De Late Leeuw Chatcorner Deel 32 (17/40)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Bart_    posted on 26-01-2010 17:42

What do you think about De Late Leeuw Chatcorner Deel 32 ??

Vote :   

Tekhead    posted on 03-02-2010 17:48
Poster: Estacy

't was als grapje bedoeld :p ik wil nou niet zeggen dat ik er zo veel vanaf weet, maar ik vindt het wel interessant. en 10 minutjes maar? 230 volt eropCool
 neenee, eerlijk spelen, en 230V op de boxen is niet zo erg, wel op de car amp uiteraard Cool
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
MaximDJ    posted on 03-02-2010 18:04
Poster: Lead

WOW WOW

Dit is echt s l e c h t ! Het enige goede is dat hij wel een dijk van een hoofdtelefoon op heeft daar bij 538 (Cool) Maar dit zou verboden moeten worden, zelfs als carnavalshit kan dit echt niet ....

+1! Waar gaat dit heen.....Dit zou gewoon verboden moeten worden
Party Sensations. Excellence in entertainment.
Saskia    posted on 03-02-2010 19:08
Ja ik weet dat het nummer al wat ouders is dat zag ik maarja het nummer wordt er niet beter op..
Adrien1989    posted on 03-02-2010 19:14
Nieuwe aanwinst voor de verzameling.
Kwam thuis en gelijk ff aangesloten, doet het nog helemaal perfect, klinkt echt super. Meer dan 20 jaar oude kwaliteit. Bijna zonde om hem alleen maar voor de sier neer te zetten.?
Mixt-Ape    posted on 03-02-2010 19:20
Niiiice!
donkey    posted on 03-02-2010 19:48
Net pro geworden blijkbaar :p

ben volop aant uitpeuteren hoe mijn kontrol X1 werkt :D
vandaag binnengekregen :p
Maniax
Mixt-Ape    posted on 03-02-2010 19:55
Bon, nog ff gaan tanken en dan vertrekken naar de karting om men pa z'n ass nog eens te kicken!
Estacy    posted on 03-02-2010 20:32
@A3N
Man, wat een bakbeest zeg! maar wel extreem stoer hoor met die VU en T fadersCool
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
Adrien1989    posted on 03-02-2010 20:36
Ja echt gigantische bak, je tilt je er zo ongeveer een hernia aan. Op de foto staat hij wel opgehoogd, maar voor voor alsnog is hij bijna 2x zo breed als mijn Vibe (DJM800, Xone92, etc, etc). Tis gewoon een tank, ??n brok ijzer Tongue, echte Dateq dus haha. Dubbele aux, send/return, faderstarts, alles. GPM8 is cewl?Cool.
Estacy    posted on 03-02-2010 20:41
eigenlijk heeft ie alles wat de DJM-1000 ook heeft... 20 jaar geleden...
Adrien1989    posted on 03-02-2010 20:43
Deze mixer is alleen keihard Tongue. Enige wat jammer is, is dat ie nog geen XLR uitgangen heeft.
Estacy    posted on 03-02-2010 20:46
tja... een verloopje kost ook een tientje. damn, ik moet ook ooit zon ding hebben...
Adrien1989    posted on 03-02-2010 20:49
Staan wel vaak op marktplaats, maar dan missen ze vaak de T schuiven, en die zijn lastig aan te geraken. Heb op zich best wel een tijd naar deze gezocht.
Ashley    posted on 03-02-2010 21:56
net ff filmpje upgeload van tijdens de kunstbende dj contest waarbij ik door ben
hier is het laatste nr gefilmd: http://www.youtube.com/watch?v=WnMmrC2S7Rs
watcha all thinkin?? Happy, laughing
Maar wat nou als het lukt, mama?
donkey    posted on 03-02-2010 22:42
Poster: Ashley
net ff filmpje upgeload van tijdens de kunstbende dj contest waarbij ik door ben
hier is het laatste nr gefilmd: http://www.youtube.com/watch?v=WnMmrC2S7Rs
watcha all thinkin?? Happy, laughing

proficiat :d
welk nummer is dat ?
Maniax
Flexii    posted on 03-02-2010 22:45
Poster: justjustin

http://www.dumpert.nl/mediabase/815681/5a3ac184/autotune_de_gekste.html

nu ook al op dumpert/ Radio 538

damn what the ... echt te erg dit
walteur    posted on 03-02-2010 23:09
Poster: Adrien1989
Nieuwe aanwinst voor de verzameling.

