Poster: MichaelH
sorry, kan echt niet meer vertellen, tis echt een heeeeeel bekend nummer!
zal nog wat zoeken ^^
Poster: djjw
Wordt er in gezongen, gerapt, zit er een bekende melodie in, die later nog eens gebruikt is?
een van de eerste dance nummers? 1988 , of 1992 of 1998?
allemaal jaren waarin nieuwe stijlen populair werden tevens allemaal dance genoemd.
(om het makkelijk te maken)
Poster: walteur
gade vanavond na jungle love in diepenbeek? :p
Poster: CopainsDeluxe
Waar ergens is het ? :D
Waarschijnlijk mag ik toch niet gaan, heb morgen namelijk school.
Poster: walteur
aja kzie juist dat je 16 bent, jammer
eum tis in de villicus :p
Heeft iemand een goede bpm counter?
Traktor, vdj en mixmeiser bpm zeggen andere dingens voor mijn hardstyle
Poster: CopainsDeluxe
Eum kan je ons zeggen waarom je hem wil gaan gebruiken?
Want een beatcounter... Nja , soms kan het ding wel raar doen , bijvoorbeeld in een bridge dan flipt die beatcounter van bv 130 beats per minuut naar ocharm 60 beats per minuut.
Dus zo heel vertrouwelijk zijn die dingen niet :p
Poster: Snoey
Kennen jullie Scooter nog?
Hij speelt nu ook in op de house scene, maar dan wel met wat Alvaro beats en de melodie van Let the base kick XD
http://www.youtube.com/watch?v=gFaCiQZIMfk
Ik zoek een liedje ( wil hier geen topic voor openen) ; Het is echt een oud,een vand e eerste commerciele electro/ dance nummers en veel mensen zeggen der ooh ooh.... op, maar ik ken de titel niet, dus vind het ook niet op youtube?!
thnx in advance!
ja, weet ik, check je pm even
Poster: CopainsDeluxeEn 60 % van de mensen niet op hun werk gearriveerd.
Bijna 950 KILOMETER FILE in Belgi?, heerlijk om hier dan lekker warm binnen te zitten !
Hopelijk verloopt het morgen wat beter ! ^^
Poster:?Crazy
En dan is je kat van ruim 21 jaar oud overleden deze avond... Wel kut, had niet verwacht dat het toch zo'n directe klap zou zijn... Gelukkig zet ik me simpel over zulke dingen heen.
Poster: Tekhead
Het blijft toch pijn doen, als je zo een beestje al 21 jaar hebt, je gaat ze nog hard missen, sterkte
Poster: djmathijs
Laatste loodjes van het PWS afmaken en dan morgen een weekend naar Rotterdam!?![]()
Is de Hollywood Music Hall beetje gezellig?