Poster: OneSixty
@tekhead:?
Ik maak mij ook zorgen.
Ik geloof dat wij over een paar generaties totaal in de minderheid gaan zijn en dat onze cultuur verloren gaan zijn.
Die mensen kweken als konijnen.
Voelen zich weer beter omdat zij wel een hoofddeksel zouden mogen dragen in de klas.
Mensen noemen mij wel eens een racist, maar ik spreek gewoon uit eigen ervaring met dat volk.
En die mensen die met racist roepen zijn zelf gewoon te lomp op in te zien wat er aan het gebeuren is.
Ze zijn liever lief en tolerant voor iedereen, ja leuk ga zo door, doei doei beschaving.
Er zit nu sinds een week zo een schooiertje in mijn klas, het heeft prissies geen opvoeding gehad!
Hij wil mijn tippex lenen, ok?, maar als hij hem dan terugbrengt gooit hij hem terug op mijn tafel zonder een bedankje.
klinkt misschien als een flauw voorbeeld maar als je erbij was snap je me wel.
Nog maar niet te spreken over zijn slecht nederlands, en thuis word daar geen nederlands gesproken.
Waar gaat dit heen, die mensen komen naar hier zonder zichzelf aan te passen.
Er ontstaan hele dorpen/communities??waar enkel nog van dat volk woont, dit gaat er echt over.
en nu aub niet zeggen dat ik niet iedereen over 1 kam moet scheren, want natuurlijk is niet iedereen zo, maar ik heb iig geen goede ervaringen met hun.
Je bent een rascist, jij mag blij zijn dat die trekbom jouw tipex wou gebruiken

Mijn en vorige generatie hebben het volledig verkloot, hopelijk trekt de nieuwe generatie het nog wat recht, jullie kunnen onvoorwaardelijk op mijn steun rekenen !