Eerste keer op Pioneers (3/3)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Xurion    posted on 04-02-2010 18:50
Ey mensen.
Ik ga samen met een maat de intro (1ste uur) van het schoolfeest doen.
Ik weet dat ze twee CDJ 1000 MK3's hebben gehuurt en een DJM 800.
Dit is de eerste keer dat ik aan die dingetjes zit en ik heb maar een half uurtje de tijd om een beetje te wennen aan die dingen.

Heeft iemand nog tips?

What do you think about Eerste keer op Pioneers ??

Vote :   

KingDing3ling    posted on 15-02-2010 11:39
Potjandosie...ik een beetje mijn verhaal hier doen over een MKIII ...maar dat werkt op de CDJ-2000 ook!!! Whehehe

Je hebt wel mazzel gehad ja...een beetje op die nieuwe dingen draaien!
nils7    posted on 15-02-2010 20:01
Poster: DJJS
Nou ze hadden een CDJ1000MK3 gehuurt maar het bleek dat het verhuur bedrijf die al had vervangen voor een CDJ2000

Da's wel rap... ben ze nog niet tegen gekomen in 't wild Unhappy
XMatiC    posted on 15-02-2010 22:03
De Cdj 2000 verspreid zich snel..

Ik?heb de Cdj2000 als veel gezien.
De afgelopen?feestjes waar ik was.
Waren bijna allemaal 2000's.
Ze werken goed , leuke opties , mooi design.
www.youtube.com/LennertDJ
nils7    posted on 16-02-2010 06:37
Poster: XMatiC

Gij was toch 13?
Op welke feestjes kom'de gij dan al wel niet dan?
Ik heb wel wat (bekende) DJ's op hyves en facebook en als ik hun laatste gig foto's bekijk zie ik nog steeds MK3's te staan!
Yvaroz    posted on 16-02-2010 16:09
@nils, dat er meer mk3's zijn komt door het feit dat bijna elke dj deze fijner vind en in de cdj2000 nog "kinderziektes" zitten

DJJS, maak je geen zorgen ik had ze binnen 2sec onder de knie, eigenlijk gewoon zoals alle cd spelers alleen dan wat mooier, met meer opties en al die shit, misschien is filmpjes kijken op bijv. bax-shop ook handig. dan weet je een beetje wat er op zin in hoe dat een beetje werkt
Nothing is Impossible
Yvaroz    posted on 16-02-2010 16:09
@nils, dat er meer mk3's zijn komt door het feit dat bijna elke dj deze fijner vind en in de cdj2000 nog "kinderziektes" zitten

DJJS, maak je geen zorgen ik had ze binnen 2sec onder de knie, eigenlijk gewoon zoals alle cd spelers alleen dan wat mooier, met meer opties en al die shit, misschien is filmpjes kijken op bijv. bax-shop ook handig. dan weet je een beetje wat er op zin in hoe dat een beetje werkt
Nothing is Impossible
Yvaroz    posted on 16-02-2010 16:10
dubbelpostCool
Nothing is Impossible
XMatiC    posted on 16-02-2010 16:15
Poster: nils7

Gij was toch 13?

Ik heb wel wat (bekende) DJ's op hyves en facebook en als ik hun laatste gig foto's bekijk zie ik nog steeds MK3's te staan!

Carnaval , Cafe's, andere fuiven .. ?
nils7    posted on 16-02-2010 16:19
Poster: Yvaroz
dubbelpostCool

Edit er dan 1 ipv nog een reply te geven!

In de 2000 kinderziektes? Ik neem als je aan komt lopen met je cd's en eventueel SDkaartje dat het dan gewoon werkt want dan is het niets anders dan een MK3... dat een 2000 wegzetten zwaar overrated is dat klopt, maar meestal draaien bekende DJ's niet alleen en misschien dat de ene wel er mee wil werken en de andere niet (kan je beter een 2000 al hebben staan ipv te wisselen)?

