rotterdam schrapt danceparade (1/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Prozei    posted on 03-02-2010 22:59

De Rotterdamse Dance Parade op 7 augustus 2010?gaat niet door: in ieder geval niet in de vorm die het festijn tot nu toe had. Het trekt ieder jaar duizenden bezoekers, maar past niet meer binnen het evenementenbeleid: de regels worden?aangescherpt. Dat staat in een brief van het college van burgemeester en wethouders (B&W) aan de gemeenteraad. Dit jaar dus geen?Fit For Free Dance Parade: geen trucs met dj?s door de binnenstad.wat vinden jullie van dit nieuws.

vindt erg jammer dat rotterdam stopt met de dance parade heb altijd erg naar me zin gehad
wat vinden jullie van de beslissing van rotterdam?
Mod edit by Prozei on 03-02-2010 23:01 (13%)

What do you think about rotterdam schrapt danceparade ??

Vote :   

walteur    posted on 03-02-2010 23:01
het wordt in Belgi? ook steeds moeilijker om steden te vinden die hier aan mee willen doen, ( City Parade) en daarbij zijn de regels ook heel streng.
Ik vind dit echt jammer!
User edit by walteur on 03-02-2010 @ 23:02:26 (9%)
Renzis    posted on 03-02-2010 23:13
Echt jammer en absoluut onzin. Dit is jaren goed gegaan (dacht ik). Dat soort opstootjes als bij HvH gebeuren nou eenmaal, om daarna alles maar af te schaffen heeft geen effect in mijn opinie.

Overheid -1
Jobe    posted on 03-02-2010 23:13
Erg jammer dat dit moet gebeuren.
Mede door de rellen bij Hoek van Holland zijn de regels aangescherpt. Waarom moeten sommige mensen het toch altijd voor een ander verpesten??
ccc    posted on 03-02-2010 23:32
Poster: Overheid -1

Overheid -2

Nederland gaat steeds verder omlaag. De overheid doet voorkomen van niet. Nog een paar jaar en we staan onder volledige controle.

En dan even on topic.
Ik vind het triest dat dit gebeurd naar aanleiding van HvH. Er zijn meerdere grote feesten en die krijgen het wel goed geregeld. Ik zie het probleem niet, kwestie van goed regelen lijkt mij? En snel recht. Rel schoppers gelijk straffen.
User edit by ccc on 03-02-2010 @ 23:34:27 (100%)
Hardshort    posted on 03-02-2010 23:50
-17miljoen voor de overheid.

Ik vraag me af of er eigenlijk nog wel voorstellen en aanscherpingen worden gedaan waar uberhaubt het iemand mee eens is. Alles word maar doorgeduwd en opgedrongen. Peilingen ? prima.. Peilingen niet zoals we willen ? jammer dan..

Dit heeft ook niks meer te maken met voorkomen dat relschoppers hun slag kunnen slaan,

Het enige wat ze hier weer mee laten blijken is dat de feestverziekers juist gewonnen hebben..

Erg jammer dit, ik heb er jaren plezier beleefd?Cool
Hardstyle tools @ http://www.rawfx.nl
Tekhead    posted on 04-02-2010 00:00
Het is overal hetzelfde gezeik, men cancelled liever een volledig evenement, dan de schuldige of oorzaak aan te pakken.
Zielige pennelikkers zijn het, allemaal Alexanders, alles voor hun en niks voor een ander.
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Ilja    posted on 04-02-2010 06:57
Flut Gristen/links regering die echt alles aan doet om normaal mens het leven zo duur en zo kut mogelijk te maken, ?vooral PVDA, GL, SP, D66 en CDA blijven stemmen mensen dan moeten we binnenkort om 22:00 in ons nest liggen en bijna al onze salaris aan die linkse bloedhonden inleveren.
Down_Town    posted on 04-02-2010 07:23
En het zomercarnaval dan? Daar is al in 2009 een dode bij gevallen door een steekpartij. Ook gelijk maar verbieden die handel. En R-dam city racing dan? Die gasten overschrijden de 50km/pu grens dus ook maar verbieden dan. Enz, enz, enz.
MaximDJ    posted on 04-02-2010 07:47
Poster: ccc

