grootste mixer (2/5)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

hoppie    posted on 02-02-2010 10:59
als de mod'ds het onzin vinden, gooi maar op slot maar mij leek het leuk een wedstrijd te houden wie de grootste mixer kan vinden, mijn inzending:
Question everything

What do you think about grootste mixer ??

Vote :   

Tekhead    posted on 02-02-2010 20:58
Poster: walteur

sorry dees konk echt niet laten Happy, laughing
 Cool
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Stevendlv    posted on 02-02-2010 21:27
Poster: walteur

sorry dees konk echt niet laten Happy, laughing

Volgens mij is de winaar gevonden!

dacuba    posted on 02-02-2010 23:19
Verwijderd
Alert : Post verwijderd. Gedraag je normaal tegen je mede-members, of post niet.
Mod edit by Jorrit on 03-02-2010 15:14 (97%)
djvir20    posted on 03-02-2010 13:30
Poster: Estacy
Nicolla de grootste? check this out

dit noem ik niet de grootste mixer he ? als je kijkt zie je dat het er gewoonmeerdere achter elkaar zijn gezet dus dan wordt het opeens heel makkelijk om da grootste te hebben he ?

Adrien1989    posted on 03-02-2010 13:53
Dat soort mixers worden uit modules opgebouwd bijdehand?Cool.
Stagiar    posted on 03-02-2010 13:56
Poster: Adrien1989
Dat soort mixers worden uit modules opgebouwd bijdehand?Cool.

Ik wilde me nog niet in het topic mengen, maar nu kan ik het niet meer laten.

Adrien1989, you rock! :D
Estacy    posted on 03-02-2010 15:26
lol, maar al die modules samen maken toch echt ??n mixer.
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
djvir20    posted on 07-02-2010 19:34
ja maar het maakt SAMEN 1 mixer maar het is niet de grootste mixer h? :D en noem me aub niet bijdehand ? =D
hoppie    posted on 07-02-2010 19:42
dude je bent 13, zij wete egt wel meer dan jij
Question everything
Vassilli    posted on 07-02-2010 19:50
Ik wilde het net zeggen :P
CopainsDeluxe    posted on 07-02-2010 23:02
Het is en blijft een mixer ! :D

En @ DJVIR20, Ik denk dat zij wel al wat meer kennis en ervaring hebben dan jij, maar laat je niet klein maken !

En @ hoppie , hoe oud ben jij dan? Want dat vind ik niet in je profiel Cool
User edit by CopainsDeluxe on 07-02-2010 @ 23:04:09 (24%)
ccc    posted on 07-02-2010 23:05
Misschien ook leuk als iedereen wat info erbij plaatst? Behalve alleen een foto. Happy, laughing
baath    posted on 07-02-2010 23:38
gaat het om de grootste kwa formaat of de specs? input/output?
dacuba    posted on 08-02-2010 04:17
Poster: CopainsDeluxe
En @ hoppie , hoe oud ben jij dan? Want dat vind ik niet in je profiel Cool

14 aan zijn schrijfstijl te zien Happy, laughing
Dj_Fantasy    posted on 08-02-2010 06:31
Deze hebben wij in de verhuur staan:
Yamaha LS9
dj2dj.nl
Adrien1989    posted on 08-02-2010 07:16
Poster: djvir20
ja maar het maakt SAMEN 1 mixer maar het is niet de grootste mixer h? :D en noem me aub niet bijdehand ? =D

Tip van de slager Winking my eye: Zorg dat je posts er verzorgt uitzien, interpunctie, enigszins correcte spelling, enzovoort. Dan wordt je wat serieuzer genomen. Verder zijn hier een hoop mensen twee keer zo oud als jij, in het dagelijks leven zou je daar ook een wat andere houding tegen aannemen dan tegen je vriendjes, maak er een gewoonte van om dat hier ook te doen wil je Happy, laughing.?

@Malis:
Knopjes Tongue. Die Soundcraft is zeker wel nice.?
User edit by Adrien1989 on 08-02-2010 @ 07:38:25 (2%)
CopainsDeluxe    posted on 08-02-2010 07:26
Ik geef Adrien 1989 wel gelijk.
En nu dat je het zegt Dacuba, Zijn schrijfstijl heeft wel iets weg van een 14 jarige...

