Welke House cds (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Hampsink    posted on 29-01-2010 09:19
Hallo iedereen!
Ik ben opzoek naar house (-electro) cd's.
Maar veel cd's die ik vind, zijn al gemixed door een of andere dj, ik wil namelijk wel full lengt nummers op mijn cd!
Dus jullie horen hem al aankomen.. Welke cd's raden jullie me aan om te kopen (full lengt), wel house natuurlijk Winking my eye.
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen!
DjHampsink

What do you think about Welke House cds ??

Vote :   
RemcoV    posted on 10-02-2010 01:26
Poster: Lucalicious
ja, zolang je kan bewijzen dat je ze gekocht hebt, of legaal verkregen hebt mag dat volgens mij. als je in een club draait moet de club een licentie hebben voor gebrande cd's, jij niet.
(volgens mij, verbeter mne als ik het fout heb)

en trouwens, op cd's als hedkandi en ministri of sound cd's worden vaak ook pas aan het eind in elkaar gemixt en die kan je daardoor nog prima gebruiken hoor.

Dan luister jij niet goed naar de Ministry of Sound cd's Cool
Adrien1989    posted on 10-02-2010 10:07
Poster: Lucalicious
ja, zolang je kan bewijzen dat je ze gekocht hebt, of legaal verkregen hebt mag dat volgens mij. als je in een club draait moet de club een licentie hebben voor gebrande cd's, jij niet.
(volgens mij, verbeter mne als ik het fout heb)

Dat blijft eigenlijk maar een vaag gedoe Tongue.
Maar wat betreft de vraag. Waarom de moeite doen om CD's te kopen als je op Beatport oid gewoon de edit die jij graag wilt in ??n keer kunt downloaden en kunt branden Happy, laughing.
Yvaroz    posted on 10-02-2010 17:54
is 4usonly ook legaal?
Nothing is Impossible
djmathijs    posted on 10-02-2010 17:56
Nee, want je betaald er niet voor?Cool
main    posted on 10-02-2010 17:58
nee 4usonly is niet legaal, mathijs: je betaald er 2,50 voor om 4usonly te gebruiken.

waar betaal je op die site voor? om de downloadlinks die 4usonly maakt of zoekt te gebruiken. illegaal dus.
djmathijs    posted on 10-02-2010 18:05
Dat bedoel ik inderdaad, je betaald alleen 2,50 voor de aanmelding of per half jaar(weet het niet zeker) en dit is om de site in de lucht te houden en inderdaad voor de links die ze beschikbaar stellen.
Yvaroz    posted on 10-02-2010 22:43
hmm oke, maar over die vato site, ik heb echt een te vet album gedownload en gewoon full length alleen een vette mix van vato gonzalez
Nothing is Impossible

This is an old Topic

No new postings for 5.704 days.
 Post CommentThat would be 190.1 months
or a whopping 15.6 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

218 Users online: 78 Guests (140 Unknown)
Pages generated today : 37.052
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.443.686