Overheid -2

Aboutaleb - 10.000
Wat een kutbeslissing. Het wordt hoog tijd voor een nieuwe regering?Cool
Party Sensations. Excellence in entertainment.
Ywe    posted on 04-02-2010 07:58
Het is vreselijk jammer dat een klein groepje het weer verprutst voor de rest, maar snap het besluit wel. De samenleving verhard ook om ons heen, laten we daar met zn allen ook voor oppassen. Geweld tegen hulpdienstenpersoneel is iets wat mij echt achterover doet slaan van verbazing en afschuw.

Poster: Ilja
vooral PVDA, GL, SP, D66 en CDA blijven stemmen

blijft er weinig over of niet?
Lead    posted on 04-02-2010 08:23
Flut Gristen/links regering die echt alles aan doet om normaal mens het leven zo duur en zo kut mogelijk te maken, ?vooral PVDA, GL, SP, D66 en CDA blijven stemmen mensen dan moeten we binnenkort om 22:00 in ons nest liggen en bijna al onze salaris aan die linkse bloedhonden inleveren.

Nou, iedereen voor VVD dan maar, dat is de enige die je niet opnoemt Thumbs Up

Poster: Down_Town
En het zomercarnaval dan?...

Dat is een hele goede. De Pioneer truck heeft afgelopen jaar op beide
gereden, met dezelfde chauffeur. Die wist me te vertellen dat er op het
zomer carnaval helemaal geen regels waren en dattie zo verbaasd was dat
het een week later? zo strak geregeld moest zijn. Voorbeeldje: bij het
zomercarnaval waren bijvoorbeeld geen wagenbegeleiders nodig...

Ech heeeeeeeeel jammer dit, had wel wat ideeen voor deelname voor dit jaar.... Maar zal ze nu in de koelkst deponeren....
Let the BASS be louder
Mod edit by Lead on 04-02-2010 08:24 (3%)
Ilja    posted on 04-02-2010 08:27
PVV & VVD, enige partijen die NL van totale vertutting en verpaupering kunnen redden ( ga in me stad op VVD stemmen omdat PVV er niet mee doet tijdens de gemeenteraad verkiezingen, kan ik eindelijk met die vlut burgermeester van D66 en zijn linkse vrienden afrekenen.
justjustin    posted on 04-02-2010 08:54
Helaas is dit gewoon een terrechte beslissing!...
De dance scene moet opnieuw worden uitgevonden...Het gaat allemaal weer wat kleiner tot al die verdervelijke mensen er niet meer komen (mede door een goed deurbeleid)...

Helaas maar ik ben het er mee eens...Hoek van holland geintjes kunnen niet meer voor komen
Dolivieira    posted on 04-02-2010 08:55
Poster: Down_Town
En het zomercarnaval dan? Daar is al in 2009 een dode bij gevallen door een steekpartij. Ook gelijk maar verbieden die handel. En R-dam city racing dan? Die gasten overschrijden de 50km/pu grens dus ook maar verbieden dan. Enz, enz, enz.

Pat, elk jaar valt er een dooie op zomercarnaval. Volgens mij 2007 alleen niet.

Maar om dan PVV of VVD te stemmen. Nou nee. Dit is weer symbool Politiek waar niks op vooruit gaan.
VVD heeft hezorgt dat we?de rijken rijker werden,?en de armen armer. VVD heeft er voor gezorgt dat alle nuts voorzieningen nu hun zakken aan het vullen zijn over de ruggen van hun klanten en dat de kwaliteit er niet beter is geworden. Kijk maar naar de ziekenhuizen, energie bedrijven, banken, het openbaar vervoer Marktwerkeing heet dat. En die PVV kwam hun topman ook niet van de VVD vandaan. ?

