted on 07-02-2010 18:28
Poster: djslytha
hallo misschien is dit een domme topic,

Inderdaad

Poster:?djslytha

quote:Poster: Stephanie

misschien kan je dan ook eens aan je nederlands gaan werken?Cool

?
Dat hij geen goede conditie heeft is te merken, zelf te lui om even de automatisch spelling check te doen.

Zou ik eens aan m'n conditie gaan werken.....als je niet drie uur lang achter elkaar kan staan is er wel iets ernstig mis lijkt me zo. Prof of beginner maakt niet uit lijkt me, drie uurtjes staan is nou niet bepaald topsport te noemen.

En als je daar mee klaar bent, misschien kan je dan ook eens aan je nederlands gaan werken?Cool

''wat zijn we toch weer goed bezig door elkaar weer ijn de grond in te trappen. props''

User edit by thomassmith on 07-02-2010 @ 18:29:50 (2%)
Seca    posted on 07-02-2010 18:55
De eerste keer dat ik draaide, toen draaide ik van?21.00 uur ( materiaal wat verkennen,?testen?) tot 05.30u smorgens, en ik moet zeggen, ik had totaal geen last van mijn benen ofzo, dit komt waarschijnlijk omdat ik vol adrenaline zat.
djvir20    posted on 07-02-2010 19:05
inderdaad gewoon even op voorhand eens naar de wc gaan enja dan gewoon een liedje van 6 minuutjes is volgens mij genoeg om naar de wc te gaan eh ?:p oftewel inderdaad een mixcd maken. EN over dat TEVEEL drinken ? Normaalgezien zou je zo verstandig moeten zijn om niet TE veel te drinken denk ik dan .. ?

grts Effix

hopelijk helpt dit een beetje ?
CopainsDeluxe    posted on 07-02-2010 19:13
Gewoon eens een lang liedje opgooien ! Winking my eye
En over dat TE veel drinken , ik hoop dat het niet alcohol is ? Waarschijnlijk niet, maar jij moet nog altijd alles goed in het oog houden en moest je te veel drinken kan het nog wel eens goed fout gaan...
En dan zullen ze je ook zeker niet meer vragen Happy, laughing
djvir20    posted on 07-02-2010 19:15
ja dat veronderstelde ik maar dat het alcohol was maarja wieweet was het gewoon cola :P
djslytha    posted on 07-02-2010 19:21
Poster: djvir20
ja dat veronderstelde ik maar dat het alcohol was maarja wieweet was het gewoon cola :P

nou ik ben 15 jaar dus ik drink nog geen alcohol en al helemaal niet als ik draai want dat zou ik wel heel onverantwoordelijk vinden.
T_G    posted on 07-02-2010 20:37
Ik drink meestal een borreltje of 3 en dan de rest Red Bull maar merk er niks vanCool
Dat neem ik dan aan t begin van de avond en dan 4 uur later rijd ik wegCool
Julemac    posted on 07-02-2010 20:55

Dezelfde pose? Als je drie uur lang in de dezelfde houding achter je draaitafels staat is er waarschijnlijk zelfs nog wel iets meer mis..... Leef je lekker uit tijdens draaien, swing mee, beweeg....niet van dat statische gedoe?Cool

Misschien staan er ook mensen in een hoekje te draaien waar niet zo heel veel ruimte is.
Plus je staat de hele tijd, dus het kan logisch zijn dat je last krijgt van je benen.
Vooral in wat kleinere caf?'s komt dit voor volgens mij.
Neemt niet weg dat als je beweegt het beter is en als het publiek het kan zien, is dit ook een meerwaarde
TheMole    posted on 07-02-2010 21:14

Daar moet ik u gelijk in geven.
 Reply on last page

Imagedump

Downloads

Links

Deejays

Overview

262 Users online: AudioRelives & 16 Guests (245 Unknown)
Pages generated today : 9.634
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.487.635

DJResource

About & Contact Us

Privacy Policy
2001 © 2025Terms of Use