Na een aantal jaren in de hardcore-scene? te hebben gedraaid (?1996 - 1998) was de lol er een beetje af: Iedereen was 'plotseling'? DJ en het gehalte hash, coke & pillen op de feestjes deed me toch twijfelen of ik hier met mijn achtergrond wel op de juiste plaats was. Alles verkocht (apparatuur, platen etc.) maar al heel snel spijt. Toch maar weer spullen gekocht, maar uiteindelijk weinig mee gedaan. Het aanschaffen van een nieuwe collectie vinyl vond ik (om het maar zo te zeggen) veel te vermoeiend en te kostbaar.
Dusss, een half jaar geleden overgestapt op cd-mixers met als resultaat alweer een rijtje feestjes waar ik ga draaien. Afgelopen weekend stond ik voor het eerst weer op een feest te draaien, de opening van een nieuw fitnesscentrum Het 40/50+ publiek was niet helemaal into the clubtunes die ik draaide, maar ik had lol en was voor mezelf weer ervan overtuigd dat ik ook met publiek strak kan mixen. Als?Michael Schumacher-fan voelt het wel grappig om net als hem weer echt lol te hebben van je hobby! Onderstaande foto's geven even een beeld van me in action!

PS: apparatuur: 2 x Denon 1000 en een Gemini PMD 80X mixer (binnenkort vervangen door een Denon DNX 100) en een Sennheiser 215 koptelefoon.