Het is?jammer maar dat hebben we aan een mensen te danken die zich niet kunnen gedragen. Alleen lost dit niks op. Want relschoppers zoeken wel een ander gratis evenement waar ze zich weer kunnen misdragen. ???
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
Adrien1989    posted on 04-02-2010 08:59
Ik heb moeite met de relatie te zien die zou moeten liggen tussen relschoppers en politieke partijen. Volgens mij heeft dat gewoon niets met elkaar te maken Tongue. Het is niet aan politieke partijen om relschoppers te weren.
justjustin    posted on 04-02-2010 09:08
wou toch even een stukje van geenstijl Quoten...waar ik het helemaal mee eens ben Winking my eye

Dance Parade verboden. Vertrutting compleet? Maar wij rocken en bouncen tegenwoordig toch liever in een superdure club waar je gewoon een tafel met obermeisje en een hoop bubbels kunt reserveren, dan dat we rondstuiteren tussen de tokkies in 010. Als je het ordinair doet, moet je het GOED doen. Maar het is heel begrijpelijk dat het leuk is, die Dance Parade. Want met de Dance Parade had Rotterdam een superrelaxed stampfestijn. Een openluchtfeest dat iedereen wel kon waarderen. Nou ja, op die suffe babyboomers na dan. Zie alleen al de uiteenlopende types die onze Tom in zijn REPORTAGE verwerkte. En nu gaat Rotterdam er mee kappen. Dat is gewoon jammer, dat is dom en dat is kudt. En allemaal dankzij een ieniemienie kutgroepje aan smerige superverpesters.
User edit by justjustin on 04-02-2010 @ 09:09:47 (4%)
Dolivieira    posted on 04-02-2010 09:18

Ik zal als ik jou was iets verder in de politiek duiken voor dat je gaat blaffen. Als?paar partijen ?het leven duur heeft gemaakt dan is het de VVD wel. Maar ook de PVDA, CDA?en de D66. Dat zijn de partijen die de laaste 15?jaar geregeerd hebben. Eerst 2x paars PVDA/VVD/D66 en daarna?de CDA/VVD/LPF. Die was gevallen daarna CDA/VVD/D66 ook gevallen en nu CDA/PVDA/CU en als het door gaat zingt deze formatie ook de rit niet uit.?Maar ik zie toch heel veel VVD staan. Ik weet niet of je meneer Zalm kent maar die is samen met BOS de?boosdoener dat we niks meer overhouden. Dus?de PVDA krijgt mijn stem ook niet. CDA heeft ook geen goed gedaan.?

En nog wat toen die rellen in HvH waren gebeurd stond?Leefbaar Rotterdam al klaar om de boel te verbieden. En die zijn echt niet links. Als je de klok heb horen luiden moet je wel weten waar de klepel hangt. Cool??
Crazy    posted on 04-02-2010 09:26
Erg jammer, maar ook wel begrijpelijk.
Was toch wel m'n favoriete event...
Carnaval vind ik niet altijd even boeiend...
Down_Town    posted on 04-02-2010 13:14
Poster: djdolivieira
Als je de klok heb horen luiden moet je wel weten waar de klepel hangt. Cool??

Cool
Top opmerking Dennis.
Het is heel makkelijk om allerlei politieke partijen de schuld te geven. Links geeft rechts de schuld en andersom.
Nu is toevallig?Aboutaleb de burgemester in Rotterdam maar ik denk dat Opstelten zomaar dezelfde beslissing had kunnen nemen. Lood om oud ijzer dus. Want die gasten denk aan hun eigen hagje en willen op zeker gaan zodat zij de schuld niet krijgen. Wat kan het zo'n burgervader nou schelen dat duizenden dance liefhebbers hun dance parade kwijtraken. Als hij maar kan zeggen dat er dankzij zijn beslissing niets gebeurd is. Dat is gewoon de aller makkelijkste oplossing.
Dolivieira    posted on 04-02-2010 13:24
Daarom Pat en ook de andere. Het is jammer maar het zij zo. Politiek speelt op safe maar ik durf te wedden dat de zomercarnaval weer er een gaat sneuvelen. En dan zal dat ook verboden moeten worden vind ik.

