Ik weet niet zeker of dit het gepaste forum ervoor is, anders mag een mod dit even verplaatsen ?
Ik heb nu al een aantal feestjes gedaan (altijd met eigen dj booth en voor boxen boxen/licht breng ik die persoon die een feestje geeft altijd in contact met een firma daarvoor, en geef ze advies en dergelijke betreffende wat te huren ect) en nooit problemen hiermee gehad.
Nu heb ik in december nog zo een feestje gedaan, op de avond zelf had de persoon die dit organiseerde niet voldoende geld bij op mij op dat moment te betalen, goed ik ben geen moeilijk persoon en zeg dat een overschrijving achteraf ook geen probleem is. Ondertussen (begin januari) contacteer ik heb opnieuw, omdat ik na 2 weken nog steeds geen overschrijving ontvangen heb, hij zegt me dit zo snel mogelijk inorde te maken. Ik gaf hem dan tot het einde van Januari (2 weken extra nog).
Nu is het ondertussen bijna 7 weken geleden dat het feestje doorgegaan is en ik heb nog steeds niets ontvangen, verder weet vermeid deze persoon nu elk contact. Enkele mails, voicemails en sms'n achtergelaten (niet superopdringerig natuurlijk)? Ik heb het in het verleden altijd de mensen achteraf laten betalen als ze di avond zelf niet konnen, maar dan was dit steeds na een week inorde.
Welke stappen kan ik nu ondernemen ?
What do you think about Problemen met organisator ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
No new postings for 5.624 days. Post CommentThat would be 187.5 months or a whopping 15.4 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.