Apple iPad (7/9)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

justjustin    posted on 27-01-2010 20:33

Even een discussie starten over het nieuwe product van apple,

Gaat dit eventueel handig worden voor de dj/producer enz,

Wie heeft plannen om er een aan te schaffen...

Wie vind hem mooi en een toevoeging op de huidige appel producten

Specs
User edit by justjustin on 27-01-2010 @ 21:56:26 (100%)
Mod edit by Lead on 07-10-2010 18:18 (2%)

What do you think about Apple iPad ??

Vote :   

bambamstudio    posted on 23-07-2010 18:21
dag nu mee gewerkt, scherm haarscherp, ontvangt via WIFI en 3G goed dus kan het niet met je eens zijn
CURSUSSEN VOOR PRODUCERS EN DJ WWW.BAMBAMOPLEIDINGEN.NL
Vassilli    posted on 23-07-2010 18:22
Dan had je vast een neppe iPad.... Het bereik is geweldig, touchscreen reageert wanneer je wil.
remco87    posted on 23-07-2010 19:15
Ook ik heb de ipad aan de tand gevoeld (ik werk bij een reseller) en de klachten die hier gegeven worden herken ik eigenlijk helemaal niet. Het is echt een leuk apparaat, bijvoorbeeld om snel wat op te zoeken als je je pc niet op wil starten, te internetten en de agenda app is echt geweldig. Maargoed dat gemis van?flash,?het toch wel pittige prijskaartje?en het feit dat ik al een iphone heb weerhouden me toch van aanschaf.
bambamstudio    posted on 23-07-2010 21:42
Alles werkt hier ook goed, alleen via 3G gaat het wel traag merk ik nu, maar goed, thuis WIFI dus geen probleem. M'n 64 Gb staat al bijna voor de helft vol. Gaat snel met muziek Happy, laughing
DJXX    posted on 23-07-2010 22:02
Kan niet wachten tot ik de mijn heb, ben nog steeds niet uit of ik alleen de wifi versie zou nemen of wifi + 3G. data bundels zijn veels te prijzig.?Cool
Laidback    posted on 23-07-2010 22:10
bijna 90 stuks verkocht vandaag..?
gekkenhuis!
Vannochtend al een mannetje of 70 voor de deur van de winkel,. voor 12 uur waren we I-Pad-Loos ..

Op naar de volgende levering..

--
verbaasde me wel dat er haast geen vraag was voor de 16GB WIFI en 16GB WIFI/3G ..
het aller opperhoofdste model (64 Gig 3G) was binnen 20 min uitverkocht!

totaal 25 uur gewerkt in 2 dagen nu, Voorbereiding en Sales .. hoef even geen ipad meer te zien of in mijn handen te hebben.. helaas moet ik Zaterdag, Zondag, maandag, Dinsdag, woensdag en Vrijdag (Iphone 4 Release *Kuch*) nog, alvorens ik op een (hopelijk) Ipad vrije en verlossende vakantie ga naar het zonnige zuiden!

Voor de mensen die een Ipad gekocht hebben, Heel veel plezier ervan! tis een geweldig product ! Happy, laughing

Kan niet wachten tot ik de mijn heb, ben nog steeds niet uit of ik alleen de wifi versie zou nemen of wifi + 3G. data bundels zijn veels te prijzig.?Cool

Bundels prijzig?

Vodafone
20 euro voor 500 mb ?(3,6mb Down)
30 euro voor 2 Gb ? ? ?(7,2mb Down)
Maandelijks opzegbaar!!! (dus een beetje als prepaid, maar dan anders)
Gratis Micro-Sim

T-Mobile
prepaid (niet in het buitenland te gebruiken)
Micro-sim 9,95 euro Online of 2,50 euro in de Apple APR store / T-Mobile Shop
of diverse abo's vanaf 19,95 euro voor Bepaalde tijd dus niet vroegtijdig stop te zetten.

KPN
Geen idee..
Hebben die Micro-sim ??

ik zou niet twijfelen.. en Vodafone pakken. heb je het na een paar maand even niet nodig? stuur ze een fax met ID en Handtekening en dat je op wilt zeggen, en je bent ervan af..
Easy as an Apple!?

en zie het zo, je kan nu 100 euro extra uitgeven, of straks als je toch wilt internetten een hele nieuwe ipad kopen.
de 3G Add is iets wat je niet even kunt veranderen wanneer je wilt,. je hebt 3G of je hebt het niet.. Winking my eye

User edit by Laidback on 23-07-2010 @ 22:17:22 (100%)
DJXX    posted on 23-07-2010 22:20
Er is een data limiet, en dat kan ik al binnen een da werken, ik ben namelijk een internet verslaafde.?Cool
Laidback    posted on 23-07-2010 22:30
Poster: DJXX
Er is een data limiet, en dat kan ik al binnen een da werken, ik ben namelijk een internet verslaafde.?Cool

Klopt.. maar gebruik jij echt 2GB aan data verkeer BUITEN je huis?
ik neem aan dat je thuis WI-FI hebt? ,.. ?
gebruik je binnenshuis je WIfi en buiten je 3G..

