@
qntr0lIk zou net als Nils7 aanraden gewoon even op beatport te kijken, heb zelf ook echt genoeg van die bliepjes house (haha mooi hoe dat hier wordt verwoord:P) maar heb daar zelf ook nooit van gehouden, de eerste mixtape die ik ooit van Vato hoorde had ik al zoiets van wow is echt niks voor mij! En dat bevestigde Bassjackers 2 weken geleden bij een dispuutsfeest nogmaals (ben zelfs naar een andere zaal gegaan haha)
Misschien kun je even naar Defected of Strictly Rythm (valt volgens mij ook onder Defected) releases gaan kijken, vind die sound zelf heel goed vooral van artiesten zoals ATFC of John Dahlback Dennis Ferrer etc.
Afrojack vond ik persoonlijk de laatste tijd ook echt tegenvallen, maar met Ghettoblaster heeft die zeker weer iets goeds gemaakt
Dennis Ferrer - Hey Hey

?
Echt top man, heel erg bedankt voor de tips. Ik ga straks als ik thuis ben direct even kijken naar die labels! Maar naar dat soort dingen ben ik op zoek.
Het mag nog wel een stuk clubbier dan bijvoobeeld Hey Hey, dat de beats nog meer, harder doorkomen. Maar ik John Dahlback vind ik ook heerlijk om nar te luisteren hoor! Bedankt!