Poster: bambamstudio
Ik heb nu een hele zwik apps gekocht voor de ipad. Zeker in de studio zin er een aantal apps echt vet :
Poster: Sunrise8
En dankzij wie heb je hem weer? ik verwacht wel een dikke kus (bedankje) hahaha
Mijn Click & Buy account is geblokkeerd, omdat ik te vaak me eigen verjaardag verkeerd heb ingevuld. Hoe kan ik die nou vergeten haha. Dus ff bellen en dan osctouch kopen. Erg handig heb ik al gezien in de Apple Store
Poster: nils7
Ik heb m al ruim 3 maanden... fijn dingetje nog steeds!
Lekker op de bank
Poster: Sunrise8
@ Twizz: daar zit mijn vader ook steeds mee: hij denkt dat het goed de laptop kan vervangen.
Persoonlijk denk ik van niet.
Een computer is (over het algemeen) sneller en werkt beter. Je hebt een onboard toetsenbord (met knopjes) en hoeft er niet een los te kopen. Het is lastig om op school een groot werkstuk te maken op je iPad.
Daarbij kun je geen Word/Powerpoint/Excel maken op je ipad (of je moet zo'n App kopen als die er is).
Daarnaast is een Netbook vaak goedkoper en heb je meer Gigabite opslag ruimte.
Ik persoonlijk vind het een heel mooi ding en zeker een leuke gadget, maar blijf sceptisch als het om een vervanger van een laptop aankomt. Sommige zullen het hier mee eens zijn, sommige ook weer niet. (zul je altijd hebben) :P
Poster: Xtremer
Mensen die geld willen besparen op een iPad 3G en ook een iPhone (3G/S/4) hebben kan dit een handig tooltje zijn. Gewoon 3G internet dus op je iPad WIFI dankzij je iPhone.
Poster: Twizz
Ik weet dat het de laptop niet kan vervangen, voor sommige dingen heb je gewoon bepaalde programma's nodig.
Maar voor de kleinere dagelijkse dingen die je op school tegen zou kunnen komen zou t wel handig kunnen zijn. Als t ooit moet sluit je er gwoon een blauwtand-keyboard op aan. Al is dat wel een beetje omslachtig.