Poster: Flexii
Ben ik afgelopen zomer geweest met radio 538, Ibiza is echt vet relax, maar inderdaad ook vet duur, biertje voor biertje voor ?8 euro is goedkoop daar
Poster: timmy90Heb je enig idee ongeveer hoelang het duurt van produktiedatum naar verkoopdatum ?
productiedatum
Poster: Tekhead
Heb je enig idee ongeveer hoelang het duurt van produktiedatum naar verkoopdatum ?
Poster: Laidback
DIT IS GEWOON VET!!! ziekelijk veel leds!?
(op youtube ook ff zoeken naar Disco-Panel,. maar op deze site staan ook filmpjes)
Poster: ccc
Hoe heet deze remix ook alweer in dit filmpje. http://disco-designer.com/Equalizer_panel_video.html
Poster: Tomazos
ik heb dat in spanje al gezien afgelopen jaar..
in de discotheek waar ik Vast draaide konden ze dit soort dingen op Led tubes (teksten scrollen, EQ, flash animated effects e.d), en een andere lokatie van dezelfde eigenaar hadden ze hetzelfde met die 'bubbles/bollen' een dansvloer muur vol..
zag er SUPER vet uit.. alleen het kost ook wat!,
Poster: Tomazos
hier een filmpje met die led tubes in de disco waar ik in spanje draaide.. had het in NL nog nooit gezien:
KLIK
Poster: DJJS
Weet iemand wat het nmer is op 1.12 (dat zacht wordt gespeeld)
http://www.youtube.com/watch?v=M49_ScTJ5AU
Poster: BoydGriftYep...ik heb wel eens CD's en DVD's besteld daarzo...is alleen wel een jaar geleden.
Iemand ervaring met cdrwinkel.com? Denk dat ik dan toch maar daar me cd's ga bestellen, scheelt gewoon heel veel met dixons of elke andere winkel.
Poster: JollyJunkieDie echt heel vet!
Echt heel vet ja, dit filmpje is gewoon niet normaal.
Poster: JollyJunkie
Echt heel vet ja, dit filmpje is gewoon niet normaal.
Poster: polly
Als ik heel eerlijk ben vind ik dit gewoon helemaal niks.
Veelste druk. Het ziet er zo leuk uit maar wat heb je aan een led dansvloer als de club volstaat?
Poster: Vassilli
LOL! Ik had net m'n gloednieuwe HD-25 naar school meegenomen voor m'n iPod, kwam een jongen uit mn klas naar me toe: Waarom koop je geen Wesc koptelefoon?? Die zijn veel beter dan Sennheiser! ? Yeah...Right :P