De Late Leeuw Chatcorner Deel 32 (15/40)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Bart_    posted on 26-01-2010 17:42

What do you think about De Late Leeuw Chatcorner Deel 32 ??

Vote :   

Tekhead    posted on 02-02-2010 22:45
@ JollyJunkie: Ook jij mag mee naar Anderlecht, Rotterdam Zuid, Charleroi, en zo kunnen we nog even doorgaan.

Ff je zinnetje omdraaien, als je maar lang genoeg zegt dat Wilders slecht is, dan denken de meeste dat uiteindelijk wel, Grow Up Junkie
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Tekhead    posted on 02-02-2010 22:47
Poster: MichaelH

haha, maar dat van my, was waargebeurt :p
 weet ik, maar vond dit toch echt een leuke mop !
Helioxx    posted on 02-02-2010 22:49
Poster: Tekhead
weet ik, maar vond dit toch echt een leuke mop !

was inderdaad een goeie :p
Ik ken er zo nog wel wat, De dochter van Filip Dewinter is mijn beste vriendin Winking my eye
Tekhead    posted on 02-02-2010 22:50
de oudste of de jongste ?
Helioxx    posted on 02-02-2010 22:51
ze zijn met 3; de jongste, de andere ken ik ook wel redelijk Winking my eye
& de papa ook wel Winking my eye
Tekhead    posted on 02-02-2010 22:54
Ken papa ook, en nog een heel aantal andere ook, maar kan je niet als referentie gebruiken he ?
OneSixty    posted on 02-02-2010 22:54
@tekhead:?

Ik maak mij ook zorgen.
Ik geloof dat wij over een paar generaties totaal in de minderheid gaan zijn en dat onze cultuur verloren gaan zijn.
Die mensen kweken als konijnen.
Voelen zich weer beter omdat zij wel een hoofddeksel zouden mogen dragen in de klas.

Mensen noemen mij wel eens een racist, maar ik spreek gewoon uit eigen ervaring met dat volk.
En die mensen die met racist roepen zijn zelf gewoon te lomp op in te zien wat er aan het gebeuren is.
Ze zijn liever lief en tolerant voor iedereen, ja leuk ga zo door, doei doei beschaving.

Er zit nu sinds een week zo een schooiertje in mijn klas, het heeft prissies geen opvoeding gehad!
Hij wil mijn tippex lenen, ok?, maar als hij hem dan terugbrengt gooit hij hem terug op mijn tafel zonder een bedankje.
klinkt misschien als een flauw voorbeeld maar als je erbij was snap je me wel.
Nog maar niet te spreken over zijn slecht nederlands, en thuis word daar geen nederlands gesproken.

Waar gaat dit heen, die mensen komen naar hier zonder zichzelf aan te passen.
Er ontstaan hele dorpen/communities??waar enkel nog van dat volk woont, dit gaat er echt over.

en nu aub niet zeggen dat ik niet iedereen over 1 kam moet scheren, want natuurlijk is niet iedereen zo, maar ik heb iig geen goede ervaringen met hun.

Helioxx    posted on 02-02-2010 22:54
hehe, altijd leuk h?, connecties ^^
Ik ben weg, cya tomorow!
Tekhead    posted on 02-02-2010 22:57
ciao mich
Tekhead    posted on 02-02-2010 23:01
Poster: OneSixty
@tekhead:?

Ik maak mij ook zorgen.
Ik geloof dat wij over een paar generaties totaal in de minderheid gaan zijn en dat onze cultuur verloren gaan zijn.
Die mensen kweken als konijnen.
Voelen zich weer beter omdat zij wel een hoofddeksel zouden mogen dragen in de klas.

Mensen noemen mij wel eens een racist, maar ik spreek gewoon uit eigen ervaring met dat volk.
En die mensen die met racist roepen zijn zelf gewoon te lomp op in te zien wat er aan het gebeuren is.
Ze zijn liever lief en tolerant voor iedereen, ja leuk ga zo door, doei doei beschaving.

Er zit nu sinds een week zo een schooiertje in mijn klas, het heeft prissies geen opvoeding gehad!
Hij wil mijn tippex lenen, ok?, maar als hij hem dan terugbrengt gooit hij hem terug op mijn tafel zonder een bedankje.
klinkt misschien als een flauw voorbeeld maar als je erbij was snap je me wel.
Nog maar niet te spreken over zijn slecht nederlands, en thuis word daar geen nederlands gesproken.

Waar gaat dit heen, die mensen komen naar hier zonder zichzelf aan te passen.
Er ontstaan hele dorpen/communities??waar enkel nog van dat volk woont, dit gaat er echt over.

en nu aub niet zeggen dat ik niet iedereen over 1 kam moet scheren, want natuurlijk is niet iedereen zo, maar ik heb iig geen goede ervaringen met hun.

