my first update here. i made this track about a year ago. made it in fruityloops. used sample packs for the drums and refx nexus, NI absynth for the synths.
for those who like it: let me know and maybe you\'ll get a download link
singin\' out. cheers
We don't live in your shadow, but we grow in your shade
What do you think about [P] djoran - make me feel ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
heb helaas nog geen label .. maar ben er ook niet echt mee bezig. vind het gewoon leuk om nummers te maken, en af en toe een dikke remix er uit gooien zodat ik mezelf kan onderscheiden van de rest. maar ja als je zegt 'doen een label' nou ja waarom dan ook niet he
ach, als je hier en daar m wat voller maakt (kan ook aan de style liggen maar aangezien er club staat mag ie wel wat voller) en wat langer eraan werkt zou die wel label waardig zijn
Zoals bij de omschrijving staat heb ik deze een jaar geleden gemaakt en heb er verder niet veel aan gedaan. Veel in het buitenland gezeten dus dan heb je dat snel. Maar ik zal er nog wat aan werken en kijken of ik nog wat lekkere strings en andere dingen?er aan kan toevoegen.
Vind het lekker klinken volumes goed op elkaar afgestemd (geen soepje) maar helder De variaties?in?het nummer vind ik ook goed?niet teveel en niet te weinig Opbouw en eind ook ok ?,, kortom lekker!!
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.