Kwam thuis en gelijk ff aangesloten, doet het nog helemaal perfect, klinkt echt super. Meer dan 20 jaar oude kwaliteit. Bijna zonde om hem alleen maar voor de sier neer te zetten.?

echt wel een coole verzameling :D
Tomazos    posted on 03-02-2010 23:43
Poster: Tekhead

En wat heb of ga je in je auto pompen Thomas ? daar ken ik alles van. Hopenlijk geen Aziatische brol (buiten Alpine) ?

Mijn radio is een Alpine,
Composet en speakers zijn van Hertz, (ik vind de klank van Hertz heel mooi en zuiver, en gaat toch ook wel hard) versterkers van JBL de oude GTO serie

subs heb ik opgeblazen deze waren van MTX, als ik me gastank heb weg gewerkt komt er gewoon 1 zware subwoofer in, of 2 lichtere.. hangt er vanaf hoeveel ruimte ik dan heb.. ik nijg naar 1 kicker type S12L52 (vierkante 12" 600w rms 2x2ohm spoel), maar dan gewoon op 2 ohm spelen ipv 1)

speakers worden mischien in de toekomst vervangen door DLS.. en als ik ga voor Hard ipv helder en zuiver.. dan word het rockford of Kicker Happy, laughing

vorige versterker was een kleine van Boschmann (troep), speakers gingen raar klinken op hoog volume en had geen bass weergave niks.. nu een zwaardere JBL versterker erop.. en gaat Nog harder dan eerst zonder te misvormen, dus deze versterker trekt het wel ipv raar te gaan clippen, en staat niet ver open. en heb de 'kick' weer in mijn speakers.. ook al aangenaam om naar te luisteren zonder subs..

me vriendin vandaag laten horen, en de klank is een veel helderder en zuiverder dan met de boschmann versterker.. ben ook van me dynamo piepjes en ruisjes enzo af.. maargoed, dat mag je ook niet vergelijken met elkaar kwa kwaliteit.. dat is een Action horloge met een Rolex vergelijkenCool(overdreven voorbeeld)

turntablist,entertainer,allround dj, around the world
User edit by Tomazos on 03-02-2010 @ 23:45:30 (1%)
Hardshort    posted on 04-02-2010 00:11
Als we dus wat voorbij zien stuiteren in regio Zuid Holland is het tomazos?Cool
Ben je niet bang voor je oren trouwens ? of wil je gewoon zuiver geluid ?
Hardstyle tools @ http://www.rawfx.nl
User edit by Hardshort on 04-02-2010 @ 00:12:33 (100%)
Tomazos    posted on 04-02-2010 00:18
100% zuiver zal niet lukken, vanwege me uitlaat en vleugeldeuren enzo..
dat is vrijwel onmogelijk.. ik hou van mooi helder.. en het kan ook nog eens echt HARD, dat je toch ff in elkaar gaat zitten en je ogen bij elkaar gaat knijpen van: dat gaat hard.. maar blijft ook 'mooi' klinken, gaat niet misvormen Happy, laughing, dat vind ik het belangrijksteHappy, laughing

ik wil niet zo extreem gaan dat ik Gel accu's moet gaan leggen, en in me kofferbak er nog een paar kwijt moet:P dat zeker niet,

maar vind het weleens leuk om me voor en achter ganger dubbel te zien door me ruit die trilt Happy, laughing

deze auto denk ik ook niet zo heel lang meer te houden, en hou daarom wel rekening mee dat ik alles naar een volgende auto moet inbouwen..

dus ik trek nu niet me hele interrieur eruit, om er eens isolatie matteriaal van 90 eu per 1m2 erin te leggen.
User edit by Tomazos on 04-02-2010 @ 00:19:35 (45%)
Tekhead    posted on 04-02-2010 00:32
Je kan ook Hard en Zuiver natuurlijk, tis niet, of hard, of zuiver, neen beide lukt ook.

Je H.U. Alpine, is altijd een goede keuze, je Hertz combo is prijs/kwaliteit goed spul, als je de 165mm mid's hebt, de 130mm vind ik maar niks. De JBL GTO heeft een lange levensduur, maar is echt wel pass? als je lang, zuiver en hard wil gaan, maar voor een Hertz Combo geeft hij veel voldoening. MTX is normaliter een goed merk, maar niet alle type's zijn betrouwbaar qua vermogen en levensduur. Als je SPL (dbdrag) wil, dan is Rock.Fosgate, of Kicker (nog meer) een goede keuze, maar denk eraan, dat je voor dergelijke sub's wel iets anders zal moeten aankopen om deze sub's te laten janken dan je GTO van Jbl. Als je niet van plan bent om op 1ohm te spelen zou ik die Kickers schrappen.

