bijna 90 stuks verkocht vandaag..?
gekkenhuis!
Vannochtend al een mannetje of 70 voor de deur van de winkel,. voor 12 uur waren we I-Pad-Loos ..
Op naar de volgende levering..
--
verbaasde me wel dat er haast geen vraag was voor de 16GB WIFI en 16GB WIFI/3G ..
het aller opperhoofdste model (64 Gig 3G) was binnen 20 min uitverkocht!
totaal 25 uur gewerkt in 2 dagen nu, Voorbereiding en Sales .. hoef even geen ipad meer te zien of in mijn handen te hebben.. helaas moet ik Zaterdag, Zondag, maandag, Dinsdag, woensdag en Vrijdag (Iphone 4 Release *Kuch*) nog, alvorens ik op een (hopelijk) Ipad vrije en verlossende vakantie ga naar het zonnige zuiden!
Voor de mensen die een Ipad gekocht hebben, Heel veel plezier ervan! tis een geweldig product !

Kan niet wachten tot ik de mijn heb, ben nog steeds niet uit of ik alleen de wifi versie zou nemen of wifi + 3G. data bundels zijn veels te prijzig.?
Bundels prijzig?
Vodafone 20 euro voor 500 mb ?(3,6mb Down)
30 euro voor 2 Gb ? ? ?(7,2mb Down)
Maandelijks opzegbaar!!! (dus een beetje als prepaid, maar dan anders)
Gratis Micro-Sim
T-Mobile prepaid (niet in het buitenland te gebruiken)
Micro-sim 9,95 euro Online of 2,50 euro in de Apple APR store / T-Mobile Shop
of diverse abo's vanaf 19,95 euro voor
Bepaalde tijd dus niet vroegtijdig stop te zetten.
KPNGeen idee..
Hebben die Micro-sim ??
ik zou niet twijfelen.. en Vodafone pakken. heb je het na een paar maand even niet nodig? stuur ze een fax met ID en Handtekening en dat je op wilt zeggen, en je bent ervan af..
Easy as an Apple!?
en zie het zo, je kan nu 100 euro extra uitgeven, of straks als je toch wilt internetten een hele nieuwe ipad kopen.
de 3G Add is iets wat je niet even kunt veranderen wanneer je wilt,. je hebt 3G of je hebt het niet..