de titel zegt het al: ik zoek een goeie kop telefoon en ik heb een ernstige twijfel welke ik moet kiezen.
mijn vraag: welke hiervan gaat het langst mee, heeft de beste geluidskwaliteit etc. en wie heeft een van deze kop telefoons en kan mij een van de 2 aanbevelen (met argumenten. a.u.b.)
What do you think about A&H XD 53 vs Denon dn-hp 700 ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
nog een vraagje: welke koptelefoon is het best om mee te producen? oftewel: welke hp geeft de beste 'vlakke' weergave.
en: welke hp is het beste qua comfort voor langdurig luisteren (niet perse dj-en)?
Grotere drivers, hogere prijsklasse, dus dan ga ik uit van een betere weergave.
Om hem echt lang op te hebben is ie niet zo heel erg geschikt (of je moet eraan wennen), hij klemt nogal, en dat doet vooral boven de oren zeer. Geen idee hoe de HP700 zit.
Maar pijn zit tussen de oren, dus dat is uit te schakelen..?
User edit by Roalin on 08-02-2010 @ 17:08:21 (10%)
hmm, iemand die mij kan vertellen hoe de hp 700 zit?
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.