Apple iPad (6/9)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

justjustin    posted on 27-01-2010 20:33

Even een discussie starten over het nieuwe product van apple,

Gaat dit eventueel handig worden voor de dj/producer enz,

Wie heeft plannen om er een aan te schaffen...

Wie vind hem mooi en een toevoeging op de huidige appel producten

Specs
User edit by justjustin on 27-01-2010 @ 21:56:26 (100%)
Mod edit by Lead on 07-10-2010 18:18 (2%)

What do you think about Apple iPad ??

Vote :   

Sunrise8    posted on 29-05-2010 10:52
Poster: Ilja
Ik heb gehoord dat iPhone op meerdere providers verkrijgbaar zal zijn ( waar ik heilig op hoop ).

Ik werk voor vodafone en tot nu toe hebben wij er nog niets over gehoord dat hij in ons assortiment terecht komt. Mocht dat toch (op 1 of andere manier) gebeuren, zal Vodafone kennende waarschijnlijk de laatste zijn die hem krijgt en zijn KPN of andere Providers 'ons' allang voorgeweest Tongue
Music made me who i am
Ilja    posted on 29-05-2010 11:05
Jij werkt bij vodafone he, kun je mij vertellen ( heb daar nu 1 jarige sim only abbo lopen ) hoe the F*** het mogelijk is dat vodafone bij mij een foutje heeft gemaakt dat al mijn belminuten in de maand maart buiten de bundel vielen ? ?

En wat man o man wat heb ik bedreigingen van hun ontvangen, met BKR en al ( want ik weigerde het achterlijke bedrag die ik heb gekregen te betalen ), tot ze achter kwamen dat ze zelf een grove fout hebben gemaakt.
User edit by Ilja on 29-05-2010 @ 11:06:39 (20%)
Flaged
MaykFroix    posted on 29-05-2010 11:29
Jij werkt bij vodafone he, kun je mij vertellen ( heb daar nu 1 jarige sim only abbo lopen ) hoe the F*** het mogelijk is dat vodafone bij mij een foutje heeft gemaakt dat al mijn belminuten in de maand maart buiten de bundel vielen ? ?

En wat man o man wat heb ik bedreigingen van hun ontvangen, met BKR en al ( want ik weigerde het achterlijke bedrag die ik heb gekregen te betalen ), tot ze achter kwamen dat ze zelf een grove fout hebben gemaakt.

Kerel, bel gewoon de klantenservice ipv dit hier op het forum te posten. Zie de toegevoegde waarde niet van jouw post voor het Apple iPad topic.?

Anyway, ik mag dan een 'Apple hoer' zijn, van de iPad wordt ik nog niet echt warm. Misschien komt dat nog als ik er eentje in mijn handen heb gehad. Happy, laughing
Ilja    posted on 29-05-2010 11:32
Ik denk dat veel mensen nu noch het multitasking afwachten, heb de apple multi tasking op een youtube video gezien ( een developer heeft het op zijn iPhone gezet, en man, die werkt goed.
Vassilli    posted on 29-05-2010 12:04
Klopt! Multitasking werkt erg goed! Ik draai de iPhone beta.
Sunrise8    posted on 29-05-2010 12:12
Ik vind en blijf het een uit de kluiten gewassen iPod Touch vinden, waarbij ik deze totaal geen toevoeging vindt hebben (op multitasking na, maar dat is er nu nog NIET) en de iPad kun je niet ff in je broekzak stoppen..

@ Ilja: ik werk bij de Sales afdeling dus kan alleen jouw verbruik en rekeningen zien (wat jij zelf ook allemaal kan zien) en ik kan het laagste abonnement met de duurste telefoon gratis geven als ik wil (mag natuurlijk niet Tongue) en meer kan ik ook niet, werk niet op het hoofdkantoor ofzo he Winking my eye
Music made me who i am
Ilja    posted on 29-05-2010 12:16
Poster: Vassilli
Klopt! Multitasking werkt erg goed! Ik draai de iPhone beta.

Leg mij eens uit hoe ik het kan doen ? Please.
Vassilli    posted on 29-05-2010 12:17
Ik heb een dev. license gekregen.
Ilja    posted on 29-05-2010 12:37
ben je dan bezig om apps te ontwerpen ?
Boyd    posted on 29-05-2010 19:34
Voor Ilja:

Oftwel hier.
Vassilli    posted on 30-05-2010 04:39
ben je dan bezig om apps te ontwerpen ?

Nee dat niet :P
T-to-the-J    posted on 24-06-2010 22:03
Dit lijkt me echt heerlijk om in de auto en op de bank een fimpje te kijken.

