Poster: ccc
Je kunt hier niet mee bellen? Waarom zou ik dit dan aanschaffen.
Poster: ccc
Je kunt hier niet mee bellen? Waarom zou ik dit dan aanschaffen.
Poster: Bartjens
Skype moet toch wel kunnen?
Poster: Bartjens
Skype moet toch wel kunnen?
Poster: bambamstudio
als ie blauwetand heeft wel
Poster: nils7Poster: bambamstudio
als ie blauwetand heeft wel
Zelfs EDR 2.1las het ja, dan werkt het, ging ik wel vanuit want dat werkt ook op de iPod touch
Poster:?Jorrit
Ja dat riepen mensen ook bij je iPhone. "Wat moeten we in hemelsnaam met een telefoon zonder knoppen, belachelijk!"
En kijk eens, iedereen maakt nu touchscreen telefoontjes (de een nog slechter dan de ander).
Dit ding is ideaal voor browsen op de bank (waar een warme laptop op schoot irritant is), even snel browsen tijdens het ontbijt, in de bus even volwaardig internetten (niet dat kleine priegelscherm van je telefoon), een boek lezen voor het slapen gaan of onderweg, op de hoogte blijven van magazines, gebruik maken van 1 van de 140.000 apps, filmpje kijken onderweg etc etc etc
Poster:?jannickv
Ik zie het wel als iets wat ontwerpers gaan gebruiken om hun portfolio ed te komen showen...
Poster:?Ren?Kuppens
Leuk voor als ik later vader ben en in de morgen in plaats van een krant (zoals als mijn vader nu doet) de ipad langs me hebben en meteen even je mail checken even wat tweeten daarna wat foto's door spitten op facebook en op naar mijn werk
Poster:?JollyJunkie
De prijs ($499) is toch wel redelijk bijzonder voor die opties vind ik!
Poster:?qntr0l
Straks? Bij mij werkt Tethering op mijn Iphone 3GS + Macbook al hoor!?
Ontopic: ik word echt hebberig van apple producten. Ben ik al hard aan het sparen voor een iMac, komen ze hiermee. Damn..
Poster: soundcollector
Snap er echt het voordeel niet van (Waarom zou je dit moeten hebben? bedoel ik dan.)
Doelgroep volgens mij:
- mensen die alleen een beetje chatten en op facebook zitten.
De games die je kan spelen zullen ook niet zo fantastisch zijn dus daar moet je het zoweizo nie voor doen.
Ik snap wel dat dit niet TE duur is, maar voor vele mensen blijft 500 euro voor een e reader veel geld.
Zeker als je weet dat je voor 600 euro al een degelijke windows laptop kunt krijgen waar je meer op kan dan op dit ding.
De mba zal wel verkopen, maar ik heb er nog maar 1 gezien, bij een gebruiker.?
Het zal wel goed gaan verkopen aan die RICHBOYS die dit een super cool gadget vinden om mee te lopen showen.
Ik vind het heel goed dat Apple dit maakt, toont weer eens de innovatie van Apple... Gewoon om te laten zien wat ze kunnen, meer vind ik er niet aan.?Als ik het geld had zou ik het echt nooit kopen, terwijl ik dan wel weer 500 euro aan een Iphone zou uitgeven.
Poster: TaktiK
volgens engadget niet. Dat was al te zien op de demo dat de flash-plugin ontbrak. Dus dat blijft wel het 'grote' minpunt vind ik...
Poster: Sebasz
Ik vind het jammer dat hij,
1: Geen multi-tasking ondersteunt Ik hoop er op dat ze iets dergelijks in een software update gaan doorvoeren. Ik heb al van plannen vernomen om multi-tasking beperkt toe te laten voor een aantal ontwikkelaars.
2: De randen zo dik zijn Merk onafhankelijk zullen tabletcomputers zulke randen krijgen. Je loopt anders de hele tijd op het scherm te drukken...
3: De resolutie zo crap is, had liever breder gezien Ik neem aan dat je op de verhoudingen doelt... Daar ben ik het mee eens... maar de resolutie zelf is juist enorm goed... 1024x768 is een resolutie die je op 15" beeldschermen zal vinden en dit ding is nog geen 10"
4: Geen cam heeft Raar genoeg staat er wel het een en ander over cams beschreven in de SDK handleiding (software ontwikkelaars handleiding). Misschien gaat daar nog wat mee gebeuren.
5: Geen microfoon heeft (voor zover ik weet) Microfoon en speaker zijn gewoon standaard aanwezig.
Verder ziet ie er wel oke uit, maar ik snap het nut van het ding niet helemaal. Het is inderdaad zoals velen al zeiden een oversized iPod Touch. Geen oversized iPhone, want met de iPhone kun je tenminste nog bellen?
Verder is de Prijs wel redelijk ok? voor het instap model, alleen de extra kosten voor meer opslag en voor een 3g antenne zijn wel een beetje belachelijk.
volgens engadget niet. Dat was al te zien op de demo dat de flash-plugin ontbrak. Dus dat blijft wel het 'grote' minpunt vind ik...
Ik gok trouwens dat ze dat weloverwogen hebben, en met opzet er uit hebben gelaten. Ik denk dat ze gaan inzetten op HTML5 met zijn video-tag?
edit: Lead, doe wat aan die
fuckup in Google Chrome aub??
Ik gok trouwens dat ze dat weloverwogen hebben, en met opzet er uit hebben gelaten. Ik denk dat ze gaan inzetten op HTML5 met zijn video-tag?
ik denk niet dat het niet is van 'niet kunnen draaien' want een gejailbreakte iphone kan dit wel. Het is ook een grote concurrent natuurlijk voor hun appstore. Die kunnen ze controleren, en het maken van flash-games e.d. niet.
Maar het is zeker h??l bewust eruit gelaten. Zo zijn ze wel
Poster:justjustin
Poster: justjustin
?Google chrome is zoiezo kut...niet gebruiken!?
valt me van je tegen...?Maar over dit ding, heb je gezien hoe sloom dat internet ging tijdens die presentatie? ook vraag ik me af hoe nuttig dit ding in all day life is.leuk voor in de bus, maar hij past niet in je broekzak, dus zul je een tas mee moeten zeulen.?in het vliegtuig: 'Wilt u alle apparaten met een netwerk verbinding uitschakelen'thuis: gezellig met zn allen op een iPad...?in bed, ga je op je zij liggen, kantelt het beeld... handig!