Je droom (1/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Blast    posted on 27-10-2005 09:34
Heee mede DJ's,

Wat is eigelijk jullie grootste droom om met DJ te bereiken??
(k bedoel op Sensation/Trance energy/thunderdome staan,om 3 miljoen eurie's per jaar te verdienen, nummer 2 dj v/d wereld worden, of iets anders??)

Ltrz

What do you think about Je droom ??

Vote :   

Lukaz    posted on 27-10-2005 12:08
heyj,,  mijn grote droom??:P ehm,, Defqon, InQontrol, Qlimax, Sensation Black en misschien ook wel QBase,, (hoeft niet persee:P)
[check dees ook]
Gupy    posted on 27-10-2005 12:11
Nou, ik ga dan maar voor die 3 miljoen Eurie's. Dan kan ik ook gelijk een paar andere dromen werkelijk maken. Happy, laughing

ElRenegado    posted on 27-10-2005 12:29
droom ?

eerst maar eens iets wat haalbaar is, eigen plaat die in de playlist van grote namen terecht komt...
daarna... dat word de volgende droom..
Gupy    posted on 27-10-2005 14:03
assie maar nat is.....

(sorry, viel me ff binnen)

Dj_T.im    posted on 27-10-2005 16:01
een goede bekende dj worre:P hehe
Rhino    posted on 27-10-2005 16:31
Ik sluit me aan bij Renegado, en ben volgens mij ook goed bezig !

een iets kleinere droom, een modulaire shynthesizer ter groote van een gemiddelde huiskamer zoadat ik daar de hele dag met mijun patchkabeltjes kan rondlopen en een beetje geluidjes en knopskes kan tweaken.

Een droom die vanavopnd uit komt :M-audio keystation 88 pro !
JIHAAAAAAAAAAAAAAA
robbert    posted on 27-10-2005 16:50
Mijn "droom" is om gewoon lekker te draaien in een club en daar als bijbaantje geld mee te verdienen. Het draaien is een hobby en niet meer dan dat.
PatrickBeuken    posted on 27-10-2005 17:12
Ik wil graag m'n eigen licht- en geluidsbedrijf starten (denk aan verhuur, drive-in shows, dj's, en overige entertainment). Dat lijkt me overigens een heel erg realiseerbare droom, want ik ben al aardig op weg. Binnenkort naar de kvk...
Laidback    posted on 27-10-2005 20:00
achjah,  mijn grootste droom is gelukkig worden met een leuke meid... een leuk leven opbouwen... 
en dan kunnen die feestjes mij gestolen worden :P..

maar kwa dj zou ik ooit nog wel eens op Sensation Black willen draaien  direct naar de megamix, als het nog donker is, het publiek op zijn best is, en de drank nog niet op is...  dan hoef ik geen slome hardhouse te draaien, maar ook geen Hardcore... gewoon de echte HardBass Hardstyle plaatjes... (traum - the fame / The raiders - Discwarrior / D-block - Rock This Joint...... etc etc)

en jah 3 miljoen per jaar verdienen, is leuk...  maar dat haal je helaas met (alleen) djen niet... (ookal neem je er een mega oud-ijzerhandel bij)                 dat haald tiesto volgens mij nog niet eens, mag je van Goede komaf zijn om dat te kunnen berijken, en ik denk dat je dan ook elke dag in de weer bent, en die 3 Millioen heel goed verdient!

@TheTapdancer:  Als je eenmaal op Defqon, InQontrol, Qlimax, Sensation Black  hebt gestaan dan denkik dat je wel bovenaan de lijst staat om een eigen hangar te krijgen op Q-base Winking my eye

Greetsz, Robert!
DavyJ    posted on 27-10-2005 20:11
mijn droom  nr1 dj van de wereld   en Davy J in concert doen:P
Laidback    posted on 27-10-2005 20:12
hahaha, dat zou wel vet zijn je eigen concert!
aDeagle    posted on 06-11-2005 22:27
Gesponsord worden door pioneer ofzo is ook niet verkeerd Winking my eye
Stephanie    posted on 06-11-2005 22:48
Als ik wakker word ben ik altijd vergeten wat ik gedroomd heb....
DJ-Poort    posted on 06-11-2005 23:30

een eigen Dikke Thuis StudioHappy, laughing en bekende DJ te worden
MadSteven    posted on 07-11-2005 10:56
De grap is eigenlijk dat ik niet echt een einddoel hebt neergezet voor mijn DJ-praktijken. Maar ik heb nog een paar andere hobby's, dus ik zal even uitleggen hoe dat wellicht komt:

Het allerliefst zou ik part-time aan het werk zijn in de muziekwereld of als het kan toch in de informatica en zo'n 15 keer op de maand 's avonds en in het weekend spelen met de band - van Belgiè tot Nederland en met wat geluk ergens eens een keer in Duitsland, Frankrijk of wellicht U.K.