Ontopic ! ! !

Die soundcraft is wel een aardige mixer !
Om al die knopjes juist te zetten,... blijf je als het ware bezig ! Er zal telkens iets zijn wat gecorigeerd moet worden Happy, laughing
djvir20    posted on 08-02-2010 16:49
Ja Adrien maar weet je waar ik mee zit : Ik kan heel wat respect geven zolang mensen me niet behandelen als een stukje ombenul dat er nix van weet.
IK hebtoch gewoon heel erg vriendelijk gevraagt of hij me niet bijdehand wilde noemen?

Dusja wie zijn zij om te oordelen over wat ik mag zeggen en niet ?
of is?het zo dat ik hier klakkeloos moet luisteren naar wat er gezegt wordt en dat ik hier nix mag postten?
Als dat zo is geen probleem hoor?zeg het dan maar?hoor Happy, laughing Maar dan zou ik die regel wel eens willen lezen waar geschreven staat dat jongeren moeten luisteren naar de mening/ gedachten van ouderen. Want ik dacht net anders als hoppie maarja hij blijkt gewoon geen respect te hebben voor mij ?

Ik heb nogtans vriendelijk gevraagd of hij me niet bij de hand wilde noemen ? Of moet ik de term "aub" even verduidelijken ?
Geen probleem : "aub" > 'alstublieft' >> als het u belieft

Nuja ook dacht ik dat er ergens bij de regels stond dat er respect moet getoond worden voor elkaar ? NUja ik denk niet dat ik respectloos was voor eender iemand ? Zoja, wil ik er gerust op gewezen worden zodat ik mezelf daarin kan verbeteren h? Happy, laughing Ik sta open voor kritiek maar niet als het persoonlijk of discriminerend wordt, want die post van hopppie noemde ik eerder discriminerend.
CopainsDeluxe    posted on 08-02-2010 16:53
Dat is nu eens een deftige post DJVIR20 !
Ik hoop dat de jongens die zo deden het ook wel eens lezen !
Ik kan je niet meer dan gelijk geven Jasper ! Happy, laughing
djvir20    posted on 08-02-2010 16:56
Dank je, en het is ook waar wat mijn postopstelling betrefte, die trok op niet veel dus bij deze ziet het er keuriger uit. Hopelijk zijn er mensen die de mening en inhoud van men post delen.

grts Effix
Adrien1989    posted on 08-02-2010 17:35
Poster: djvir20
Ja Adrien ......................

Nergens zeg ik dat jij niets mag zeggen. Als je mijn post goed gelezen had, v??rdat je een verhaal ging typen zou je begrepen hebben dat je posts wel degelijk serieus genomen worden, als je gewoon zorgt dat ze er verzorgt uitzien, ze voorzien zijn van enigszins juiste spelling en goede argumenten. Ik zeg dus helemaal nergens dat jij niets mag posten en alleen maar moet luisteren. Ik maak de regels hier ook niet, dus ik dirigeer ze ook niet. Ik geef je gewoon een tip om je verblijf hier aangenaam te maken.?

Je hoeft mij geen afkortingen uit te leggen, ik denk dat mijn kennis van de Nederlandse taal wel voldoende is om alles juist te interpreteren. Als jij een bijdehante opmerking plaats heb ik al het recht om mijn mening daarover te uiten. Zoals je aan de andere reacties hebt gezien delen mensen mijn mening. Je zou zeggen dat er dan een lampje moet gaan branden, maar dat lijkt tegen te vallen, beetje jammer.?

djvir20    posted on 08-02-2010 17:38
nuja dat moet zelfs niet.
Dat is mijn standpunt en ik denk dat er toch wel wat waarheid inzit, zoniet (nogmaals) wil ik daar graag op gewezen worden.
Adrien1989    posted on 08-02-2010 17:43
Laat maar Winking my eye. On topic.....
Vind deze ook wel gaaf met al die pods?Cool.
djvir20    posted on 08-02-2010 18:28
Nu , die mail was ook niet specifiek op jou gericht hoor maar eerder op hoppie maar toch.
Ik denk dat er hier zoiets heerst van: Daar heb je hem weer, laten we lekker tegen hem doen want hij is jong en hij is klein.

