Poster: Jobe
Nu maak je me nieuwsgierig...
Hoe kom jij daar met 538 dan? Werk of?
Poster: djmathijs
Moest vanmiddag op rollerbank, hij ging 68 km en meteen al 60 euro boete
Poster: Snoey
Je snapt het niet, een tent gaat niet vanzelf vol. Je kleedt de tent aan om mensen te lokken, of om te zorgen dat de eerste mensen binnen blijven. Al vind ik dit wel heel druk.
59 om precies te zijn?
Moest vanmiddag op rollerbank, hij ging 68 km en meteen al 60 euro boete
Poster: polly
Het is toch mijn mening? En vertel jij mij de meerwaarde van de led dansvloer maar.
Poster: MaximDJ
Die LED vloer heeft echt een meerwaarde. Ik bied hem zelf ook aan en ondanks dat hij een flinke smak geld kost voor de klant wordt hij HEEL vaak geboekt.
Poster: Tekhead
vanavond foto's posten in dj booth, men booth heeft enkele veranderingen ondergaan, zal je wel merken
Poster: MichaelHgeduld is een schone deugd !
Pioneers? ^^
Poster: polly
Het is toch mijn mening? En vertel jij mij de meerwaarde van de led dansvloer maar.
Poster: pollyPoster: MaximDJIn de jaren '70, -de disco periode-? was een verlichte dansvloer een aantrekkingspool van jewelste, alleen weggelegd voor de betere clubs, en in de exclusieve clubs ging die vloer ook nog op en neer en ronddraaien kon die ook nog, twas geen Led, maar gekleurde spots.
Die LED vloer heeft echt een meerwaarde. Ik bied hem zelf ook aan en ondanks dat hij een flinke smak geld kost voor de klant wordt hij HEEL vaak geboekt.
Gelukkig verschillen smaken. Zoals ik al aangaf vind ik het onzin om een ledvloer te hebben in een club maar gelukkig voor jou zet je hem vaak weg
En Tekhead ik ben benieuwd
Poster: Tekhead
In de jaren '70, -de disco periode-? was een verlichte dansvloer een aantrekkingspool van jewelste, alleen weggelegd voor de betere clubs, en in de exclusieve clubs ging die vloer ook nog op en neer en ronddraaien kon die ook nog, twas geen Led, maar gekleurde spots.
Poster: MichaelH
Kent iemand een programma waarmee je de titels kan zetten op een ronde, CD ?vorm? ( even groot als CD, zodat het in een map past!)
Poster: Snoey
En nee het is geen mening, jou uitspraak kwam over als een feit. ?