Poster: tparadise
Maar waarom mogen er dj's van 15 zoals d-wayne en darryl dwight en zo zullen er nog wel meer dj's van 15 zijn wel in die grote clubs draaien en ik niet. Ik heb redelijk wat connecties bijna elke club op de korenmarkt in arnhem kent mij en mijn naam, maar iedereen zegt je bent te jong. opzich snap ik dat wel maar waarom zijn zei dan niet te jong kan iemand mij dit goed uitleggen. Ik snap het namelijk echt niet daarbij zijn d-wayne en darryl dwight niet eens zo goed(ik gun het ze wel hoor) ik ken genoeg dj's van 15 die beter zijn...
Poster: tparadise
Dat is geluk, je gaat mij niet vertellen dat de hele dj wereld om geluk draait. daarbij is dit ook officieel tegen de wet waarom moeten ze bij mij wel die wet toepassen en bij hun niet?
Poster: Lucalicious
natuurlijk draait de hele dj scene om geluk! om echt door te kunnen breken moet je nou eenmaal geluk hebben dat je net voor dat ene feest wordt geboekt, en moet je ook het geluk hebben dat je dan wordt ontdekt. zo gaat dat met alle slectieve beroepen, wat dat betreft is het net voetbal. daar moet je om prof te worden nou eenmaal geluk hebben dat je wordt gescout.
Poster: TH3llC
idd! het voorbeeld van belgie is natuurlijk Regi.
het is een goede dj maar en zijn er wel betere in belgie die wat minder geluk hebben en nooit zo bekend zullen worden
Poster: Tekhead
Regi is bij het grote publiek bekend geworden als de Frontman, songwriter en toetsenman met zijn groep Milk Inc. en niet als DJ, hij was al DJ voor hij met milk inc. van start ging, hij draaide wel in Illusion in Lier, maar veel meer dan daar was er niet. Door z'n suc6 met milk inc, heeft hij er ineens van geprofiteerd om z'n dj carri?re een boost te geven, z'n regi in the mix optredens en cd's zouden er zonder Milk Inc. nooit zijn gekomen. Maar wel respect voor wat hij al bereikt heeft.
Poster: Tekhead
Welke winkel heeft hij in Antwerpen dan ?
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.