Nuja er zullen op deze post wel ontkennende antwoorden komen, ik verwacht niet anders , maar toch ben ik er van overtuigd dat het zo in sommigen hun hoofd draait. Van ik doe dit al 20 jaar en alleen ik heb gelijk. Dit blijkt uit hoppie's post. Hij beweerd dat omdat zij ouder zijn zij automatisch gelijk hebben.

Maar ik denk dat iedereen hier wel al eens gehoord heeft van hoogbegaafden ?
Wel: Als een hoogebegaafde op een dag tegen een man zegt: "Maar dat kan toch niet ? tralala.. "
En de man zegt vervolgen: " Jongen ik ben 30 ik zal het heus wel beter weten"
Waarom noemt men het kind dan nog hoogbegaafd ? Er wordt niet meer geredeneerd vanuit het
standpunt van het kind. Want "grote mensen zijn nu eenmaal slimmer dan kinderen" dat is een
aangenomen uitspraak omdat volwassen DIKWIJLS meer ervaring hebben.

Maar als je eens gaat nadenken over wat ik zij: Je ziet daar verschillende mixer toch ? inderdaad.
Zeg dat pak 'm beet iedere "module" 50 kanalen heeft ?
kom je dan thuis met 1 grote doos met een grote mixer erin ? Nee toch, Hier zien we zelfs dat er 2 of 3 keer gewoon hetzelfde PA toestel werdt gekocht en aaneengekoppeld werd.

Net hetzelfde als je kleine ford fiesta hebt en er een aanhangwagen van 100m aanhangt en zegt " ik heb de langste auto" Neen, dan heb je je auto "opgebouwt" uit 2 stukken die samen de grootste "auto" vormen.

Maarja zo denk ik niet dat jullie het bekeken hadden? Ik neem dit ook niemand kwalijk maar dan is het natuurlijk wel zo fijn dat je dan niet zomaar gaat zeggen dat ik er veel minder van weet he ?

Want was het nu zo dat, zoals een computer (aangenomen) bestaat uit een scherm en de "kast" zelf, deze mixer bestond uit 6 delen die gewoon appart waren maar eigenlijjk 1 mixer waren. Omdat je het niet in ??n keer verpakt kreeg. DAN gaf ik jullie volledig gelijk maar hier zie je duidelijk dat het meerdere keren exact dezelfde mixers zijn en als ik 10 djm 800's naast elkaar zet en ze verbind, heb ik dan de grootste djm-800 ?

Denk er gerust eens over na en weet me je antwoord te zeggen. Happy, laughing

grts Effix
Adrien1989    posted on 08-02-2010 18:53
Wees maar gerust, als iemand van 40 jaar zijn posts niet verzorgd krijgt hij of zij ook kritiek, hoe je posts moeten zijn is niet leeftijd gebonden. Welke houding je tegen iemand aanneemt wel. Ik neem aan dat jij ook gewoon een opvoeding hebt gehad/geniet, dus volgens mij snap jij ook best wel waar ik het over heb Winking my eye.?Het is belachelijk om mij en andere mensen ervan te beschuldigen dat wij een bepaalde houding aannemen tegen jou om lastig te zijn, omdat je jonger bent.?Je bent overigens niet de enige met een dergelijke leeftijd. Anderen kunnen zich blijkbaar wel passend gedragen.

Een mixer vergelijken met een auto is appels met peren vergelijken, net als een dj mixer met een studio mixer. En voor de correctheid, een computer in jou voorbeeld is de 'kast' en het beeldscherm is het beeldscherm?Cool. Een dergelijk studio mixer opgebouwd uit verschillende mixers, als je dat graag zo wilt noemen, is gewoon ??n mixer. Dat jij vind dat dit niet het geval is weten we nu wel, en ik zal het nogmaals vertellen, dat je geen gelijk hebt heeft niets te maken met je leeftijd. ?

221 Users online: 124 Guests (97 Unknown)
Pages generated today : 81.259
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.878.296