Nog liever zou ik me full-time bezig houden met muziek. En dat kan alles betekenen van part-time radio-DJ zijn, part-time club/drive-in DJ, part-time muzikant met mijn eigen band of een combinatie van alledrie. Zelfs muziekapparatuur verkopen zou ik nog graag doen.

Waarom heb je dan een hbo-diploma? (Althans, ik heb mijn hbo-diploma jan/fab 2006) Tja, heel eerlijkgezegd zou ik ook wel universiteit gedaan kunnen hebben: ik heb voor het hbo het vwo gedaan. Ik had me doodverveeld als ik mavo/mbo had gedaan, dat weet ik heel erg zeker en daar krijg je vervelende mensen van.

Dus tja, wat wil ik bereiken? Ik zou het werkelijk fantastisch vinden om op mijn favoriete festival te kunnen spelen: lowlands. En het zou eigenlijk ook wel heel leuk zijn om datzelfde doel dan voor ogen te houden als DJ. Of wellicht wordt ik ooit wel de nieuwe Giel Beelen, dan sta je ook op lowlands

En het stomme is dat ik ook nog wat cabaret- en columntalent in me heb. Kortom: als ik met het ene niks kan, doe ik met het andere wel wat.

Maar wat ik het liefste van deze deze dingen doe:
1) liedjes schrijven
2) optreden met band (of zelfs oefenen als het prima loopt, want dan krijg je zin om op te treden
3) plaatjes draaien (radio of juist niet)
4) muziekinstrumenten bespelen
5) computerprogramma's maken
6) colums schrijven / voordragen
7) optreden met cabaret / schrijven ervan

Het enige wat vervelend is, is dat je voor 1), 6) en 7) inspiratie nodig heb. En je kan niet altijd optreden... En dan staat DJ-en weer op nummer 1.

En weet je? Soms zou ik ook wel willen dat ik niet zoveel kon: ik heb nog meer hobby's en bovendien wil je ook wel eens naar een café !

Rhino    posted on 09-11-2005 16:50
Quote:En weet je? Soms zou ik ook wel willen dat ik niet zoveel kon: ik heb nog meer hobby's en bovendien wil je ook wel eens naar een café !

Rhino:leuk betoog , echter met de laatste zin zeg je dat je slaaf bent van jezelf
Als je dan bedenkt dat life is what YOU make it ,zou je dus toch af en toe in het cafe te vinden moeten zijn.

User edit by Rhino on 09-11-2005 @ 16:50:42 (4%)
darkshifty    posted on 09-11-2005 19:36
ik drooom altijd over andere dinge
DJKimme    posted on 11-11-2005 15:31
Je moet altijd met de voeten op de grond blijven zeg ik altijd, maar uiteraard droom ik ook wel een beetje:

Wat zou ik graag bereiken:

Een degelijke residency in een club met een degelijke naam waar ik dan minstens 2x per week kan draaien. Tussendoor nog wat losse bookings. En dan ook nog enkele platen uitbrengen... Dit zijn zaken die toch nog wel te doen zijn dus we gaan dervoor e :D
maveg    posted on 11-11-2005 19:27
Mijn droom is de Avatar van DavyJ en lekkere producties uitbrengen, die door grote namen gedraaid worden.
JonasVerdickt    posted on 11-11-2005 20:07
ik zou graag de beste dj ter wereld worde maar dat gaat niet
DJ-A    posted on 14-04-2006 12:10
een bekende dj worden!!!

(zou al blij zij eigenlijk met goede apperatuur)

the-melody    posted on 14-04-2006 12:25
op Sensation White staan, Resident DJ in Illusion en een dikke thuis studio+ degelijke producer en bij een label zitten. EN voor al het genoemde ga ik voor werkenHappy, laughing
jordy    posted on 14-04-2006 13:33
ik droom idd ook meestal over wat anders Winking my eye

meisjes vooral
BillyArd    posted on 14-04-2006 15:53
Ik heb weer een nieuwe droom.
LIve optreden , ga alles wat ik heb gemaakt loopen en opslaan op hd , uitsplitsen en inladen !
en rammen maar.
t weeknd komt er een korg ER MKII bij , lekkere analoge drumsound met handson control !
viva la techno!
HouseArrest    posted on 14-04-2006 20:04
Ik heb er eigenlijk nog niet echt over nagedacht..

Weetje: Ik zie wel wat de toekomst brengt, en dan zie ik wel Winking my eye

Het zal toch wel leuk zijn :D

104 Users online: 9 Guests (95 Unknown)
Pages generated today : 11.666
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.820.125