Je bent een rascist, jij mag blij zijn dat die trekbom jouw tipex wou gebruiken Cool

Mijn en vorige generatie hebben het volledig verkloot, hopelijk trekt de nieuwe generatie het nog wat recht, jullie kunnen onvoorwaardelijk op mijn steun rekenen !
OneSixty    posted on 02-02-2010 23:07
Je bent een rascist, jij mag blij zijn dat die trekbom jouw tipex wou gebruiken Cool

Mijn en vorige generatie hebben het volledig verkloot, hopelijk trekt de nieuwe generatie het nog wat recht, jullie kunnen onvoorwaardelijk op mijn steun rekenen !

snap nie goed wat je met je eerste zin bedoeld.

En mijn steun is er ook, het zijn alleen de hoge mannen in brussel (en in de 2e kamer (al is wilders goed bezig) voor de mensen in nederland) die een serieuze wake up call nodig hebben.
Lead    posted on 02-02-2010 23:07
Alle volgende postings die over bovenstaande gaan zullen worden verwijderd.

Ik snap dat dit een onderwerp van discussie is, maar laten we iedereen in zijn waarde laten en hiermee niet DJResource vullen. Er is nu onderhand wel genoeg over geschreven...
Let the BASS be louder
TimmyV    posted on 02-02-2010 23:09
EDIT: Sorry Lead....
Let's go f*cking mental
User edit by TimmyV on 02-02-2010 @ 23:10:04 (95%)
Tekhead    posted on 02-02-2010 23:15
Dat was als grap bedoeld onesixty, dat eerste zinnetje
Flexii    posted on 02-02-2010 23:15
ben ik een halve dag niet online schiet het weer flink op met de late leeuw, morgen laatste school examen en dan voorlopig weer wat rust gelukkig
OneSixty    posted on 02-02-2010 23:19
Dat was als grap bedoeld onesixty, dat eerste zinnetje

oke, komt vaak slecht over via text Happy, laughing

Tekhead    posted on 02-02-2010 23:21
Poster: Flexii
ben ik een halve dag niet online schiet het weer flink op met de late leeuw, morgen laatste school examen en dan voorlopig weer wat rust gelukkig
 als er geen mod's online zijn wel ja ! LOL
Flexii    posted on 02-02-2010 23:31
als er geen mod's online zijn wel ja ! LOL

ik merk het ja.

Ik ben me er serieus over aan het denken om over te stappen op een mep7000, ik draai toch nog vrij veel drive-in en nog altijd weinig in clubs, en voor drive-in iedere keer maar die cdj800's mee te slepen, daarbij kan ik een groot aantal muziek op harddrive zetten wat ook weer makkelijker is voor drive-in tov cd's.
RemcoV    posted on 02-02-2010 23:43
Als ik nog even olie op het vuur mag gooien Cool

Tekhead    posted on 02-02-2010 23:43
Poster: Flexii

ik merk het ja.

Ik ben me er serieus over aan het denken om over te stappen op een mep7000, ik draai toch nog vrij veel drive-in en nog altijd weinig in clubs, en voor drive-in iedere keer maar die cdj800's mee te slepen, daarbij kan ik een groot aantal muziek op harddrive zetten wat ook weer makkelijker is voor drive-in tov cd's.
  Idd, en naar clubs neem je meestal je eigen spelers niet mee he ! Ik ga morgen een cdj-400 halen, eigenlijk om dat ik hem voor een belachelijke prijs kan kopen, en omdat hij ook als controller gebruikt kan worden
Tekhead    posted on 02-02-2010 23:45
Poster: RemcoV

MEGA,MEGA CoolCool

effe met ons Bulleke wandelen een hollands groen oproken, blow up mmmmmm
User edit by Tekhead on 02-02-2010 @ 23:47:52 (71%)
qntr0l    posted on 02-02-2010 23:48
Morgen ook eindelijk mijn NI Kontrol X1 binnen?Cool
Tekhead    posted on 02-02-2010 23:56
Poster: qntr0l
Morgen ook eindelijk mijn NI Kontrol X1 binnen?Cool
 Raggen maar, en asap review neerposten hier
OneSixty    posted on 03-02-2010 00:01
Poster: RemcoV

kan de foto niet zien.

@tekhead, voor hoeveel koop je ze als ik vragen mag?
alvast veel plezier ermee :D
Tekhead    posted on 03-02-2010 00:09
is gen foto maar een tekst, krantenknipsel, een grappige anekdote. Prijs hou ik liever voor mezelf sorry

200 Users online: 9 Guests (191 Unknown)
Pages generated today : 17.875
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.406.249