2000mb is echt veel hoor! .. ?
anders bel je vodafone ff op.
T-Mobile Prepaid word helemaal duur voor je..

suc6!
Mitchell2    posted on 23-07-2010 22:38
Poster: Vassilli
Dan had je vast een neppe iPad.... Het bereik is geweldig, touchscreen reageert wanneer je wil.
  ik weet niet of je op mij reageerdeConfused maar als dat zo is. hij was 100 procent echt. beetje irritante reactie trouwens. maar goed. misschien zijn jullie eisen minder dan die van mij. ik vind het een gaar ding, en heb respect voor jullie als jullie da tniet vinden veel plezier ermee Winking my eye
Dj_Fantasy    posted on 23-07-2010 22:42
Weet iemand toevallig of er een mogelijkheid is om films te streamen van je macbook naar de ipadConfused
dj2dj.nl
Vassilli    posted on 23-07-2010 22:43
Poster: Mitchell2
ik weet niet of je op mij reageerdeConfused maar als dat zo is. hij was 100 procent echt. beetje irritante reactie trouwens. maar goed. misschien zijn jullie eisen minder dan die van mij. ik vind het een gaar ding, en heb respect voor jullie als jullie da tniet vinden veel plezier ermee Winking my eye

Ja was op jou gericht. En hoezo irritant?
Mitchell2    posted on 23-07-2010 22:52
@ vasilli. omdat ik gewoon mijn mening geef en jij beetje sarcastisch zegt dat hij de ipad nep geweest moest zijn.. denk dat jou eisen minder zijn dan. een aantal vrienden van me hadden er ook ??n en zijn ook op 1 na verkocht. en dit om de zelfde redenen. en ze waren niet nep. maar goed als jij m wel goed vind veel plezier ermee dan Winking my eye voor mij liever een macbook pro
Laidback    posted on 23-07-2010 22:55
Apple Fanboys..
laten we hier geen eeuwige discussie over houden..?
Cool

Mitchell2    posted on 23-07-2010 23:04
tjaa ik heb een macbook pro. maar vind de ipad niks klaar. daar is toch niks mis meeConfused
DJXX    posted on 23-07-2010 23:05
Ligt het aan mij, of is het zo als er maar over apple gepraat wordt dat het gewoon niet zonder bashen kan.
Mitchell2    posted on 23-07-2010 23:14
Poster: DJXX
Ligt het aan mij, of is het zo als er maar over apple gepraat wordt dat het gewoon niet zonder bashen kan.
  nou nee hoor. dit is een topic over een product. dan mag er kritiek gegeven worden, evenals het product de hemel ingeprezen mag worden.
remco87    posted on 23-07-2010 23:51
Tja apple is nu eenmaal een deel een merk dat imago als een van zijn succesfactoren heeft, waardoor het zo groot is geworden en waarom er mensen zijn die irritant genoeg geen mening hebben en?daar voluit in meepraten?of het juist?bewust bashen om tegen de draad in te gaan.?

Bij elk groot merk dat producten maakt?zijn er natuurlijk ook?goede en slechte ervaringen. Ook apple producten zijn niet perfect. Bashen is nergens voor nodig, kritisch tegen zon duur product aan kijken wel. Ieder zijn ervaringen.
bambamstudio    posted on 24-07-2010 11:23
iPad meets studio today:

Vassilli    posted on 24-07-2010 13:37
Poster: Mitchell2
@ vasilli. omdat ik gewoon mijn mening geef en jij beetje sarcastisch zegt dat hij de ipad nep geweest moest zijn.. denk dat jou eisen minder zijn dan. een aantal vrienden van me hadden er ook ??n en zijn ook op 1 na verkocht. en dit om de zelfde redenen. en ze waren niet nep. maar goed als jij m wel goed vind veel plezier ermee dan Winking my eye voor mij liever een macbook pro

Mijn eisen zijn zeker niet minder. Als jij dat wilt geloven. Be my guest.
Prozei    posted on 24-07-2010 13:41

Alert : @ vasilli & Mitchell2 : graag ophouden met deze discussie.
het is een beetje doelloos om het hele topic te verzieken omdat jullie het niet met elkaar eens zijn.
Mod edit by Prozei on 24-07-2010 13:42 (98%)
DJXX    posted on 24-07-2010 13:51
Hele dikke studio heb je. ?Echt heel dik.?Cool
Mitchell2    posted on 24-07-2010 14:10
Poster: Prozei

niet met elkaar eens zijn is 1 maar dat er geroepen word dat je een neppe ipad hebt omdat je kritiek hebt is een ander verhaal. goed dat je dat inziet....
bambamstudio    posted on 24-07-2010 14:22
En iPad meets Traktor. de Tonetable app stuurt via je hoofdtelefoon uitgang tijdcode uit, en dus kun je Traktor aansturen met je iPad ipv een CD speler of draaittafel, werkt ook met een iPhone/iPad touch:

DJXX    posted on 24-07-2010 15:14
Goeie genade, de DJ gedeelte is fantastisch, maar zie ik daar een reloop deck staan ? ? Aparte combinatie met al die AAA merk geweld?Cool
bambamstudio    posted on 24-07-2010 15:27
Rellop zijn de cd spelers waarop ik les geef in de studio.?

ik heb ook de iPad maar ff aan Ableton Live gehangen als MIDI controller:

471 Users online: 384 Guests (87 Unknown)
Pages generated today : 54.047
Most visitors online this month : 591
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.572.962