Poster: Snoey
Mixen is slechts een onderdeel van het Dj'en.
Poster: Snoey
Mixen is slechts een onderdeel van het Dj'en.
Poster: JustifiedMusic
Zoals vanavond. Leuk voorbeeldje. Gelijk toen in binnen kwam in het caf?'tje waar ik moest draaien, alleen maar mensen die Nederlandstalig, apr?s-ski en top 40 wilden horen! En tja, helaas moet dat! En wat dolivieira zei, thema-avonden zijn idd anders. In diezelfde tent heb ik volgende week een house-avond (yoepie!) dus de mensen die daar komen verwachten dan ook houseAls jij gewoon een avondje naar een caf? gaat zonder thema, dan moet je allround kunnen draaien. Zo denk ik erover.
Poster: JuniorDDP
Wrong,
Mixen is een onderdeel van vele dingen niet alleen van DJ-en! Mixen behoort tot het maken van liedjes (niveau's, plug-ins, ...) en geluidsbanden van films (waarin panning, niveau's, plug-ins, toevoegen van galm, delay, ...)! Daarnaast heb je ook nog mixen in licht --> zie naar fuiven en tv shows, meestal wordt dit dan mengen genoemd, hetzelfde met het beeld in liveshows, daar wordt dan ook gemengd!
Poster: JuniorDDP
Wrong,
Mixen is een onderdeel van vele dingen niet alleen van DJ-en! Mixen behoort tot het maken van liedjes (niveau's, plug-ins, ...) en geluidsbanden van films (waarin panning, niveau's, plug-ins, toevoegen van galm, delay, ...)! Daarnaast heb je ook nog mixen in licht --> zie naar fuiven en tv shows, meestal wordt dit dan mengen genoemd, hetzelfde met het beeld in liveshows, daar wordt dan ook gemengd!
Poster: SnoeyPoster: JuniorDDP
Dus een top voor de volgende keer, lees de startpost. (voor het geval je ook gaat zeggen dat er drankjes gemixt worden achter de bar)
Poster: SnoeyPoster: JuniorDDP
Wrong,
De interpretatie van mixen verschilt bij ons blijkbaar, al heb ik wel het vermoede dat je heel goed weet wat ik bedoelde.
In dit topic hebben we het over mixen van plaatjes, tijdens een avondje draaien. Dat kan via beatmatchen, scratches, doorstartkes en EFX bijvoorbeeld.?
We hebben het hier nu dus over een onderdeel of een discipline van een avondje draaien.?
Dus wrong? Nee ik ben het daar niet mee eens.?
Dus een tip voor de volgende keer, lees de startpost. (voor het geval je ook gaat zeggen dat er drankjes gemixt worden achter de bar)Had de startpost gelezen hoor en ik versta volledig dat het hier over mixen van muziek gaat (plaatjes opleggen en goed in mekaar steken), ik wou je gewoon alle wegen van mixen eens laten zien! Niet om te provoceren!?Maar gewoon een uitspraak geven van mixen is een onderdeel van dj-en is een beetje verkeerd, maak de zin dan anders: zoals mixen van liedjes is een onderdeel van DJ-en!Vergeten en vergeven, we gaan er toch geen boel over maken, al vind ik dat je laatste zin toch een beetje aanvallend was! Ah ja, oor in, oor uit!
Poster: Illusion
Er is geen verschil tussen djen en mixen. Het hoort bij elkaar. Als je aan het djen bent, ben je o.a. ook aan het mixen.
Daarnaast hoort bij djen natuurlijk ook veel meer. Bijv. Je interactie met je publiek.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.