Na rijp beraad heb ik dan toch besloten om in 1e instantie voor 2 table top cd spelers te gaan. Als ik er wat kan aan verdienen, ja dan komer er zeker nog 2x SYNQ tt's bij!
Ik heb mijn oog laten vallen op de AXIS-9 van Numark. Die vind je voor een 400 EUR, zien er goed uit, hebben veel functies en spelen ook CD'rs af.
Nu heb ik reeds veel gelezen over problemen met het JOG DIAL wheel. Dit zou bij de AXIS-9 CR reeks voorkomen, hoewel dit NU blijbkaar zou moeten opgelost zijn. (Je zou dit blijkbaar moeten kunnen zien aan een code, A = jog dial probleem, B,C,... = geen problemen meer, maar of dit juist is en ook bij welke code dit staat en waar je die code kan vinden, dat weet ik dus niet).
Wie weet hier meer over? En vinden jullie de AXIS-9 een verstandige aankoop?
Greetz from Ghent (Belgium)
What do you think about Numark AXIS-9 ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Kijk even in dit topic waar ik wat duidelijk vertel wat ik precies zoek: Mensen met suggesties, zijn altijd welkom. ////www.djresource.eu/Forum/topic/3190/Nieuwe-Dj-Gear-(ervaring)/
This is an old Topic
No new postings for 6.975 days. Post CommentThat would be 232.5 months or a whopping 19.1 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.