Naargelang de kofferruimte die je hebt zou ik niet naar de 12" maar 15" gaan, naar achteren gericht (bij station of hatchback) aangesloten liefst op een mono Amp, of een 2 kanaals eventueel, en met een echte Sub uitgang.
Je eventuele upgrade naar DLS is ook weer een goede keuze.
Er zijn in de car-hifi enkele belangrijke punten die je moet respecteren, als je goede speakers koopt, MOET je ook goede Amp's kopen, anders spelen zelfs de allerduurste en beste nog voor geen meter (Topspeakers hebben altijd Top-fuel nodig). Koop een goede set audio-kabels, zowel voor je speakers als voor je Amp's, Stroom en Masskabels(-) voldoende dik (beide even dik uiteraard) leg je Amp-mass zo kort mogelijk (max 1m)en zeker alles voldoende af met goede zekeringen in blok. Soldeer bij voorkeur alle aansluitingen ipv kabelschoentjes e.d. zorg voor een zware kwaliteitbatterij, type Gel en heel belangrijk, maar o zo dikwijls vergeten, je auto dempen (isoleren) dan heb je echt een zalige sound zowel op hoog als laag volume. Aan te bevelen Merken zijn: Soundstream, Boston Accoustics, Focal, Audison, DLS, etc... als je vragen hebt ? I'm yours Pal Cool
RemcoV    posted on 04-02-2010 00:37
Poster: donkey

proficiat :d
welk nummer is dat ?

Whacadoin (Alvaro remix)
Tomazos    posted on 04-02-2010 00:57
Poster: Tekhead
Je kan ook Hard en Zuiver natuurlijk, tis niet, of hard, of zuiver, neen beide lukt ook.

Je H.U. Alpine, is altijd een goede keuze, je Hertz combo is prijs/kwaliteit goed spul, als je de 165mm mid's hebt, de 130mm vind ik maar niks. De JBL GTO heeft een lange levensduur, maar is echt wel pass? als je lang, zuiver en hard wil gaan, maar voor een Hertz Combo geeft hij veel voldoening. MTX is normaliter een goed merk, maar niet alle type's zijn betrouwbaar qua vermogen en levensduur. Als je SPL (dbdrag) wil, dan is Rock.Fosgate, of Kicker (nog meer) een goede keuze, maar denk eraan, dat je voor dergelijke sub's wel iets anders zal moeten aankopen om deze sub's te laten janken dan je GTO van Jbl. Als je niet van plan bent om op 1ohm te spelen zou ik die Kickers schrappen.

Naargelang de kofferruimte die je hebt zou ik niet naar de 12" maar 15" gaan, naar achteren gericht (bij station of hatchback) aangesloten liefst op een mono Amp, of een 2 kanaals eventueel, en met een echte Sub uitgang.
Je eventuele upgrade naar DLS is ook weer een goede keuze.
Er zijn in de car-hifi enkele belangrijke punten die je moet respecteren, als je goede speakers koopt, MOET je ook goede Amp's kopen, anders spelen zelfs de allerduurste en beste nog voor geen meter (Topspeakers hebben altijd Top-fuel nodig). Koop een goede set audio-kabels, zowel voor je speakers als voor je Amp's, Stroom en Masskabels(-) voldoende dik (beide even dik uiteraard) leg je Amp-mass zo kort mogelijk (max 1m)en zeker alles voldoende af met goede zekeringen in blok. Soldeer bij voorkeur alle aansluitingen ipv kabelschoentjes e.d. zorg voor een zware kwaliteitbatterij, type Gel en heel belangrijk, maar o zo dikwijls vergeten, je auto dempen (isoleren) dan heb je echt een zalige sound zowel op hoog als laag volume. Aan te bevelen Merken zijn: Soundstream, Boston Accoustics, Focal, Audison, DLS, etc... als je vragen hebt ? I'm yours Pal Cool

ik weet,

heb bij de 'bekende' audio zaak in NL gewerkt op gebied van car audio, krijg altijd ook wel leuke korting enzoHappy, laughing, maar vind het zonde om voor 1000'den eu's in een civic van 93 te spenderen (ook kwa issolatie), als ik nu al weet dat er een andere auto komtHappy, laughing,

die sub is een jbl gto die 590w levert op 2 ohm, kon ik goedkoop overnemen.. dus waarom niet, gaat toch harder dan menig ander 'jochie' die een subje in zijn auto heeft, en dan zie ik vaan Marquant e.dCool

