Apple iPad (9/9)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

justjustin    posted on 27-01-2010 20:33

Even een discussie starten over het nieuwe product van apple,

Gaat dit eventueel handig worden voor de dj/producer enz,

Wie heeft plannen om er een aan te schaffen...

Wie vind hem mooi en een toevoeging op de huidige appel producten

Specs
User edit by justjustin on 27-01-2010 @ 21:56:26 (100%)
Mod edit by Lead on 07-10-2010 18:18 (2%)

What do you think about Apple iPad ??

Vote :   

Down_Town    posted on 09-08-2010 08:33
Ik heb gezocht maar niet gevonden of er mensen gemeld hebben over problemen met de iPad m.b.t. DJ Resource.

Surven op dit forum met de iPad gaat prima maar ik kan niet posten of reageren met Safari.
bambamstudio    posted on 09-08-2010 09:09
Werkt hier perfect (replay met ipad gedaan nu Happy, laughing )
CURSUSSEN VOOR PRODUCERS EN DJ WWW.BAMBAMOPLEIDINGEN.NL
Xtremer    posted on 09-08-2010 10:00
Poster: Down_Town
Ik heb gezocht maar niet gevonden of er mensen gemeld hebben over problemen met de iPad m.b.t. DJ Resource.

Surven op dit forum met de iPad gaat prima maar ik kan niet posten of reageren met Safari.

Kan ook niet posten met Safari. Je kunt het tekstvlak niet aanklikken.
DJ: www.djxtremer.nl - Portfolio: www.patrickheiloo.nl
Sunrise8    posted on 09-08-2010 11:22
Poster: Down_Town

Heb het gepost in het DJR Bug Report, ik kan ook niet posten met de iPad, wel met de iPod Touch.

@ bambam: hoe heb jij dan kunnen posten? ik kan het replyvlak namelijk niet aanklikken op de iPad, of heb jij via Opera Mini of iets dergelijks op DJR gezeten, niet via Safari?
Music made me who i am
bambamstudio    posted on 09-08-2010 22:32
Ja Safari....hee, what the hell....nu kan ik het comment veld ook niet meer aanklikken :S
justjustin    posted on 06-10-2010 10:06
Zo gister ff wat midi controllers op mn ipad gezet...wat blijft dat leuk om op die manier logic aan te sturen!!

@bambamstudio welke had jij ook al weer geinstalleerd? (dat programmatje dat je je eigen interface kan aanmaken).

Zal vandaag ook ff wat foto's posten (geen foto's betekend dat het niet werkt toch Happy, laughing :P )
nils7    posted on 06-10-2010 12:38
Nu dit topic toch gekicked is... Djing op een iPad zou dat werken? Heb laatst wel die red Bull app geprobeerd maar die crasht na het inladen van een track dus heb het helaas niet fatsoenlijk kunnen checken Sad.. Maar gewoon draaien met wat ipads aan een mengpaneel zou dat wat zijn?
XMatiC    posted on 06-10-2010 13:18
iPad is een leuk ding, Heb hem even mogen bekijken van een vriend die hem had. Touchscreen werkt perfect naar mijn mening ! Leuk ding,
www.youtube.com/LennertDJ
Roalin    posted on 06-10-2010 19:01
Poster: justjustin
(dat programmatje dat je je eigen interface kan aanmaken).

TouchOSC?
justjustin    posted on 07-10-2010 11:52
Poster: Roalin

TouchOSC?

yes die bedoelde ik Winking my eye
Lead    posted on 07-10-2010 18:32
Ik heb ook al een tijdje de iPad en ben er blij mee :D

Daardoor kon ik ook de problemen bekijken die ipad bezoekers hadden op DJResource. Doordat op de ipad (net als Chrome) een WebKit browser gebruikt draait daar de WYSIWYG editor niet op, Javascript gebrek aan de kant van WebkKit en ziet er niet naar uit dat dat binnenkort opgelost gaat worden. Als plak middel is de WYSIWYG editor uitgeschakeld voor WebKit browsers. Nu kun je in ieder geval tekst intikken.

Maar iets wat misschien wel makkelijk is, hier is een lijstje van de Apps die ik hoog waardeer en mensen kan aanraden. De appstore is zo f$#ing groot dat je al snel de weg kwijt raakt. Ik hou niet van 100 apps die ongeveer hetzelfde doen, ik zoek altijd de (voor mij) beste uit... Misschien handig :

Utilities
Bullet Arrow Easy Note : notities die je kunt sorteren/afvinken in een normaal letter type
Bullet Arrow Telegraaf HD en Nu HD : om het nieuws bij te houden
Bullet Arrow Nice Calc : dubbele calculator met handige percentage (BTW) knop
Bullet Arrow Converter : Omzetten van alle eenheden
Bullet Arrow Friendly : goede Facebook app
Bullet Arrow DocsToGo : Alle office documenten bewerken, maken en opslaan
Bullet Arrow Idea Sketch : snel ideen in een flowchart/psd zetten
Bullet Arrow Dropbox : cloud file service (maar die kent iedereen vast wel)

