even overnieuw voorstellen
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

francklin    posted on 05-02-2010 21:48
ik ben francklin uit rotterdam,ik draai met djm-600 pioneer en 2 technics draaitafels: club,groovy,house,tech-house,tech-trance en techno.
ik kom nog uit de discotijd,dus heb het housegebeuren vanaf t begin meegemaakt
nighttown,lunapark,parkzicht,carrera en de boot,,la-barocca?,, gerund door peter gelderblom en daarna club,,revolution,,?en waar baggi begovic nog glazenophaler was voordat die bekend werd en ook brian daltons? begon te draaien.
ik heb nooit van iemand geleerd om te draaien,gwoon veel oefenen,uitproberen en doe alles op gevoel hoe ik t lkkr,leuk,goed vind klinken.en begin nu pas de basis van t draaien te leren,tellen enz,terwijl ik dat altijd op gevoel deed.
wat ik hier kom doen? ehhhmm :kijken,leren want ook al is t heel leuk draaien met draaitafels,tijden veranderen en je moet met de tijd meegaan,dus wil graag meer leren over cd-spelers/laptops en ook over softwareprogamma,s

What do you think about even overnieuw voorstellen ??

Vote :   

Mixt-Ape    posted on 05-02-2010 23:23
Welkom! Tof dat je nog met echte draaitafels draait! Er zijn er steeds minder van ons!
Winston    posted on 05-02-2010 23:27
Welkom francklin. Er is al heel wat te lezen op DJResource. En als je dan toch nog vragen hebt kun je ze shooten op het forum....
Tic Toc
francklin    posted on 06-02-2010 01:33
Poster: Mixt-Ape
Welkom! Tof dat je nog met echte draaitafels draait! Er zijn er steeds minder van ons!

haha ja weet t ,vind t spannender om te doen,en t geluid is mooier,voller en vind het echt deejayen,maarja alles verandert he
CopainsDeluxe    posted on 06-02-2010 01:37
Welkom Francklin!
Ach ik draai ook met platen ,en ik draai ook met cd's voor de liedjes die bijvoorbeeld niet op plaat uitgebracht worden maar wel op cd ! ^^
feestbeest    posted on 06-02-2010 11:33
Welcome!
Drop je booth ook maar eens in de booth pagina, het is toch altijd een stukje trots hea(A)
Veel plezier, en veel leer plezier!Happy, laughing
Mac Book Pro, Traktor scratch Duo 2, X1, CDJ 800MK2
Dolivieira    posted on 06-02-2010 17:03
Welcome op DJR, Francklin
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
djvir20    posted on 08-02-2010 18:49
Welkom francklin, mag ik ook weten wat je DJ-naam is aub ? Want Francklin opzich heeft ook al iets speciaals niet ?
timmy90    posted on 08-02-2010 19:02
welkom hier!
platen zijn idd nog altijd the real thing!
Woudtje    posted on 08-02-2010 19:15
Welkon hier op DJR. Platen hebben inderdaad iets speciaals. Ik ben er ook nog steeds gek van. Al draai ik nu meer mp3's, ik koop alle goede nummers ook nog steeds op vinyl voor just de heb?Cool.
Estacy    posted on 08-02-2010 21:34
vinyl baby! ben er sinds kort ook verslaafd aanCool?Welcome @ DJR!
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
francklin    posted on 08-02-2010 22:45
Poster: djvir20
Welkom francklin, mag ik ook weten wat je DJ-naam is aub ? Want Francklin opzich heeft ook al iets speciaals niet ?

heb ik [nog] niet eigenlijk,maar vind dj-francklin wel 1 goede naam eigenlijk
Decepticon    posted on 08-02-2010 22:54
Welcome dude!
Decepticon    posted on 08-02-2010 22:55
Welcome dude!
francklin    posted on 08-02-2010 22:58

welkom hier!
platen zijn idd nog altijd the real thing!Welkon hier op DJR
. Platen hebben inderdaad iets speciaals. Ik ben er ook nog steeds gek van. Al draai ik nu meer mp3's, ik koop alle goede nummers ook nog steeds op vinyl voor just de heb?Cool
vinyl baby! ben er sinds kort ook verslaafd aanCool?Welcome @ DJR!

hey bedankt allemaal,ja ik vond heel erg lang dat de enige echte manier van deejayen met draaitafels is en op geen enkele andere manier,maar ik vind cdj/laptop enz tog wel heel erg interessant worden en je moet met de tijd meegaan natuurlijk,want je moet als dj wel allround zijn dus de nodige know how weten om overal en met verschillende apparatuur te kunnen werken

This is an old Topic

No new postings for 5.621 days.
 Post CommentThat would be 187.4 months
or a whopping 15.4 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

46 Users online: 16 Guests (30 Unknown)
Pages generated today : 19.654
Most visitors online this month : 200
Lifetime Pageviews since 2003 : 240.244.071