ook heerlijk die Bassremote, een draai knopje onder me stuur.. Minimaal = bass weg, maximaal = bass erin, heerlijk om bijna weg te draaien als je normaal wil luisteren of radio aan hebt staan.. en dat het bij maximaal gewoon keihard laag beuken is

zodra de volgende auto er is, (golf 4 e.d) kan ik wel beter en duurder spul erin gaan leggen Happy, laughing, en goed isoleren e.d dan komen er 16 cm DLS SPL setje in, maar kost ook 400 eu per setje. voor+achter dat is dan 800 eu Cool.. dan de versterkers (dls) /isolatie (dynamat) /kabels(goeie kabels zijn duur).. daar ga ik niet aan beginnen in een civic uit 1993 Happy, laughing.. die maat van me draaid op 4 van zukke setjes in zijn golf 3.. dat is echt Bizar. die heeft alles wel zwaar professioneel zitten, maargoed.. die verdiend ook het nodige dubbele dan mij (hij is 1e klas onderhouds monteur bij boeing vliegtuigen, en tekent deze ook af) dus dan kan zo'n hobby wel uit de hand lopenHappy, laughing

in mijn civic loopt nu 2x 20mm kwadraad, zit nu wel op het maximale voor de bekabeling..
dus als ik zwaarder ga, moet ik zoiezo Alles weer opnieuw aanpakken, en dat doe ik bij de volgende auto.

komt vanzelfHappy, laughing,
User edit by Tomazos on 04-02-2010 @ 01:02:29 (14%)
Tekhead    posted on 04-02-2010 01:19
Ja thomas, als je weldra gaat overstappen doe je best niet te veel kosten he.

Het kan veel goedkoper en even goed meestal zelfs beter met ff goed de handen uit de mouwen te steken. Je kan uiteraard Dynamat demping plaatsen, is redelijk makkelijk te plaatsen, en te vormen, maar schandalig duur, en je moet sommige plekken waar je met de matten niet bijkan, opvullen met anti-roest gelei (type rutex). Laat die matten , en pak een kwast, en pap je auto volledig in met dat anti-roest goedje (rutex) in 3 lagen, kostprijs is niemendal, zeker t.o. dynamatten, komt nooit los te zitten, en beschermt je auto 100% ook nog eens, hiermee bespaar je enkele honderden euro's !? Voor je stroom en mass kabels, heb je die bling kabels niet nodig, maar koop gewoon 2 laskabels (ja gewone laskabels) die zijn spotgoedkoop, makkelijker te behandelen en beter van kwaliteit dan die blingbling kabels.

Je wil 2 sets van DLS van 400,00 euro kopen, maar waarom 2 sets ? Voor de achterdeuren ? Nutteloos is dat, even nutteloos als je coaxen speakers in de hoedenplank plaatst als er ook een zware sub achteraan steekt. Dat zijn verkoop trukken. Plaats wel een combo-set zo groot mogelijk, want die combo's zijn de Master Speakers in je auto, de belangrijkste. Die Bassremote flikker je best uit je wagen, is een gevaar voor speaker en Amp.
Ik heb hier nog een en ander liggen, dat eventueel voor klein prijsje weg mag.
Laat maar iets weten als je aan je nieuw project begint.
User edit by Tekhead on 04-02-2010 @ 01:23:47 (6%)
Tomazos    posted on 04-02-2010 01:49
bass remote is geen gain he..
Maximaal = maximaal zoals jij hem hebt staan op de versterker.

met 1 set bedoel ik L+R,
1 set voor, 1 set achter.

zijn inderdaad genoeg goedjes om te isoleren,
en krijg altijd wel korting meestal 40%,en soms dingen gratis. dus dat is dan wel weer leuk,

dynamat is duur vanwege de naam, het enige wat je moet doen is massa brengen op een oppervlak zodat het niet meer trilt,(dynamat is een soort zacht lood volgens mij) maar wel zacht is (absorbeert) en dat kan met van alles Happy, laughing,

ik vergelijk het altijd met een tennisbal ergens tegen aan gooien, kaatst het trug is de isolatie slecht. ploft het op de grond dan is het goedHappy, laughing

Als ik aan het nieuwe project begin zal ik eens kijken wat je hebt liggen,
maar ben eigelijk nu ook wel benieuwd wat voor spul je hebt liggenHappy, laughing
User edit by Tomazos on 04-02-2010 @ 01:52:09 (16%)

193 Users online: 9 Guests (184 Unknown)
Pages generated today : 18.143
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.406.517