Wat is er mogelijk op welke leeftijd? (1/3)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Helioxx    posted on 05-02-2010 17:53
Hallo DJRers,
Aangezien ik al tienduizende topics heb gelezen, denk aan; Geen feesten, hoe wordt ik bekend,...
Zal ik het even uit proberen te schrijven!
Als iemand het oneens is, Reageer dan, dan pas ik het aan!
-15
Rond deze leeftijd, moet je niet verwachten dat je massas boekingen zult krijgen.
Je mag zelf nog niet in clubs, dus moet je zeker niet verwachten dat je daar mag draaien ( er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen)
Je kan af en toe al eens op een klein feestje proberen te draaien , hierbij denk ik aan een schooluif , Feestje voor vrienden,..
Vraag ook zeker niet te veel geld, doe het eventueel gratis, naambekendheid wordt belangrijk , dus hoemeer feestjes = hoe bekender! Ik zou ook niet teveel geld uitgeven aan visitekaartjes etc.
& Blijf OEFENEN! Dit is het moment om beter te worden. veel tijd etc.
15-18/20
Vanaf je 16de mag je in clubs binnen. (In Belgi?, ik veronderstel dat het in Nederland hetzelfde is!)
Je doet er volgens mij goed aan om wat andere mensen uit de 'sector' te leren kennen.
Praat eens wat met Djs in clubs etc.
Je zal nu ook al wat meer boekingen krijgen , zeker als je 18 ? 20 wordt!
Je kan al in bars en zo wat visitekaartjes leggen.
Hou je prijs eerder laag ( rond je 18 kan dat al wat hoger) om de hiervoor genoemde reden.
20+
Nu kan je er volledig voor gaan! Je zal niet meer ' scheef bekeken ' worden omdat je zo jong bent!
Verwacht niet dat je ineens in de grote clubs wordt gevraagd!
Werkt je langzaam op naar boven! Als je natuurlijk wel gevraagd wordt, kan altijd, moet je daar zeker geen schrik voor hebben, als je zelf maar vindt dat je er klaar voor bent!

Ik hoop dat er nu geen 'domme' topics komen!
Als je het oneens bent, zeg het dan, dan pas ik het aan!

Have fun,
DJ Dirty M

What do you think about Wat is er mogelijk op welke leeftijd? ??

Vote :   

DirtyFlavourz    posted on 05-02-2010 18:43
Hey!
Best handig dit topic, Thanks! Alleen ik denk dat veel mensen het zelf wel ervaren. Zelf ben ik nu 15 jaar en draai al best groot zoals Dynamo Eindhoven en soms Effenaar. Dus dat klopt niet helemaal. Winking my eye
nils7    posted on 05-02-2010 18:45
Een betere TT was geweest "Wat is er mogelijk op een bepaalde leeftijd"... leeftijd is niet gebonden aan "bekendheid".
Helioxx    posted on 05-02-2010 19:02
Poster: nils7
Een betere TT was geweest "Wat is er mogelijk op een bepaalde leeftijd"... leeftijd is niet gebonden aan "bekendheid".

Editted Winking my eye
Helioxx    posted on 05-02-2010 19:02
Poster: DirtyFlavourz
Hey!

Best handig dit topic, Thanks! Alleen ik denk dat veel mensen het zelf wel ervaren. Zelf ben ik nu 15 jaar en draai al best groot zoals Dynamo Eindhoven en soms Effenaar. Dus dat klopt niet helemaal. Winking my eye

Dan heb je waarschijnlijk wel geluk gehad ^^ Er staat ook; er zijn uitzonderingen :p
Thnx for the comment!
CopainsDeluxe    posted on 05-02-2010 19:12
Zeer leuk topic! ^^
Is ook zeer goed voor vele die denken dat het allemaal zo makelijk gaat Happy, laughing
Helioxx    posted on 05-02-2010 19:19
Poster: CopainsDeluxe
Zeer leuk topic! ^^
Is ook zeer goed voor vele die denken dat het allemaal zo makelijk gaat Happy, laughing

Thnx!
nils7    posted on 05-02-2010 19:21
Volgens mij mag je als 16jarige in Nederland niet werken na een bepaalde tijd!
Weet dat niet zeker...
Vanaf 18 mag alles Winking my eye
nils7    posted on 05-02-2010 19:22
Poster: CopainsDeluxe
Zeer leuk topic! ^^

Of de 100 13-jarigen die denken bij Noxx te solliciteren Winking my eye
CopainsDeluxe    posted on 05-02-2010 19:28

Of de 100 13-jarigen die denken bij Noxx te solliciteren Winking my eye

Helaas denken zo veel mensen dat het gaat Happy, laughing
Nja, iedereen noemt zich te snel DJ.

Maarja on topic ! ^^
djmathijs    posted on 05-02-2010 19:29
Volgens mij bedoeld hij dat je vanaf je 16e wordt toegelaten als gast in veel clubs.
nils7    posted on 05-02-2010 19:38
Poster: djmathijs
Volgens mij bedoeld hij dat je vanaf je 16e wordt toegelaten als gast in veel clubs.

Ja maar ook om connecties op te doen... lullig om te zeggen dat je over een x tijd eigenlijk pas langs mag komen he Winking my eye

Overigens zijn kroegjes meer 16 jaar in NL, clubs etc. toch meerendeel 18 hoor.

Poster:?DirtyFlavourz
Hey!

Die ene keer in Dynamo en binnenkort via Kunstbende in de Effenaar?? Het is niet zo dat je daar geregeld draait he (als het klopt wat er op je hyves staat) om dan weg te zetten "zoals" (ik mis de Escape en de HMH uit je lijstje van "clubs zoals") en "soms" (die ene keer met een contest)....?

