Poster: BootstrapMorgen lekker op wintersport!!
Poster: djjw
Jaloers!!!!
Poster: DJJS
FFtjes een vraagje, weet iemand een programma waarin je een playlist kan stoppen en die al die nummers in die playlist allemaal op hetzelfde bpm kan afstellen?
Poster: sher
@Bootstrap..
Heel veel plezier op wintersport..!
Poster: Yorick
MOTERHERRRRRFUCKERRRRRSSSS
Remco snapt mij wel(A)
Poster: Hardshort
Gezellig als Lj aan de gang weer in speakers, heb 7 uur geslapen in 3 dagen dus ben helemaal verrot.. Gelukkig over uurtje klaar
Poster: DJADMIN
haha, gisteren door mn harde schijf gegaan...
ik wilde gewoon even van die lekkere sounds uit 2004 - 2005 - 2006..van die geweldige dance nummers, zoals Push Up, Miracle, Tell me why van supermode, the beat is rockin'...van die fijne dance plaatjes, waar het publiek van 18 - 25 los op gaat...
kom ik daar mn allereerste mixen tegen...haha !! Op de pc gemaakt met hercules en vdj, en het nog voor elkaar krijgen om maar ??n overgang goed te laten lopen, de rest allemaal off beat..te mooi haha !
Maaaar...wel die lekkere nummers gevonden...moooooooooooooooooonlight shadow !!
haha, gisteren door mn harde schijf gegaan...
ik wilde gewoon even van die lekkere sounds uit 2004 - 2005 - 2006..van die geweldige dance nummers, zoals Push Up, Miracle, Tell me why van supermode, the beat is rockin'...van die fijne dance plaatjes, waar het publiek van 18 - 25 los op gaat...
kom ik daar mn allereerste mixen tegen...haha !! Op de pc gemaakt met hercules en vdj, en het nog voor elkaar krijgen om maar ??n overgang goed te laten lopen, de rest allemaal off beat..te mooi haha !
Maaaar...wel die lekkere nummers gevonden...moooooooooooooooooonlight shadow !!
Poster: qntr0l
Haha, die oldskool nummers zijn echt vet. Ik heb laatst ook weer een paar nummers herontdekt:
- Star Splash - Free
- Jan Wayne - Because the night
- Special D - Nothing I won't do
Die hitjes zijn echt geniaal!
Poster: qntr0l
Haha, die oldskool nummers zijn echt vet. Ik heb laatst ook weer een paar nummers herontdekt:
- Star Splash - Free- Jan Wayne - Because the night- Special D - Nothing I won't do
Die hitjes zijn echt geniaal!
Boah, ik was laatst aan 't draaien, en t ging echt lekker...
opeens zie ik in mijn cd map...liquido...narcotic...
dus ik denk, ik gooi m er gewoon in, met intro en alles er bij. Wat er toen gebeurde...niet normaal...gewoon 400 man allemaal springen, helemaal los, dat in combinatie met strobes enzo...boah !
Poster: ccc
Ik zit in dubio. Een Iphone 16Gb kopen of een Iphone 32GB. Iemand advies? 32GB is 100 euro duurder. En ik heb totaal geen idee hoe snel die Iphone vol raakt.