De grap is eigenlijk dat ik niet echt een einddoel hebt neergezet voor mijn DJ-praktijken. Maar ik heb nog een paar andere hobby's, dus ik zal even uitleggen hoe dat wellicht komt:
Het allerliefst zou ik part-time aan het werk zijn in de muziekwereld of als het kan toch in de informatica en zo'n 15 keer op de maand 's avonds en in het weekend spelen met de band - van Belgiè tot Nederland en met wat geluk ergens eens een keer in Duitsland, Frankrijk of wellicht U.K.
Nog liever zou ik me full-time bezig houden met muziek. En dat kan alles betekenen van part-time radio-DJ zijn, part-time club/drive-in DJ, part-time muzikant met mijn eigen band of een combinatie van alledrie. Zelfs muziekapparatuur verkopen zou ik nog graag doen.
Waarom heb je dan een hbo-diploma? (Althans, ik heb mijn hbo-diploma jan/fab 2006) Tja, heel eerlijkgezegd zou ik ook wel universiteit gedaan kunnen hebben: ik heb voor het hbo het vwo gedaan. Ik had me doodverveeld als ik mavo/mbo had gedaan, dat weet ik heel erg zeker en daar krijg je vervelende mensen van.
Dus tja, wat wil ik bereiken? Ik zou het werkelijk fantastisch vinden om op mijn favoriete festival te kunnen spelen: lowlands. En het zou eigenlijk ook wel heel leuk zijn om datzelfde doel dan voor ogen te houden als DJ. Of wellicht wordt ik ooit wel de nieuwe Giel Beelen, dan sta je ook op lowlands
En het stomme is dat ik ook nog wat cabaret- en columntalent in me heb. Kortom: als ik met het ene niks kan, doe ik met het andere wel wat.
Maar wat ik het liefste van deze deze dingen doe:
1) liedjes schrijven
2) optreden met band (of zelfs oefenen als het prima loopt, want dan krijg je zin om op te treden

3) plaatjes draaien (radio of juist niet)
4) muziekinstrumenten bespelen
5) computerprogramma's maken
6) colums schrijven / voordragen
7) optreden met cabaret / schrijven ervan
Het enige wat vervelend is, is dat je voor 1), 6) en 7) inspiratie nodig heb. En je kan niet altijd optreden... En dan staat DJ-en weer op nummer 1.
En weet je? Soms zou ik ook wel willen dat ik niet zoveel kon: ik heb nog meer hobby's en bovendien wil je ook wel eens naar een café

!