Ik draai zelf de winter altijd in het buitenland en dan periodes van elke keer 1?? 2 maanden.
Deze winter heb ik in Frankrijk (Val Thorens) gezeten voor veronica snowcafe, apres ski cafe le monde en 360 bar. En 27 maart tot 10 mei ga ik nog een keer terug voor de afsluiting van het seizoen.
Maar er terecht komen valt nogal tegen. Je moet vooral connecties (wat bij mij het geval was) hebben of op tijd soliciteren via de website.
Als je soliciteert moet?je ook geluk hebben.
De zomer is?eigenlijk nagenoeg?hetzelfde verhaal.
Vaak komen ze aan dj's via de dj's die er al jaren komen. Dus als je via de site soliciteert zul je minder kans hebben dan via mond op mond reclame van de "ervaren" dj's daar.
Maar misschien ben je nog te jong zoals je zelf aan geeft. In Frankrijk was ik eigenlijk de jongste dj en ik ben 22. Wel al op 20 begonnen met buitenland en toen ook al de jongste.
Natuurlijk wil leeftijd niks zeggen. Maar als ik een cv zou zien van?2 dj's die ik niet ken en ongeveer dezelfde referenties hebben, maar de 1 is 18 en de ander 21 dan zou ik sneller voor iemand gaan die ouder is dan jonger.
Dit is mijn mening er over,dus het kan altijd anders zijn?en daarbij: nee heb je, ja kun je krijgen.

M.v.g. Joran