Maar zelfs dan nog zie ik ze niet, moet de eerste foto (op de Pio kalender na dan) nog tegen komen!
User edit by nils7 on 16-02-2010 @ 16:20:02 (1%)
Lucalicious    posted on 16-02-2010 16:21
@ xmatic: kerel, volgens mij mag jij uberhaubt nog niet eens in caf?s draaien, hier in nederland niet tenminste.
kan me niet voorstellen ook dat ze met de kleinere feestjes als fuiven en carnaval in een caf? al 2000's hebben. misschien in de grotere clubs, en de grotere drive in bedrijven (ik weet dat het bedrijf waar ik voor ge werken ze gaat aanschaffen).
ik denk dat je gewoon een beetje aan het overdrijven bent maar als jij zegt dat het zo is...
User edit by Lucalicious on 16-02-2010 @ 16:22:54 (2%)
MaximDJ    posted on 16-02-2010 16:29
Poster: nils7

Gij was toch 13?

Carnaval , Cafe's, andere fuiven .. ?
 \

Leer eerst maar eens wat een Cafe is Thumbs Up En wie met Carnaval CDJ 2000's neurpleurt is goed gek.....

Party Sensations. Excellence in entertainment.
Xurion    posted on 16-02-2010 17:07
Kon ik er wat aan doen dat die mk3 al was vervangen?Cool
XMatiC    posted on 16-02-2010 17:55
Poster: Lucalicious
@ xmatic: kerel, volgens mij mag jij uberhaubt nog niet eens in caf?s draaien, hier in nederland niet tenminste.
kan me niet voorstellen ook dat ze met de kleinere feestjes als fuiven en carnaval in een caf? al 2000's hebben. misschien in de grotere clubs, en de grotere drive in bedrijven (ik weet dat het bedrijf waar ik voor ge werken ze gaat aanschaffen).
ik denk dat je gewoon een beetje aan het overdrijven bent maar als jij zegt dat het zo is...

Ik zeg niet dat ik er al op heb gedraait ,
Ik heb ze al veel gezien ...

NILS7 zei :
Op welke feestjes kom jij dan wel niet
Ik antwoorde : carnaval , caf?s , andere fuiven

Niet gezegt at ik er zelf op gedraait heb ...

B.v. Mr.whoopie hier had ik gezien die had hem.
& dan op een andere carnaval fuif had die er 2.
Wat heb ik eraan als ik daar nu over lieg ?
User edit by XMatiC on 16-02-2010 @ 18:01:45 (73%)
nils7    posted on 16-02-2010 19:50

NILS7 zei :
Op welke feestjes kom jij dan wel niet
Ik antwoorde : carnaval , caf?s , andere fuiven

B.v. Mr.whoopie hier had ik gezien die had hem.
& dan op een andere carnaval fuif had die er 2.
Wat heb ik eraan als ik daar nu over lieg ?

Je bent dus twee keer dezelfde persoon tegen gekomen met 2000's....
Da's ook echt "verspreid zich snel".....
mrwhoopie    posted on 16-02-2010 20:05
Ik ben Xmatic idd tegen gekomen en geloof me dit mannetje is niet min voor zijn 13 jaar daar gaan we later nog van horen daar ben ik zeker van Winking my eye (en die zit snachts nog in de zaal te feesten)
Ik was de eerste in Limburg die de cdj2000's had.En ik heb veel werk dus het kan wel zijn dat er velen de cdj2000 al veel gezien hebben,ook herriner ik mij vaag gehoord te hebben dat Xmatic zijn zus (denk ik) mijn laptop wel wilde :p
XMatiC    posted on 17-02-2010 06:21
Poster: mrwhoopie
Ik ben Xmatic idd tegen gekomen en geloof me dit mannetje is niet min voor zijn 13 jaar daar gaan we later nog van horen daar ben ik zeker van Winking my eye (en die zit snachts nog in de zaal te feesten)

Ik was de eerste in Limburg die de cdj2000's had.En ik heb veel werk dus het kan wel zijn dat er velen de cdj2000 al veel gezien hebben,ook herriner ik mij vaag gehoord te hebben dat Xmatic zijn zus (denk ik) mijn laptop wel wilde :p

Zie je dat ik niet niets verzin..Cool
Dankje !
Ja, Mijn zus wilt al lang een Mac Book :P (en die zag jou rode dus :P)
Ik vind de CDJ2000 zeer mooi , leuke opties zoals SD,CD,USB,... ,Die toutch balk onder het scherm,..

