Poster: BoydGrift2e cd zijn de standaard meegeleverde programma's dacht ik (a)
De update cd kan je geen schone installatie mee doen. Waarom komt standaard leopard dan op 2 cd's en past de update op 1?
Poster: BoydGrift
De update cd kan je geen schone installatie mee doen. Waarom komt standaard leopard dan op 2 cd's en past de update op 1?
Poster: Down_Town
Ik heb mijn MacbookPro ook met de Snow Leopard DVD schoon geinstalleerd. Ik heb namelijk gelijk mijn hardisk ge-upgrade toen Snow uit kwam. Op de 2e DVD die er ooit bij zat staan de extra programma's zoals iPhoto, Garage band, enz.
Je zou zonder problemen met de DVD van 10.5 van iemand anders de upgrade op een oudere Mac kunnen doen. Dat is alleen niet helemaal zoals het hoort. Maar als je niet meer aan 10.5 kan komen is dat toch vervelend dat je niet kan upgraden.
Probeer het eens bij een Apple reseller misschien hebben die nog een Leopard liggen voor een leuk prijsje.
Nog een vraagje abram. Ik heb hier een iMac 24" 2,8ghz. Die draait nog op leopard. Nu heb ik al een upgrade disk ontvangen, is het wijs om een hele schone installatie te doen om vervolgens via time-machine mijn bestanden terug te zetten. Of kan ik beter gewoon een upgrade installeren?
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.