Na een tijdje niks meer gedaan te hebben ben ik vandaag en gister even bezig geweest met een nieuwe track, met wat inspiratie van de huidige House er in verwerkt?\r\n
\r\n\r\n
Heel graag hoor ik jullie mening, en vooral feedback wordt gewaardeerd??Thanks
\r\n
What do you think about [P] Sebasz - Chique ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Klinkt aardig, maar nog wel een beetje leeg. Vooral die basstoon kan dikker, ook je Synth klinkt lichtelijk fragiel die zou je met wat reverb leuk kunnen aandikken.
Zeker potentieel maar de vibe/drive ontbreekt nog!
Hoe staat het btw met die ene plaat die op samsobeats zou uitkomen?
Jep zeker Ik moet alleen nog veel oefenen om een echt dikke sound te fixen, zoals je aangaf inderdaad. En ik ga ook wat proberen te doen met die vibe/drive. Met de nadruk op proberen haha.
Ik volg de rest in hun comments (ik ben zelf geen producer dus op dat vlak kan ik je niet helpen). Ik zou hem in het begin van een feest zeker draaien (enkel omdat het plaatselijk publiek dit hier niet zo smaakt). Enkel tussen 1.15 en 1.30 vind ik hem precies niet volledig kloppen of klinkt hij naar mijn mening toch vrij raar.
Verder hou ik erg van deze muziek. Echt iets voor op het ... label waar ik nu net weer eventjes niet kan opkomen :p.
Keep up the good work !
This is an old Topic
No new postings for 5.574 days. Post CommentThat would be 185.8 months or a whopping 15.3 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.