Games
Bullet Arrow Flight Control HD : vliegtuigjes sturen naar landingsbaan
Bullet Arrow Angry Birds : Vogels schieten om biggen te killen
Bullet Arrow Rafter HD : Teken een item dat valt en raak zo de bullseye
Bullet Arrow Implode : Met zo min mogelijk bommen de stapel zo laag mogelijk maken
Bullet Arrow JirboBreak : Arkanoid of Brickwall of hoe je hem ook kent, raak alle blokjes met het stuiterende balletje
Bullet Arrow WTD Whats The Difference : 2 plaatjes 7 verschillen, de Photoplay versie
Bullet Arrow Air Hockey : de echte met blauw achtergrond en waaarheidgetrouw snel spel
Bullet Arrow Pinball HD : Potje flipperen met 3 kasten
Bullet Arrow Real Solitaire HD : Patience met speel geluidjes en modern uiterlijk
Bullet Arrow BlackJack HD : Multi hand blackjack (21-en)
Bullet Arrow SkySmash : 1942 op de iPad
Let the BASS be louder
nils7    posted on 08-10-2010 19:49
X plane is wel een aanrader voor de Flight Sim mensen Winking my eye ik heb er inmiddels 3... eens kijken of we wild kunnen doen met Red Bull BPM en 3 decks :P
User edit by nils7 on 08-10-2010 @ 19:50:29 (100%)
djpatnl    posted on 09-10-2010 08:09
FIjn dat we nu via de iPad kunnen reageren. Ik kwam er gisteren pas achter nadat ik terug was van vakantie dat ik wat tools miste bij het reply veld Happy, laughing Ik zat toen met mijn macbook op djresource. Ik wilde een link plaatsen maar dat knopje miste ik zodat ik maar html code heb gebruikt. Nu heb ik deze reply via mijn ipad getikt!! Dank voor de moeite Lead.
bambamstudio    posted on 09-10-2010 10:36
Ik ben voor Gearjunkies een serie reviews aan het schrijven over muziek apps voor de ipad: www.gearjunkies.com/news_info.php?news_id=5409

-edit- waar zijn de post hulp knoppies voor links ed?
- edit 2 - ow ik zie het al...fijn, kan ik voor djr speciaal Safari opstarten...niet handig, zal daardoor hier niet meer zo vaak posten
User edit by bambamstudio on 09-10-2010 @ 10:41:53 (100%)
nils7    posted on 09-10-2010 13:20
Poster: bambamstudio
Ik ben voor Gearjunkies een serie reviews aan het schrijven over muziek apps voor de ipad: www.gearjunkies.com/news_info.php?news_id=5409

-edit- waar zijn de post hulp knoppies voor links ed?
- edit 2 - ow ik zie het al...fijn, kan ik voor djr speciaal Safari opstarten...niet handig, zal daardoor hier niet meer zo vaak posten
  Waarom maak je geen screenshots van de programma's? Is wat makkelijker dan elke keer een foto nemen.
bambamstudio    posted on 09-10-2010 14:42
Omdat het met de ipad erbij een mooier plaatje is.
ThijsG    posted on 10-10-2010 17:31
Zit de elctribe daar ook tussen? Zag laatst ergens een filmpje van een volledige softwareversie van de Korg Electribe voor de iPad,
Vassilli    posted on 11-10-2010 09:08
Electribe op de iPad is echt awesome! speel er zelf veel mee.
djpatnl    posted on 11-10-2010 14:43
Ik heb ook Electribe gekocht op de iPad een tijd geleden. Het klinkt erg gaaf en het werkt leuk.
RazorBlade    posted on 11-10-2010 18:31
IPAD topdingHappy, laughing
nils7    posted on 11-10-2010 19:12
Nog een DJ app:

http://itunes.apple.com/nl/app/dj-mixer-3/id330897901?mt=8

Happy, laughing ff testen
User edit by nils7 on 11-10-2010 @ 20:01:46 (27%)
Bvanleeuwen    posted on 12-10-2010 09:34
Dat is de RedBull add toch? Vond hem zwaar onhandig maar dat kan ook aan mij liggen Thumbs Up
Btw, deze blijft top: http://www.youtube.com/watch?v=vG1BxYqrPIk
nils7    posted on 12-10-2010 12:52
Jap de iPhone verse want de iPad versie crasht hahahha
justjustin    posted on 14-10-2010 17:29
hierbij mijn kleine set-up...

This is an old Topic

No new postings for 5.442 days.
 Post CommentThat would be 181.4 months
or a whopping 14.9 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

161 Users online: 110 Guests (51 Unknown)
Pages generated today : 67.856
Most visitors online this month : 591
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.335.829