We hebben dit gewoon te danken aan een stelletje sukkels die in een klap alle gratis dance evenmenten de nek omgedraaid heb. En dan zeuren dat er niks gedaan wordt om het leuk te maken in de stad. Hartelijk bedankt nep hooligans(meelopers). Want de harde kern die liep daar niet hoor.
polly    posted on 04-02-2010 13:32
Zo zie je maar weer dat er altijd mensen zijn die het voor het grootste deel van de mensen verpesten.
Erg triest maar wel begrijpelijk van de politiek
DJADMIN    posted on 04-02-2010 13:35
How how how..

Iedereen zegt overheid -1, -10 en -1000000

Maar...

Ik zeg...Nederlandse bevolking, nederlands TUIG -100000000000000000000Deze steeds grotere groep ASO'S verpesten het steeds meer voor de rest...de overheid MOET nu wel ingrijpen...Het probleem ligt bij de mensen, en niet direct bij de overheid !
CDJ2000 - CDJ 850 - TRAKTORX1 - DJM900 - HDJ 2000
justjustin    posted on 04-02-2010 13:48
Poster: DJADMIN
How how how..

Maar...

Ik zeg...Nederlandse bevolking, nederlands TUIG -100000000000000000000Deze steeds grotere groep ASO'S verpesten het steeds meer voor de rest...de overheid MOET nu wel ingrijpen...Het probleem ligt bij de mensen, en niet direct bij de overheid !

helemaal mee eens! Cool
Dolivieira    posted on 04-02-2010 13:53
Ja, Niet helemaal mee eens. Maar je hebt zeker wel een punt. Want dat er een grote groep was is waar.

Ik zie het in de bus ook mensen worden steeds meer aso`s en ego`s. Ze staan geen eens meer op voor oudere en invaliden. Groeten je niet meer als ze binnen komen. Willen via de voordeur er uit terwijl er mensen binnen komen. Respectloos gewoon. Moet je ze zien als de bus een beetje voller begint te worden,. Willen ze geen eens een stukje door lopen dat er ook andere mensen kunnen staan en mee kunnen.

Goede moeten helaas onder de kwade leiden. Die gene die dit gedrag heb ga maar eens nadenken hioe je?dat kan veranderen. Misschien word het nog wat met deze maatschappij. Het is?tegenwoordig Ikke Ikke en de rest kan stikken. Nu zie je het de rest kan?idd stikken.

En dat is niet alleen met dit soort dingen zo. Kijk maar in het verkeer op de roltrap, in de lift. noem het maar op we hebben niets meer voor mekaar over. Op een aantal mensen na dan. Jammer maar ik heb?me der bij neer gelegd en ik kan het ook nog begrijpen ook, al vindt ik het het dood zonde. ???
User edit by Dolivieira on 04-02-2010 @ 13:57:31 (18%)
dp_    posted on 04-02-2010 15:51
Poster: DJADMIN
How how how..

Maar...

Sorry maar volgens mij ontstaat deze groep tuig doordat de overheid zich veel te veel met de opvoeding bemoeit. Niemand spreekt meer iemand aan op zijn foute gedrag, want dat is nu taak van de politie of andere overheidsinstansies. En extra overheidsingrijpen gaat het alleen maar lastiger maken voor de gewoone mens die niks fout doet, die zijn straks weer de dupe van al die maatregelen.

46 Users online: 11 Guests (35 Unknown)
Pages generated today : 19.459
Most visitors online this month : 200
Lifetime Pageviews since 2003 : 240.243.876