De Late Leeuw Chatcorner Deel 32 (5/40)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Bart_    posted on 26-01-2010 17:42

What do you think about De Late Leeuw Chatcorner Deel 32 ??

Vote :   

Esmee    posted on 28-01-2010 20:25
okee mooi! veel plezier op wintersport Winking my eye
djjw    posted on 28-01-2010 20:26
Poster: Bootstrap
Cool Morgen lekker op wintersport!! Cool

Jaloers!!!!
Laidback    posted on 28-01-2010 20:30
Poster: djjw

Jaloers!!!!

Maar wij gaan mee toch?
heb me snowboard al vast gepakt! :D
djjw    posted on 28-01-2010 20:45
Haal jij me op?
Bel ik me baas dat ik morgen niet kom
sher    posted on 28-01-2010 20:51
@Bootstrap..

Heel veel plezier op wintersport..!

Xurion    posted on 28-01-2010 20:53
FFtjes een vraagje, weet iemand een programma waarin je een playlist kan stoppen en die al die nummers in die playlist allemaal op hetzelfde bpm kan afstellen?
ThijsG    posted on 28-01-2010 21:16
Poster: DJJS
FFtjes een vraagje, weet iemand een programma waarin je een playlist kan stoppen en die al die nummers in die playlist allemaal op hetzelfde bpm kan afstellen?

er bestaat zoiets als mixed in key. Dit geeft al je tracks een key en een bpm.
Maar niemand zegt dat je bpm dan klopt, en de kans is ook groot dat dat zo is. Een precieze bpm kan je alleen zelf meten. Daar kan je geen programma's voor gebruiken. Dat moet je ook niet willen. Maar dat verhaal kan iedereen je vertellen. Dat moet je zelf weten..
Xurion    posted on 28-01-2010 21:42
Dat verhaal kon ik mezelf ook vertellen :P

Bedankt voor dat programma!
djmathijs    posted on 28-01-2010 22:29
Dan ga ik denk ik nog even sparen het zou inderdaad zonde zijn om die mooie mixer te verkopen, en een lening is geen optie, want er loopt nog een lening van me imac:P
Bart_    posted on 28-01-2010 22:44
Whoehoee, Windows 7 eindelijk werkend! Happy, laughing
Eerst XP geinstaleerd op een nieuwe schijf, en daarna Windows 7 Premium.
Lang aan bezig geweest helaas. Nu nog nieuw geheugen, want Windows 7 met 1GB geheugen gaat ook maar net, hahaCool
Bootstrap    posted on 28-01-2010 22:51
Poster: sher
@Bootstrap..

Heel veel plezier op wintersport..!

Thanks Cool Jullie mogen van mij wel mee hoor, maar ik ben bang dat er geen plek meer is in de bus Cool Nu nog even snel mijn paper afmaken en dan lekker tukken.
Xone 4D | MacBook | HD25 | Kaoss Pad mini
Yorick    posted on 29-01-2010 00:34
MOTERHERRRRRFUCKERRRRRSSSS
Remco snapt mij wel(A)
RemcoV    posted on 29-01-2010 01:00
Poster: Yorick
MOTERHERRRRRFUCKERRRRRSSSS

Remco snapt mij wel(A)

JAWEL DAMES EN HEREN, DAAR IS HIJ DAN....
RECHTSTREEKS VANUIT ZIJN WERK GEKOMEN BIJ DE EFTELING....

DE LAAF VAN DE WEEK:

YORICK STREEFLAND!!!!
User edit by RemcoV on 29-01-2010 @ 01:01:22 (18%)
Bootstrap    posted on 29-01-2010 01:57
Zo, de paper is nu echt bijna af Cool De laatste dingen worden morgen nog even aangepast, maar daar moeten we eerst voor overleggen. Nu heb ik het echt helemaal gehad.. Even een boterham met pindakaas naar binnen werken en dan lekker tukken Happy, laughing Morgen om 11 uur bij de kapper zijn.
Hardshort    posted on 29-01-2010 02:56
Gezellig als Lj aan de gang weer in speakers, heb 7 uur geslapen in 3 dagen dus ben helemaal verrot.. Gelukkig over uurtje klaar Happy, laughing
Hardstyle tools @ http://www.rawfx.nl
Stephanie    posted on 29-01-2010 03:11
Poster: Hardshort
Gezellig als Lj aan de gang weer in speakers, heb 7 uur geslapen in 3 dagen dus ben helemaal verrot.. Gelukkig over uurtje klaar Happy, laughing

Haha....ik sta vlak bij je, in Lorre in Delft Winking my eye ?Hoe is het bij jou?
DJADMIN    posted on 29-01-2010 08:29
haha, gisteren door mn harde schijf gegaan...

ik wilde gewoon even van die lekkere sounds uit 2004 - 2005 - 2006..van die geweldige dance nummers, zoals Push Up, Miracle, Tell me why van supermode, the beat is rockin'...van die fijne dance plaatjes, waar het publiek van 18 - 25 los op gaat...

kom ik daar mn allereerste mixen tegen...haha !! Op de pc gemaakt met hercules en vdj, en het nog voor elkaar krijgen om maar ??n overgang goed te laten lopen, de rest allemaal off beat..te mooi haha !

