Sorry dat ik hier even op inhaak, ik wil geen haat zaaien, maar wel even wat onwaarheden de wereld uit helpen (en mensen weer even proberen wat te leren

)
Poster: djvir20
Nuja er zullen op deze post wel ontkennende antwoorden komen, ik verwacht niet anders , maar toch ben ik er van overtuigd dat het zo in sommigen hun hoofd draait. Van ik doe dit al 20 jaar en alleen ik heb gelijk. Dit blijkt uit hoppie's post. Hij beweerd dat omdat zij ouder zijn zij automatisch gelijk hebben.
Maar ik denk dat iedereen hier wel al eens gehoord heeft van hoogbegaafden ?
Wel: Als een hoogebegaafde op een dag tegen een man zegt: "Maar dat kan toch niet ? tralala.. "
En de man zegt vervolgen: " Jongen ik ben 30 ik zal het heus wel beter weten"
Waarom noemt men het kind dan nog hoogbegaafd ? Er wordt niet meer geredeneerd vanuit het
standpunt van het kind. Want "grote mensen zijn nu eenmaal slimmer dan kinderen" dat is een
aangenomen uitspraak omdat volwassen DIKWIJLS meer ervaring hebben.
Jammer, je komt hier op DJR niet echt hoogbegaaft over, dus neem ik aan dat je dat ook niet bent.
Maargoed, dat hoofdstuk is gesloten, zand er over en ontopic

Poster:?djvir20
Maar als je eens gaat nadenken over wat ik zij: Je ziet daar verschillende mixer toch ? inderdaad.
Zeg dat pak 'm beet iedere "module" 50 kanalen heeft ??
kom je dan thuis met 1 grote doos met een grote mixer erin ? Nee toch, Hier zien we zelfs dat er 2 of 3 keer gewoon hetzelfde PA toestel werdt gekocht en aaneengekoppeld werd.
Net hetzelfde als je kleine ford fiesta hebt en er een aanhangwagen van 100m aanhangt en zegt " ik heb de langste auto" Neen, dan heb je je auto "opgebouwt" uit 2 stukken die samen de grootste "auto" vormen.
Maarja zo denk ik niet dat jullie het bekeken hadden? Ik neem dit ook niemand kwalijk maar dan is het natuurlijk wel zo fijn dat je dan niet zomaar gaat zeggen dat ik er veel minder van weet he ??