@NILS7 :
Je bent 2x dezelfde persoon tegen gekomen :
Nee. Ik heb in 'genk' ongeveer 3Dj's al gezien die de Pioneer CDJ-2000 hebben.
Voor een kleinere stad vind ik dat niet mis Winking my eye
User edit by XMatiC on 17-02-2010 @ 06:35:49 (38%)
Dolivieira    posted on 17-02-2010 12:34

In de verhuuer gaat dat altijd vrij snel. Maar in Cafe`s en clubs niet. Uitgezonderd de clubs waar de Top wel vaak draait die moeten wel over gaan. Maar ik zie mijn residenties nog niet snel overstappen en al komt er een topper draaien dan huren ze die CDJ2000 wel.
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
Sandr    posted on 17-02-2010 12:54
...................

Ze werken goed... dan neem ik aan dat je er op gewerkt heb... als iemand anders dat zegt hoeven ze voor jou natuurlijk niet goed te werken. Dus ik snap wel dat iemand dit opvat alsof je er zelf mee gewerkt heb.?

?

En hier zeg je dat het niet zo is, dat kan..Maar het stuk dat ik als eerst gequote heb is nogal misleidend...

Bovendien vind ik je ook wel erg jong om in caf?s en dergelijke te komen, maar dat is natuurlijk weer een ander verhaal.

En bekendere DJ's zullen nog niet zo snel een CDJ2000 eisen. Ze blijven voorlopig toch wel met cd draaien omdat de 2000 nog lang geen standaard is. Het duurt nog wel een tijd voordat een DJ met alleen zijn harde schijf komt. Dus voorlopig blijven de CD's nog in en maakt het dus in principe niet zoveel uit of er een 1000mk3 staat of een CDJ2000...

Dat is wat ik er van denk..

Play that funky music white boy....
User edit by Sandr on 17-02-2010 @ 12:55:50 (49%)
XMatiC    posted on 17-02-2010 13:33
Ja ,
Geloof wat je wil Winking my eye
Te jong om in caf?s te zitten :
Ik zit alleen met carnaval ect. tot 's morgens in caf?s (niet dat dat een dagelijks ritueel is)
Leer eerst maar wat een caf? is ..: Ja wat moet ik erop zeggen..?
Het enige wat ik 'bedoelde' te zeggen is dat de CDJ 2000 mooi (denkt dat) die goed werk,
mooi design ect.
En dat ik hem al veel gezien heb (en nee niet 2x bij dezelfde persoon)
Ik heb het alleen wat anders geformuleert ,
Sorry daarvoor Winking my eye

Maar ik denk dat we nu wel serieus Oftopic gaan ..
User edit by XMatiC on 17-02-2010 @ 13:40:55 (14%)
Dolivieira    posted on 17-02-2010 13:38
Jongen zand er over dan maar. Cool
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
Lucalicious    posted on 17-02-2010 14:20
at xmatic: je eerste post suggereerd aardig dat je er zelf op hebt gedraait, maar zand erover. als die whoopie zegt dat je het zo goed doet geloof ik hem best hoor, het lijkt mij gewoon echt heel sterk.

This is an old Topic

No new postings for 5.683 days.
 Post CommentThat would be 189.4 months
or a whopping 15.6 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

245 Users online: 102 Guests (143 Unknown)
Pages generated today : 171.337
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.690.252