Maaaar...wel die lekkere nummers gevonden...moooooooooooooooooonlight shadow !!
CDJ2000 - CDJ 850 - TRAKTORX1 - DJM900 - HDJ 2000
justjustin    posted on 29-01-2010 08:57
Poster: DJADMIN

ik wilde gewoon even van die lekkere sounds uit 2004 - 2005 - 2006..van die geweldige dance nummers, zoals Push Up, Miracle, Tell me why van supermode, the beat is rockin'...van die fijne dance plaatjes, waar het publiek van 18 - 25 los op gaat...

kom ik daar mn allereerste mixen tegen...haha !! Op de pc gemaakt met hercules en vdj, en het nog voor elkaar krijgen om maar ??n overgang goed te laten lopen, de rest allemaal off beat..te mooi haha !

dat is idd mooi...moet ik ook maar eens gaan doen...maar dan zonder mijn vriendin erbij want er kunnen altijd foto's opstaan die niet voor haar ogen geschikt zijn (ook al heb ik geen geheimen)
Bootstrap    posted on 29-01-2010 10:08
Ik ga na de wintersport een Xone:4D ophalen!! CoolEr gaan heel veel van mijn andere spullen in de verkoop om het te financieren, dus daar komt binnenkort wel een topic voor. Onder andere mijn M-Audio Xponent en Reloop RMX-40 dsp.
qntr0l    posted on 29-01-2010 11:51

Haha, die oldskool nummers zijn echt vet. Ik heb laatst ook weer een paar nummers herontdekt:

- Star Splash - Free

- Jan Wayne - Because the night

- Special D - Nothing I won't do

Die hitjes zijn echt geniaal!
User edit by qntr0l on 29-01-2010 @ 11:51:15 (1%)
DJADMIN    posted on 29-01-2010 11:54
Poster: qntr0l

Haha, die oldskool nummers zijn echt vet. Ik heb laatst ook weer een paar nummers herontdekt:

- Star Splash - Free

Boah, ik was laatst aan 't draaien, en t ging echt lekker...

opeens zie ik in mijn cd map...liquido...narcotic...

dus ik denk, ik gooi m er gewoon in, met intro en alles er bij. Wat er toen gebeurde...niet normaal...gewoon 400 man allemaal springen, helemaal los, dat in combinatie met strobes enzo...boah !
CDJ2000 - CDJ 850 - TRAKTORX1 - DJM900 - HDJ 2000
Bartjens    posted on 29-01-2010 12:08
Poster: qntr0l

- Star Splash - Free

Absoluut, deze komen bij mij ook regelmatig voorbij, en wat DJADMIN zegt, narcotic doet het altijd goed!! Cool
www.djbrowbeat.com
Bootstrap    posted on 29-01-2010 12:11

Boah, ik was laatst aan 't draaien, en t ging echt lekker...

opeens zie ik in mijn cd map...liquido...narcotic...

dus ik denk, ik gooi m er gewoon in, met intro en alles er bij. Wat er toen gebeurde...niet normaal...gewoon 400 man allemaal springen, helemaal los, dat in combinatie met strobes enzo...boah !

Die doet het echt altijd belachelijk goed! Wij gebruiken hem vaak nog op studentenfeesten als er niet genoeg gedanst wordt, je weet dan zeker dat iedereen staat te springen Cool
ccc    posted on 29-01-2010 12:13
Ik zit in dubio. Een Iphone 16Gb kopen of een Iphone 32GB. Iemand advies? 32GB is 100 euro duurder. En ik heb totaal geen idee hoe snel die Iphone vol raakt.
qntr0l    posted on 29-01-2010 12:27
Poster: ccc
Ik zit in dubio. Een Iphone 16Gb kopen of een Iphone 32GB. Iemand advies? 32GB is 100 euro duurder. En ik heb totaal geen idee hoe snel die Iphone vol raakt.

Ligt er een beetje aan wat je wil. Je moet er rekening mee houden dat als je bijvoorbeeld tomtom wil, je al 1GB kwijt bent. Ik heb de 16GB versie, en dat is voor mij meer dan genoeg. Ik krijg toch nooit al mijn muziek erop, dus kies altijd een selectie van ongeveer 200 nummers welke ik op dat moment het meest luister. Voor mij was het simpel; aan de 16GB had ik meer dan genoeg.?

124 Users online: 16 Guests (108 Unknown)
Pages generated today : 8.692
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.681.644