Poster: Ilja
Dit is toch wel een tegenvaller, ?ik hoopte echt op een tablep die op OSX draaide waar ik bijvoorbeeld LOGIC op zou kunnen zetten en helemaal los gaan met mijn vilgers.
Poster: Jorrit
De e-readers die ik tot nu toe in m'n handen heb gehad hadden geen of erg beperkt toegang tot internet, speelden geen muziek af, hadden geen toegang tot een app store waar voor iedereen wel iets te vinden is, speelden geen spelletjes en films af, etc etc etc.
Poster: bambamstudio
ja, en je punt is? Mijn auto kan dat ook allemaal niet mist het niet.....
Poster: JorritPoster: bambamstudio
ja, en je punt is? Mijn auto kan dat ook allemaal niet mist het niet.....
M'n punt is dat dit niet domweg een e-reader is.Al goed het eerste plaatje bekeken wat ze lieten zien op die conferentie? juist.....
Poster: Jorrit
Ah oke, dus het eerste plaatje beschrijft meteen in welke kaders we het product moeten plaatsen. Juist...
Poster: Ilja
De grote vraag voor mij is, ?zal deze kreng Flash ondersteunen, want met zo'n groot scherm, moet het gewoon.
Poster: soundcollector
Ik denk dat het zoals de macbook air gaat zijn.
Super cool, maar te duur en minder bruikbaar dan de al beschikbare producten.
Poster: soundcollector
Poster: bambamstudioPoster: soundcollector
JUIST! eindelijk iemand die het goed samenvat!Ik werk bij een grote Mac dealer en moet hier toch echt even tegenspreken. Ik ben het eens dat de MacBook Air duur is maar onze verkoop liegt er niet om wat ook meteen het "bruikbaar" aspect tegenspreekt.Mensen kopen een MBA omdat het een ultraportable is met degelijke performance en dus erg bruikbaar is voor mensen die constant aan het reis zijn en echt die extra kilo's kwijt willen. Voor de performance, gebruikte onderdelen en bouwkwaliteit is het apparaat helemaal niet te duur. Het ding heeft de juiste prijs voor het stuk techniek dat je koopt.Om verder nog een voorbeeld te geven van de bruikbaarheid: Familie van mij werkt bij een management consultancy. De mensen daar zijn constant op reis tussen verschillende bedrijven om advies te geven, cijfers te tonen en presentaties te geven. Het merendeel van de mensen wil niks anders dan een MacBook Air omdat het precies binnen hun werkstijl past.Overigens wil het feit dat ik bij een Mac dealer werk niet zeggen dat ik een Mac fanboy ben oid. Ik ben, mijn inziens, erg eerlijk een feitelijk over onze producten. Zo loop ik mensen ook al drie maanden te vertellen dat de iPad niks meer zou worden dan een goed uit de kluiten gewassen iPod Touch en ze er echt geen wonderen van moeten verwachten. Het wordt waarschijnlijk een ideaal apparaat voor gebruik in het huis of voor in de auto/het vliegtuig (op vakantie). Ik wil echter nog een stuk meer functionaliteit in de dit apparaat zien wil ik overwegen om het ding te kopen. Het enige nuttige is dat het de ideale vervanger is van het fotoboek indien de schermkwaliteit zo goed is al Apple ons wil laten geloven.
Poster: AbramPoster: bambamstudioPoster: soundcollector
JUIST! eindelijk iemand die het goed samenvat!
Ik werk bij een grote Mac dealer en moet hier toch echt even tegenspreken. Ik ben het eens dat de MacBook Air duur is maar onze verkoop liegt er niet om wat ook meteen het "bruikbaar" aspect tegenspreekt.
Mensen kopen een MBA omdat het een ultraportable is met degelijke performance en dus erg bruikbaar is voor mensen die constant aan het reis zijn en echt die extra kilo's kwijt willen. Voor de performance, gebruikte onderdelen en bouwkwaliteit is het apparaat helemaal niet te duur. Het ding heeft de juiste prijs voor het stuk techniek dat je koopt.
Om verder nog een voorbeeld te geven van de bruikbaarheid: Familie van mij werkt bij een management consultancy. De mensen daar zijn constant op reis tussen verschillende bedrijven om advies te geven, cijfers te tonen en presentaties te geven. Het merendeel van de mensen wil niks anders dan een MacBook Air omdat het precies binnen hun werkstijl past.
Overigens wil het feit dat ik bij een Mac dealer werk niet zeggen dat ik een Mac fanboy ben oid. Ik ben, mijn inziens, erg eerlijk een feitelijk over onze producten. Zo loop ik mensen ook al drie maanden te vertellen dat de iPad niks meer zou worden dan een goed uit de kluiten gewassen iPod Touch en ze er echt geen wonderen van moeten verwachten. Het wordt waarschijnlijk een ideaal apparaat voor gebruik in het huis of voor in de auto/het vliegtuig (op vakantie). Ik wil echter nog een stuk meer functionaliteit in de dit apparaat zien wil ik overwegen om het ding te kopen. Het enige nuttige is dat het de ideale vervanger is van het fotoboek indien de schermkwaliteit zo goed is al Apple ons wil laten geloven.