Poster: Tonniej
Heb je ergens een officiele link naar toe? Even vlug gegoogled maar kan er weinig over vinden behalve tal van verschillende design/concepten en enkel geruchten.
Edit: gevonden
Poster: tek-zotic
ik denk dat als hier een tractor versie ofzo voor homt, het enorm handig is.
Wie heeft plannen om er een aan te schaffen...
Poster: Jorrit
iBuy!
Ik ben wel benieuwd wat de data deals worden hier in Nederland. Want 3G op je telefoon is leuk en aardig, maar eigenlijk werkt het voor geen meter (met uitzondering van de websites die mobiel internet serieus nemen). Als je voor 10 euro per maand eindeloos 3G krijgt voor je iPad, geweldig lijkt me dat...
Ook zou ik wel willen weten wat de vulling wordt voor de iBook store, want met enkel en alleen engelstalige boeken is het niet echt een interessante feature...
Poster: tek-zotic
ik denk dat als hier een tractor versie ofzo voor homt, het enorm handig is.
Poster: Bouncy
Ik denk dat het een grote flop gaat worden (sorry).
Wat voor iets bijzonders kan dat apparaat wat ik niet kan met m'n iPhone en MacBook?
Poster: Bouncy
Ik denk dat het een grote flop gaat worden (sorry).
Wat voor iets bijzonders kan dat apparaat wat ik niet kan met m'n iPhone en MacBook?
Poster: Xtremer
Ik vind het niet veel voordelen hebben. Straks werkt Tethering ook op de iPhone 3G/3GS en als je dan met je laptop of Macbook in de trein zit kun je een stuk meer. Leuke gadget, maar ik heb er weinig aan.
Voor meer foto details check deze link, voor specs en prijzen check de Apple site zelf