HDJ-2000 cleanup (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Xtremer    posted on 27-01-2010 15:08
Mijn HDJ-2000 is inmiddels al bijna 9 maanden oud en het magnesium op de oorschelpen word doffer en hier zit vuil tussen. Het vuil is niet zo'n probleem aangezien je de HP kunt afnemen met een vochtige doek. Wat ik wel graag zou willen is dat de HDJ weer net zo glimt als toen ik hem uit de doos haalde. Het viel mij namelijk op hoe de HDJ-2000's bij de Radio 555 DJ's enorm glommen en die van mij niet. Natuurlijk houd ik rekening met het feit dat de HDJ slijt. Is er een middeltje om de HDJ weer glimmend te krijgen?
DJ: www.djxtremer.nl - Portfolio: www.patrickheiloo.nl

What do you think about HDJ-2000 cleanup ??

Vote :   

remixer    posted on 03-02-2010 20:16
ik heb de HDJ 2000 nu vanaf het begin dat ie in nederland leverbaar was, maar die van mij wordt helemaal niet zo smerig (op een paar zwarte?stipjes na)?en ik gebruik hem toch echt?iedere dag.

dus iedereen die nu een HDJ 2000 heeft moet eerst maar eens goed de handen wassen voorat je de koptelefoon vast pakt. Cool?want dan blijft ie (redelijk) schoon.
RemcoV    posted on 03-02-2010 20:26
Ik heb sinds 3 weken ook een HDJ2000 in bezit en moet zeggen dat het tot dusver mee valt.

Ik ben dan ook erg benieuwd naar hoe die van mij het gaat volhouden, hij word ongeveer 10 uur in de week gebruikt.
djvir20    posted on 07-02-2010 11:44
oke ik heb de HDJ 2000 opgehad gister en ik moet mijn meerdere bekennen ik zou hem zo kopen als hij geen 300 euro koste maar de helft ofzo :P

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

34 Users online: 5 Guests (29 Unknown)
Pages generated today : 12.971
Most visitors online this month : 200
Lifetime Pageviews since 2003 : 240.219.723