Het grote mixtape forum
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

djvir20    posted on 26-01-2010 18:24
Hey allemaal je kan van iedereen wel een mooie booth zien en reacties horen maar egt een mixtape forum is er niet dus bij deze nodig ik iedereen uit hier een link neer te planten van zijn/haar beste mixtape. Nuja of gewoon EN mixtape van zichtzelf Winking my eye

grts Effix?

p.s. mijn mixtape volgt ook?maar er was een probleem bij het opnemen is er gekraak opgetreden :P weet voorlopig niet hoe ik dit moet verhelpen dusja .. maarja ik wacht vol ongeduld :D

What do you think about Het grote mixtape forum ??

Vote :   
nils7    posted on 26-01-2010 18:28
Ik moet er iedere week 1 gaan maken dus ik neem alvast een abo dan op dit topic Winking my eye
Overigens zijn de mixtapes van andere wel te vinden in het productions forum!
djvir20    posted on 26-01-2010 18:45
ja ik weet het maar ik denk dat het een stuk overzichtelijker wordt als we ze op 1 topic gooien :P niet ? en dan komen er ook mixtapes die anderen nog niet gehoord hebben ..

Enja van dat abo :p ja dat wordt dan 5 euro entry h? ! Winking my eye just kiddin'
Bootstrap    posted on 26-01-2010 19:10
Poster: djvir20
ja ik weet het maar ik denk dat het een stuk overzichtelijker wordt als we ze op 1 topic gooien :P niet ? en dan komen er ook mixtapes die anderen nog niet gehoord hebben ..

Enja van dat abo :p ja dat wordt dan 5 euro entry h? ! Winking my eye just kiddin'

Om het overzichtelijk te maken zou je in de startpost misschien het beste linkjes kunnen plaatsen in de vorm van de namen van iedereen die hier een mixje post. Als iedereen een soundcloud account aanmaakt, dan kunnen die linkjes verwijzen naar soundcloud Happy, laughing

Op die manier is van alle members die hier posten gemakkelijk een pagina met wat mixjes te vinden die ze ook zelf al naar gelang kunnen updaten. Soundcloud werkt hierbij erg fijn, omdat dan de linkjes na een maand niet ophouden met werken. Ook kun je online streamen en natuurlijk downloaden.

Om vast te beginnen is dit de link naar mijn soundcloud Happy, laughing
Xone 4D | MacBook | HD25 | Kaoss Pad mini
User edit by Bootstrap on 26-01-2010 @ 19:11:42 (3%)
djvir20    posted on 26-01-2010 19:18
aah ja moet ik eens bekijken ik heb er nog geen ervaring mee maar ik ga eerst jou mix eens beluisteren :P
thomassmith    posted on 26-01-2010 19:20
http://www.youtube.com/watch?v=f7o88PMGFSw&feature=related

zo, gewoon ff een deel van een sessie zeg maar.

grtz
User edit by thomassmith on 26-01-2010 @ 19:22:18 (74%)
Esmee    posted on 26-01-2010 19:26
is het heel erg als ik zeg dat ik dit niet zo'n geweldig idee vind?
iedereen heeft toch al mixes die hij of zij hier post. Je zoekt gewoon de laatste van de desbetreffende gebruiker en dat is 9vd10x ook de beste.
Maargoed, wieweet vindt derest van DJR het wel een goed idee Winking my eye
Bootstrap    posted on 26-01-2010 19:28
Ja ik vind ook niet dat het heel veel toevoegt, maar als je het op een goede manier doet kan het wel leuk zijn. Je hebt dan een heel overzicht van members waardoor je gelijk de mixtape kan vinden van een persoon. Nu staat alles verspreid over het forum.
Xone 4D | MacBook | HD25 | Kaoss Pad mini
Esmee    posted on 26-01-2010 19:34
sja... maar als je toch een mixtape wilt horen van iemand stuur je hem even een PB en je hebt het. Zo'n forum als deze is binnen een aantal dagen van de frontpage verwijdert en dan kijkt niemand er meer naar... en in het kader van het tegengaan van het vervuilen van het forum zeg ik dat dit een nutteloos topic is.
Jorrit    posted on 26-01-2010 19:38
Ik presenteer: Het grote mixtape forum
Lijkt me een goed idee als we al onze mixtapes daar blijven posten, zoals we al jaren doen Winking my eye

Topic is Locked

This Topic is Closed/Locked, posting in this thread is no longer possible.

You can always Start a new Topic yourself or search for other topics about this subject.

370 Users online: 178 Guests (192 Unknown)
Pages generated today : 53.958
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.460.592