Poster: DJJSPoster: bambamstudio
Dit is fake. hij heeft geen goede audio interface en zijn processor en ram geheugen is nooit snel genoeg om dit te kunnen draaien.
Kortom de Apple Ipad is waardeloos voor DJing.
net als als die iPhone/iPod appsDit is een goede Apple voor DJ-ing:
Poster: Dj_Fantasy
Flash plug-in ontbreekt, maar ze hebben wel youtube erop staan.. kan dan toch in principe niet ofwel??
Poster: DJJS
Kortom de Apple Ipad is waardeloos voor DJing.
Poster: Estacy
ik denk dat zo'n apparaat voor school ideaal is. op elke tafel een docking station, iedereen zo'n ding, al je boeken erop. gaat naar je les, plugt em in (heb je een normaal keyboard) klikt het vak aan, en klaar. natuurlijk zitten er dan beveiligingen op zodat je niet iets anders kunt doen tijdens de les, zoiets als een functie waar de leraar mee kiest welk programma aanstaat op je ipad ofzo.
Poster: Estacy
ik denk dat zo'n apparaat voor school ideaal is. op elke tafel een docking station, iedereen zo'n ding, al je boeken erop. gaat naar je les, plugt em in (heb je een normaal keyboard) klikt het vak aan, en klaar. natuurlijk zitten er dan beveiligingen op zodat je niet iets anders kunt doen tijdens de les, zoiets als een functie waar de leraar mee kiest welk programma aanstaat op je ipad ofzo.
Poster:?tek-zotic
dikke fail voor apple:
Fail1:
n China is al sinds augustus een soort iPad op de markt. Sterker nog, volgens de baas van Shenzhen Great Long Brother Industrial Co. kopieerde Apple doodleuk hun P88. Fans van Apple beschuldigen het Chinese bedrijf dan weer van het maken van een 'kloon op voorhand'."Ik was heel kwaad en verbouwereerd toen ik twee dagen geleden de presentatie van de iPad zag", zegt Shenzhen-baas Wu Xiaolong. "Het is zeker ons ontwerp. Ze hebben ons bestolen, want wij hebben de P88 al zes maanden geleden voorgesteld op de IFA, de International Electronics Fair in Berlijn."KrachtigerPijnlijk voor Apple?
Poster: Vassilli
Heb er ook een.. De 64Gb doe er vrij weinig mee. Meestal beetje internetten op de bank.