Back-up Itunes
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

feestbeest    posted on 05-02-2010 15:37
Hallo allemaal!

Ik zit een beetje in de stress want ik heb zonet een virus in me pc aangetroffen, hoe ik eraan kom weet ik niet maar dat is nu niet belangrijk.(Het gaat om het progamma Internet Securetty 2010)

Nou heb ik dit virus ook op mijn muziek laptop gehadt en ik starte hem opnieuw op en kon er niet meer in komen.

Nou was dat geen ramop want alles wat doorop staat(muziek)staat ook op mijn vaste pc.

Mijn vraag nu, Hoe kan ik me complete itunes playlisten naar mijn externe schijf zetten?
Ik wil namelijk niet al mijn mp'3's kwijtrakenCool.
Dus wie o wie kan mij helpen?Van de itunes help site word ik namelijk ook niet veel duidelijker!

Moet ik ergens alles kunnen back-upen of domweg gewoon mapjes maken en me mp3 naar die mapjes op me externe schijf kopieren?

Alvast heel erg bedankt!

p.s Dit is echt een nood geval ik ben zelf ook druk bezig met dingen verzinnen, maar heb dus eigenlijk geen tijd om alles zelf uittezoeken.!

(Dus geliefd geen commentaar van 'ben je te lui ofzo' )

Edit; Topic name aangepast aangezien ik nu denk ik de benodigde info heb.
Mac Book Pro, Traktor scratch Duo 2, X1, CDJ 800MK2
User edit by feestbeest on 06-02-2010 @ 13:18:16 (9%)

What do you think about Back-up Itunes ??

Vote :   

DJNOMEN1997    posted on 05-02-2010 17:32
De lijsten van iTunes kun je niet kopieren, dat zijn een soort van snelkoppelingen.
Je moet de originele bestanden dan kopieren.
Helixon    posted on 05-02-2010 19:23
Allereerst: ben je lui ofzo Tongue

nee grapje,

Van iTunes kun je geen playlisten weghalen. een playlist file is eigenlijk een tekst bestand met een andere extensie (.txt) bijv. hier staat kortom beschreven welke liedjes in welke volgorde hij moet afspelen.

dan nu een oplossing voor jou, download Linux Ubuntu live CD dan kun je alle bestanden veilig weghalen van je harde schijf (!!!!! Let Op !!!!!) scan je externe hdd eerst voordat je hem weer gebruikt

succes

Helixon
jannickv    posted on 05-02-2010 20:35
dus ook geen tijd om 5 seconden google te gebruiken?
http://support.apple.com/kb/TA47831
feestbeest    posted on 06-02-2010 11:11
Ik was hier zonet ook achtergekomen, zeer balenCool
Maar goed, ik heb ooknog geprobeert om een back up te maken van itunes(Bibliotheek&Playliste)is niet geluktCool.
Ik zal dus alles stuk voor stuk kopieren.
En me pc, die zal opnieuw geinstaleerd moete worden.
Hopelijk gaat het me lukken(Pc sloot gewoon af naar 15 min ofzo:P)(Is nie goedCool)(Handig zon extra laptop(A))
Thnx voor jullie reacties!
Down_Town    posted on 06-02-2010 11:40
Als je de hele iTunes map verplaats naar een externe schijf dan heb je alles inclusief playlists. Je moet niet alleen de muziek mappen meenemen maar ook de bovenliggende mappen met o.a. XML bestanden library bestanden, enz. Op je andere pc installeer je iTunes en voordat je dat opstart sleur je die backup map van je eerst over de zojuist aangemaakte nieuwe iTunes map heen.
Zodoende heb je al je muziek en al je database bestanden.?
feestbeest    posted on 06-02-2010 11:48
Ik ga het proberen!
Harstike bedankt alvast!
(Ik vond het ookal raar want die XML bestand zijn gewoon de track id's.
User edit by feestbeest on 06-02-2010 @ 11:49:07 (2%)
DVDM    posted on 06-02-2010 11:50
succes man?Cool?hopen dat het lukt?Smile
feestbeest    posted on 06-02-2010 13:14
Dankje!
Ja hoop het ook, ik denk dat ik met jullie info+de anvullende info/stappen plan van de itunes help gedeelte er wel uitkom!
Ik laat nogwel weten of het gelukt is!

En p.s Moht er opeens het progammatje Internet securety 2010?of Windows Alert op je pc staan backup dan als een gek(Windows alert je ziet het schil dat het niet deugt)
User edit by feestbeest on 06-02-2010 @ 13:15:23 (1%)

This is an old Topic

No new postings for 5.692 days.
 Post CommentThat would be 189.7 months
or a whopping 15.6 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

314 Users online: 274 Guests (40 Unknown)
Pages generated today : 24.071
Most visitors online this month : 591
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.292.044