Poster: walteur
als je een vrouw bent, mannelijke jury = WIN
+1 voor het vinden van dat plaatje
Poster: GD
@ Snoey
Mwoa, das wel wat kort door de bocht. Sommige contest openen deuren voor je. Als je het leuk vind om een vaker te draaien voor publiek etc. dan kan zo'n contest daarbij helpen. Dan wil je natuurlijk winnen, en daarvoor doe je zo goed mogelijk je best. Het gaat heus niet alleen om het meedoen, we leven niet in sesamstraat, winnen is ook belangrijk.
Poster: GD
@ Snoey
Mwoa, das wel wat kort door de bocht. Sommige contest openen deuren voor je. Als je het leuk vind om een vaker te draaien voor publiek etc. dan kan zo'n contest daarbij helpen. Dan wil je natuurlijk winnen, en daarvoor doe je zo goed mogelijk je best. Het gaat heus niet alleen om het meedoen, we leven niet in sesamstraat, winnen is ook belangrijk.
Poster: SnoeyPoster: GD
@ Snoey
Ik weet er alles van, dankzij alle aandacht die eendj contest trok afgelopen zomer, draai ik nu in een drukke club aan het Rembrandtplein, waar ik het erg naar me zin heb.?
Dus ja inderdaad contests kunnen deuren openen, maar voordat dat gebeurd moet je er wel klaar voor zijn, en op dat moment knallen.?
@ Dj Admin
Nouja, net als met sport, je moet eerst hard werken voor je kan verdienen of opvalt tussen de andere collega's / concurrenten, waarvan sommige erg getalenteerde zijn.?Ik was t ook helemaal met je eens
Poster: Ilja
-
Ik had het niet over mijzelf Jorrit, want ik geef gewoon toe dat ik niet goed draaide.
-
Ik had het over de keuze van de winaar die nergens op sloeg, ?want Randal was verreweg de beste van ons allemaal daar, en omdat ie toevallig zich wat rustiger gedroeg, hadden jullie hem niet uitgekozen. terwijl hij toch echt kwaliteid leverde.
Poster: Ilja
Ik had het over de keuze van de winaar die nergens op sloeg, ?want Randal was verreweg de beste van ons allemaal daar, en omdat ie toevallig zich wat rustiger gedroeg, hadden jullie hem niet uitgekozen. terwijl hij toch echt kwaliteid leverde.
Poster: JJenzz
Hoe kan je een extra + je zetten bij een dj contest.
Hoe laat je het publiek zien dat je werkelijk beter bent?
Hoe zorg je ervoor dat jij wint? Ik bedoel, er zijn bijv. 6 dj's die ook kunnen plaatjes draaien, hoe zorg je ervoor dat jij wint?