Sorry dat ik dit topic weer boven haal, maar ik ben benieuwd hoeveel mensen m al hebben, en hoe ie bevalt.
Ik ben een DJ, geen fucking jukebox!
Sunrise8    posted on 25-06-2010 09:04
Hij is net 1 a 2 dagen uit toch (en niet eens in Nederland). Denk niet dat heel veel mensen (GEEN?) hem hebben hier op het forum Tongue
Vind de prijs om hem gratis te krijgen ook aardig aan de hoge kant voor een abonnement, maja wat doe je eraan Winking my eye
Music made me who i am
Xtremer    posted on 25-06-2010 09:14
De iPhone 4 is net 1 dag uit ja, de iPad al langer in de VS, wanneer de iPad nu in NL zal komen weet ik nog niet. Voor de mensen die de iPad willen testen kunnen naar Media Markt Amsterdam ArenA. Daar hebben ze er 1 uit de VS over laten komen.

Ik zal zoals eerder vermeld geen iPad kopen, maar de nieuwe iPhone 4. Zie de meerwaarde niet van een iPad. iOS4 heb ik nu ook draaien op m'n iPhone 3G, maar met een jailbreak + multitasking en springboard background is het echt een ramp. Ontzettend traag, gewoon echt niet te doen. Dus heb je een oud model iPod Touch/iPhone ga geen jailbreak doen met multitasking en spring backgroundSmile.
DJ: www.djxtremer.nl - Portfolio: www.patrickheiloo.nl
User edit by Xtremer on 25-06-2010 @ 09:15:21 (1%)
Ilja    posted on 25-06-2010 09:16
Voor mij zowel de iPad als de iPhone 4 van toepassing, Ipad komt met sterrenkunde apps ( en er zijn al een berg van ) verrekte handig voor me opleiding en omdat het Pages heeft ( Apples versie van Microsoft word ) wordt het zeer relaxt om mee te werken, ik hoef echt geen laptop te hebben.
qntr0l    posted on 25-06-2010 09:57
Ik heb een Macbook en krijg als het goed is de nieuwe iPhone, twijfel echter nog of ik de iPad ga halen. Het is toch wel een leuk ding. Gewoon, voor de heb. Tongue.
Xtremer    posted on 25-06-2010 10:37
Sunrise8    posted on 25-06-2010 10:40
Poster: Xtremer
De iPhone 4 is net 1 dag uit ja, de iPad al langer in de VS..

Oeps, dacht dat ik in het iPhone 4 topic zat, mijn fout.
Ik ga over 3 weken naar de VS en ga eens kijken of ze hem daar hebben en wellicht voor een leuk prijsje mee kan nemen als hij me bevalt. Echter denk ik dat hij zeer tegenvalt en geen echte meerwaarde heeft t.o.v. een iPod Touch. Alleen het grotere scherm dan. (want een 3g abonnement ga ik er niet opzetten)
Music made me who i am
Vassilli    posted on 26-06-2010 00:33
Er zit compleet andere software op, hij is super snel! Ik kijk er regelmatig films mee op de bank :P terwijl ik ook een 32' Full HD sony heb staan..
bambamstudio    posted on 22-07-2010 19:28
nou morgen is het zover, iemand hier die vannacht niet kan slapen?
CURSUSSEN VOOR PRODUCERS EN DJ WWW.BAMBAMOPLEIDINGEN.NL
Vassilli    posted on 22-07-2010 19:48
Nee joh. Ik hem 'm al een tijdje. :D
Laidback    posted on 22-07-2010 23:14
Poster: bambamstudio
nou morgen is het zover, iemand hier die vannacht niet kan slapen?

Na 5 uur Overwerken om de winkel Ipad Ready te krijgen slaap ik er alleen maar beter op! haha?
Kan echt geen ipad meer zien....?Cool

wel een gaaf ding hoor! denk dat ik er ook eentje ga kopen, gewoon voor de heb! Happy, laughing ..
Xtremer    posted on 23-07-2010 10:19
Het is best druk voor de iCentre in A'damCool

Sunrise8 van DJR hier zou hem eerst kopen in NY voor me, maar dat bleek om een nep model te gaan. Er ging gelijk een lichtje branden en dacht aan DJR toen ik de prijs zag (280 euro): als iets te mooi is om waar te zijn, is het ook zo.

Ik ga hem dus (nog) niet kopen, heb de iPad niet nodig. Heb ook al de iPhone 4 besteld dus beetje overkillSmile.
User edit by Xtremer on 23-07-2010 @ 10:21:59 (100%)
bambamstudio    posted on 23-07-2010 14:21
Heb de mijne opgehaald bij Apple: iPad 64GB 3G......hmmmmmmm ik zou bija een fanboy worden...
CURSUSSEN VOOR PRODUCERS EN DJ WWW.BAMBAMOPLEIDINGEN.NL
Mitchell2    posted on 23-07-2010 18:18
wat een drama ding dit. sorry voor alle liefhebbers. maar heb er een gehad en tijdje erna direct verkocht. beeld is mua mua. bereik is dramatisch. hij viel elke dag wel een keer zomaar uit. touchscreen werkt niet optimaal. moet ik nog verder gaanConfused

572 Users online: 484 Guests (88 Unknown)
Pages generated today : 107.577
Most visitors online this month : 652
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.626.492