Poster: Saskia
Ohnee dat meen je nietkan je niet je school opbellen?
Poster: Mixt-Ape
En daarom gebruik je dus je GSM als wekker tijdens de examens...
Poster: Mixt-Ape
En daarom gebruik je dus je GSM als wekker tijdens de examens...
Poster: djmathijs
Aantrekkelijk aanbod gevonden van 2x cdj 1000 en 1x djm 909 voor 1000 euro en 2 maandjes oud.. nu hopen dat het niet fake is.
Poster: djmathijs
Aantrekkelijk aanbod gevonden van 2x cdj 1000 en 1x djm 909 voor 1000 euro en 2 maandjes oud.. nu hopen dat het niet fake is.
Poster: Bootstrap
!@$@#$@!!! Hoe veel pech kun je hebben?!Ik had vanmorgen mijn natuurkunde tentamen, is mijn wekker niet afgegaan.. De stroom is er blijkbaar even af geweest ofzo..
Ik ben bang dat ik nu het hele vak volgend jaar opnieuw moet doen
Poster: Esmee
@ Bootstrap zwaaaar klote!! Een vriendin vanmij had dat bij haar ANW tentamen afgelopen tentamen periode, toen had haar moeder naar school gebelt dat ze ziek was, toen was er niets aan de hand en kon ze hem gewoon op een later tijdstip inhalen. Kun jij ook niet zoiets regelen?
langleve de wekker op batterij. Maargoed daar heb je nu niets meer aan.
Nou, het probleem is dus dat ik bij het vorige deeltentamen ?cht ziek was, dus die moet ik ook al inhalen. Hij gelooft het nooit als ik nu ineens zeg dat ik weer ziek was, want ik was gisteren nog langsgeweest om wat andere toetsvraagjes in te halen. Ik heb hem al een mailtje gestuurd waarin ik uitleg wat er is gebeurd, nu maar hopen dat hij een beetje coulant is. En anders volgend jaar maar opnieuw, is ook geen grote ramp, maar wel heel erg vervelend..
Net even een nieuwe mix voor TotaalFM gemaakt samen met SteephunWe gaan namelijk vanaf vrijdag op wintersport en we komen pas zaterdag weer naar huis. We kunnen onze eigen uitzending dus niet eens luisteren
Ik zit de mix nu ff terug te luisteren, klinkt tot nu toe lekker
De vorige was een minimal/techno/tech house mix. Dit is er ??n met house, jazzy house en electro.