Vraagje! ik heb een reloop digital jockey aan virtualDJ hangen maar krijg geen micofoongeluid. Iemand? Tis overigens een interface edition dus de mic hangt gewoon aan de console zelf. Echter krijg ik nergens een volume schuifbalkje
User edit by LemonKick on 04-02-2010 @ 14:59:32 (100%)
What do you think about N00b vraag: Reloop DJ geen microfoon ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Heb je de instellingen van Virtual DJ nagegaan? Wellicht dat je daar de functie moet activeren/toevoegen. Als er een microfoon aansluiting op zit, zal die het ook wel moeten doen denk ik.
*Meld zich als eigenaar* In Traktor Scratch Pro is het zo dat je kanalen in moet stellen voor de input en output van de Reloop. Daar is de Monitor Master 3 en 4 en de output master 1 en 2. Je moet dan het mic kanaal ( in dit geval 4 ) selecteren als input A. Misschien staan deze instellingen ook zo bij Vdj ( geen ervaring ), even kijken dus en als het nog niet werkt dan miss even kijken op de Reloop forums.
RDJ 1IE-Ortofon O2-MacBook Pro 13''-Traktor Pro-EFX6:2
This is an old Topic
No new postings for 5.695 days. Post CommentThat would be 189.8 months or a whopping 15.6 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.