Dus niet buiten je schoenen gaan lopen he Winking my eye

15 is gewoon TE jong voor in de club, buiten het feit dat het wettelijk gewoon niet mag zit je qua leeftijd waarschijnlijk niet in de belevingswereld van het publiek van de uitgaansgelegenheid!

Ware het niet dat 15, zoals hier in de OP aangegeven, een goede leeftijd is om uit te bouwen
User edit by nils7 on 05-02-2010 @ 19:39:00 (1%)
Helioxx    posted on 05-02-2010 19:44

Weet dat niet zeker...

Ik bedoelde inderdaad als gast in clubs.
In Belgi? mag je tevens ook vanaf je 15jaar officieel vakantiewerk doen, dus ook dj'en neem ik aan
User edit by Helioxx on 05-02-2010 @ 19:45:14 (3%)
nils7    posted on 05-02-2010 21:41
Poster: MichaelH

Weet dat niet zeker...

Ik bedoelde inderdaad als gast in clubs.
In Belgi? mag je tevens ook vanaf je 15jaar officieel vakantiewerk doen, dus ook dj'en neem ik aan

Je mag in NL ook werken vanaf je 15de in een supermarkt maar er zitten wel regels aan... veel 12'jarigen hebben een kranten/folderwijk hiero!
Esmee    posted on 06-02-2010 09:57
Best leuk topic, ik denk alleen dat wanneer deze van de frontpage verdwenen is er nooit meer naar gekeken wordt... dus zo super topic vind ik het ook weer niet.
Verder mag je in NL vanaf je 14e in een supermarkt vakkenvullen en in andere winkels ook bepaald werkdoen. De meeste winkels nemen je alleen pas aan vanaf je 15e. Vanaf je 16e mag je achter een kassa staan in een winkel.
feestbeest    posted on 06-02-2010 11:01
Leuk toppic maar ik sluit me ook aan bij Esmee!(Verdwijnen van toppic)
Ik ben nu 14 en ik draai vast in een jeugd centerum, draai klassen feestjes voorbekende, hadt het laast voorelkaar dat ik even mocht draaien op schoolfeest.ect.
Je kan genoeg doen, alleen het komt allemaal niet vanzelf.
En?voor iedereen die denkt ik heb lekker gespeelt 2jaar op me kamertje en ben nu 16 dus sta?ik volgende week?in starlight, brothers.ik kan je vertellen FOUT GEDACHT.
Gewoon je droom nagaan, ik denk dat het voor iedereen wel een droom is om ooit voor groot publiek te draaienCool
Mac Book Pro, Traktor scratch Duo 2, X1, CDJ 800MK2
Helioxx    posted on 06-02-2010 11:40
Poster: Esmee
Best leuk topic, ik denk alleen dat wanneer deze van de frontpage verdwenen is er nooit meer naar gekeken wordt... dus zo super topic vind ik het ook weer niet.
Verder mag je in NL vanaf je 14e in een supermarkt vakkenvullen en in andere winkels ook bepaald werkdoen. De meeste winkels nemen je alleen pas aan vanaf je 15e. Vanaf je 16e mag je achter een kassa staan in een winkel.

Jup, dat gaat zoiso weg, maar, zolang het op frontpage staat kan het andere domme topics vermijden ^^
Tomazos    posted on 06-02-2010 15:31
Hier in NL mag je vanaf 18 jaar Nachtelijk werk doen

Poster: DirtyFlavourz
Hey!

CoolCoolCoolCoolCoolCoolCoolCoolCoolCoolCoolCoolCoolCoolCoolCoolCoolCoolCoolCool
dat zijn veel handjes Happy, laughingCool
turntablist,entertainer,allround dj, around the world
Esmee    posted on 06-02-2010 16:05
Poster: MichaelH

Jup, dat gaat zoiso weg, maar, zolang het op frontpage staat kan het andere domme topics vermijden ^^

Die mensen die zo'n "dom" topic starten zullen dit topic waarschijnlijk ook wel niet gezien hebben en bij het doorverwijzen naar de searchknop zullen ze ook die andere topics vinden waar dat al in vermeld is dus is dit topic overbodig.
XMatiC    posted on 06-02-2010 17:05
Zo dit is een handig topic !
Als nieuwelingen dit eerst lezen voor ze zo'n 'Geen bookings , hoe word ik populair' topic maken !
www.youtube.com/LennertDJ
nils7    posted on 06-02-2010 18:54
Poster: Tomazos
Hier in NL mag je vanaf 18 jaar Nachtelijk werk doen

Zie je... ik wist 't Happy, laughing
Dyno    posted on 06-02-2010 19:34
Tot je 40 ben, dan wil niemand je meer hebben ... Cool
http://www.beatport.com/artist/rick-dyno/306081
BennoRevelli    posted on 07-02-2010 14:03
Poster: Dyno

Feit!
|| CDJ-2000 - DJM-2000 - CDJ-2000 - HDJ-2000 ||
djvir20    posted on 07-02-2010 19:12
vind ik mooi gezegt van je hoor ik zit nog in de eerste klasse en inderdaad ik mag nog niet van mijn ouders weg dusja voor? mij is de boodschap oefenen oefenen oefenen :P thx voor het topic Winking my eye
dacuba    posted on 07-02-2010 19:22
Poster: Dyno

Carl Cox? :p
djvir20    posted on 07-02-2010 19:39
punt !

97 Users online: 39 Guests (58 Unknown)
Pages generated today : 13.215
Most visitors online this month : 200
Lifetime Pageviews since 2003 : 239.800.662