Poster: nils7
Een betere TT was geweest "Wat is er mogelijk op een bepaalde leeftijd"... leeftijd is niet gebonden aan "bekendheid".
Poster: DirtyFlavourz
Hey!
Best handig dit topic, Thanks! Alleen ik denk dat veel mensen het zelf wel ervaren. Zelf ben ik nu 15 jaar en draai al best groot zoals Dynamo Eindhoven en soms Effenaar. Dus dat klopt niet helemaal.
Poster: CopainsDeluxe
Zeer leuk topic! ^^
Is ook zeer goed voor vele die denken dat het allemaal zo makelijk gaat
Poster: CopainsDeluxe
Zeer leuk topic! ^^
Is ook zeer goed voor vele die denken dat het allemaal zo makelijk gaat
Of de 100 13-jarigen die denken bij Noxx te solliciteren
Poster: djmathijs
Volgens mij bedoeld hij dat je vanaf je 16e wordt toegelaten als gast in veel clubs.
Poster:?DirtyFlavourz
Hey!
Best handig dit topic, Thanks! Alleen ik denk dat veel mensen het zelf wel ervaren. Zelf ben ik nu 15 jaar en draai al best groot zoals Dynamo Eindhoven en soms Effenaar. Dus dat klopt niet helemaal.
Volgens mij mag je als 16jarige in Nederland niet werken na een bepaalde tijd!
Weet dat niet zeker...
Vanaf 18 mag alles
Poster: MichaelHPoster: nils7
Volgens mij mag je als 16jarige in Nederland niet werken na een bepaalde tijd!
Weet dat niet zeker...
Vanaf 18 mag alles
Ik bedoelde inderdaad als gast in clubs.
In Belgi? mag je tevens ook vanaf je 15jaar officieel vakantiewerk doen, dus ook dj'en neem ik aan
Poster: Esmee
Best leuk topic, ik denk alleen dat wanneer deze van de frontpage verdwenen is er nooit meer naar gekeken wordt... dus zo super topic vind ik het ook weer niet.
Verder mag je in NL vanaf je 14e in een supermarkt vakkenvullen en in andere winkels ook bepaald werkdoen. De meeste winkels nemen je alleen pas aan vanaf je 15e. Vanaf je 16e mag je achter een kassa staan in een winkel.
Poster: DirtyFlavourz
Hey!
Poster: MichaelH
Jup, dat gaat zoiso weg, maar, zolang het op frontpage staat kan het andere domme topics vermijden ^^
Poster: Tomazos
Hier in NL mag je vanaf 18 jaar Nachtelijk werk doen
Poster: Dyno
Tot je 40 ben, dan wil niemand je meer hebben ...
Poster: Dyno
Tot je 40 ben, dan wil niemand je meer hebben ...