[GZ] EFX 1000
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

michiel505    posted on 05-02-2010 21:00
Ik ben opzoek naar een pioneer cdj 1000 mk3 om mijn set te vervoledigen.

Ik heb slechts ??n exemplaar nodig. Liefst met de originele doos ernog bij. En bekabeling.
Flightcase mag eventueel.

Wat mag dit kosten +/- 750-800 euro afhankelijk van de staat waarin de cdj verkeerd. Maar ik zoek ook niets dat superveel krassen heeft.

Update: de cdj is aangekocht, met dank aan het forum.

Ook ben ik opzoek naar een EFX 1000 voor een goede deal, dit is geen prioriteit voor mij, maar moest iemand er een hebben die deze wegdoet voor een goed prijsje dan mag je me altijd contacteren. Inclusief handeleiding wel. Eventueel doos/kabels/case ect... (kleine richtprijs van wat ik er aan wil geven: ?500 is met net iets teveel, en ik weet dat ik voor deze prijs er waarschijnlijk geen ga vinden dus geen onnodige commentaar hierop aub, maar zoals ik al zei is de efx alleen maar overbodige luxe voor mij en meer een hebbeding om eens grondig uit te proberen.)

Liefst iets in de regio Belgisch Limburg en randgemeenten/streek. (50-75Km maxx)
Dit aangezien ik met mn pa dit met de auto zal komen halen en mijn pa het afgelope jaar al verre afstanden heeft moeten afleggen voor mn huidig gear.

Graag foto's indien mogelijk of een goede/eerlijke beschrijving van de staat waarin de cdj verkeerd.

Het is niet superdringend, dus dit topic mag even blijven staan.
User edit by michiel505 on 15-02-2010 @ 17:25:28 (3%)

What do you think about [GZ] EFX 1000 ??

Vote :   

Sandr    posted on 06-02-2010 11:21
Je had al in mijn topic gereageerd maar met Breda zit ik al best in de buurt heb ik het idee?

KLIK

Als het vervoer echt zo'n probleem is kan ik kijken of ik nog eens een keer in Belgi? kom, dat we ergens kunnen meeten alleen wordt testen dan wat lastig.

Play that funky music white boy....
michiel505    posted on 06-02-2010 12:48
Ik zal verder op jouw topic reageren.
tek-zotic    posted on 06-02-2010 17:45
u hebt PM

This is an old Topic

No new postings for 5.708 days.
 Post CommentThat would be 190.3 months
or a whopping 15.6 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

259 Users online: 66 Guests (193 Unknown)
Pages generated today : 52.621
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.459.255