De Late Leeuw Chatcorner Deel 32 (14/40)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Bart_    posted on 26-01-2010 17:42

What do you think about De Late Leeuw Chatcorner Deel 32 ??

Vote :   

Stevendlv    posted on 02-02-2010 21:29
Poster: Esmee
goed ik zal vast wel weer blond bezig zijn... maar mn iTunes wil bij 1 nummer de cover maar neit accepteren zegmaar. Als je het nummer een cover geeft (zoals ik bij elk nummer doe en nog nooit mis is gegaan) staat hij er. Als ik vervolgens een ander nummer selecteer en dan weer naar het desbetreffende nummer ga, is hij weg....Cool ik heb het al met meerde "foto's"geprobeert... maar het lukt niet.
Hoe the F**K kan dit Cool

Rechtermuisknopklik > Info tonen > Illustratie en daar even toevoegen!
Tekhead    posted on 02-02-2010 21:30
heb ik ook meegemaakt in St.Joost, en wat later merkte ik dat m'n portefeuille, gsm en ipod uit men jas geript waren, mooie hulp was dat.

En waarom geen onderwerp voor LL ? Weer die lange tenen ? Of we zwijgen erover dan is het probleem er niet ?

Weet je, In onze samenleving is kleur geen probleem ! Maar.... het probleem heeft wel een...KLEUR, denk daar maar eens over na Cool
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
User edit by Tekhead on 02-02-2010 @ 21:35:00 (100%)
Helioxx    posted on 02-02-2010 21:35
Poster: Tekhead
heb ik ook meegemaakt in St.Joost, en wat later merkte ik dat m'n portefeuille, gsm en ipod uit men jas geript waren, mooie hulp was dat.

auw, Wij waren gelukkig niets kwijt :p
Vassilli    posted on 02-02-2010 21:35
Nee hoor Winking my eye
Tekhead    posted on 02-02-2010 21:39
Poster: MichaelH

auw, Wij waren gelukkig niets kwijt :p

Zo zie je maar, dat er tussen al dat tuig, gelukkig er nog brave en eerlijke tussen zitten ook, bravo voor deze heren !
main    posted on 02-02-2010 21:42
ik zie net dat laidback superpro is gewonnen, wat dat ook uitmaakt: gefeliciteerd!
Helioxx    posted on 02-02-2010 21:43
Ik zei dat omdat sommige mensen, ik denk dat je wel weet welke ik bedoel Cool, Zich aangevallen/weetikveelwat gaan voelen. Mij boeit het niet, ik heb nogal korte teentjes ^^
Bart_    posted on 02-02-2010 21:54

Nu nog mooier, schop een Nederlander uit z'n eigen land, wordt het niet eens tijd dat jij volwassen wordt en je ogen eens open doet !! Neen man, schop dat krapuul terug naar hun eigen land, eens kijken of ze dat daar ook allemaal mogen, stelen, helen, dealen, schoolkinderen zakcentjes afpersen, spullen afpakken, sociale zekerheid leegplunderen, bejaarden en autochtonen terroriseren, Christenen en Joden aanvallen, getto's en no-go zone's instellen, spijbelen, met vuurwapens rondlopen, jonge meisjes verplicht laten prostitueren, zo kan ik nog even doorgaan man. En schiet niet op Wilders, want door dergelijk soft buitenlands krapullen-beleid hebben dergelijke figuren - gelukkig terecht - een reden van bestaan. Ik begrijp niet hoe blind en tollerant je je kan blijven gedragen om toch maar niet racist genoemd te worden. Het wordt nu de hoogste tijd om het woord racist te veranderen in REALIST, en als jij denkt dat ik hier wat sta te lullen, zal ik je eens een etmaal meenemen naar Kuregemwijk in Anderlecht, ben er zeker van dat je de volgende campagneleider van Wilders wil worden.
Maar........ wat baten kaars en bril, als de blinde niet zien wil....Cool

+ 458793,1

Hier heb ik niets aan toe te voegen, Tekhead. Het is tegenwoordig gewoon niet meer normaal te noemen.
Dit is al lang niet meer normaal, maar nu wordt het nog erger en erger. Tijd voor maatregelen eigenlijk, maarja, dan zijn we/ze ineens een racist...
Helioxx    posted on 02-02-2010 21:59
Poster: Bart_

+ 458793,1

Hier heb ik niets aan toe te voegen, Tekhead. Het is tegenwoordig gewoon niet meer normaal te noemen.
Dit is al lang niet meer normaal, maar nu wordt het nog erger en erger. Tijd voor maatregelen eigenlijk, maarja, dan zijn we/ze ineens een racist...

+458793,2!
main    posted on 02-02-2010 22:00

Nu nog mooier, schop een Nederlander uit z'n eigen land, wordt het niet eens tijd dat jij volwassen wordt en je ogen eens open doet !! Neen man, schop dat krapuul terug naar hun eigen land, eens kijken of ze dat daar ook allemaal mogen, stelen, helen, dealen, schoolkinderen zakcentjes afpersen, spullen afpakken, sociale zekerheid leegplunderen, bejaarden en autochtonen terroriseren, Christenen en Joden aanvallen, getto's en no-go zone's instellen, spijbelen, met vuurwapens rondlopen, jonge meisjes verplicht laten prostitueren, zo kan ik nog even doorgaan man. En schiet niet op Wilders, want door dergelijk soft buitenlands krapullen-beleid hebben dergelijke figuren - gelukkig terecht - een reden van bestaan. Ik begrijp niet hoe blind en tollerant je je kan blijven gedragen om toch maar niet racist genoemd te worden. Het wordt nu de hoogste tijd om het woord racist te veranderen in REALIST, en als jij denkt dat ik hier wat sta te lullen, zal ik je eens een etmaal meenemen naar Kuregemwijk in Anderlecht, ben er zeker van dat je de volgende campagneleider van Wilders wil worden.

Cool

ik mag dan wel 17 zijn en waarschijnlijk een minder goeie kijk hebben op de politiek en maatschappij maar ik ben het zooooo met tekhead eens!
ik ben al blij dat er uberhaupt een tegenstem is..
ik moet eerlijk zeggen dat ik me onveilig voel als ik langs een groepje 'allochtonen' loop als het later dan 10 uur s'avonds is, puur omdat ze dan meteen dingen naar je gaan roepen als je in je eentje bent, en als jij dan een keer 1 allochtoon ziet lopen helemaal alleen is ie meteen weg..

en dit is maar 1 van de talloze voorbeelden van rare activiteiten van allochtonen waardoor ze van mij weg mogen, en JA nederlanders doen ook foute dingen maar daar ben ik nog steeds niet bang voor.

mijn mening over wilders: hij gaat soms te ver, niet al zijn idealen zijn goed (zeker niet zelfs) maar ik ben blij dat er zo iemand is. ik vind het ook wel genoeg zeggen dat hij vele stemmen krijgt..
Helioxx    posted on 02-02-2010 22:04
Als alle mensen eerlijk voor hun mening zouden uitkomen, Zou je zien, dat meer dan de helft ons gedachtengoed volgt!
Boyd    posted on 02-02-2010 22:05
Tja het is en blijft een probleem. Iedere autochtoon een m4 geven, en je bent zo van het probleem af. Niet dus.

Tekhead    posted on 02-02-2010 22:06
Ik maak me zorgen om de toekomst van m'n kinderen (mag ik ja....!), en schaam me diep, omdat we alles waar onze grootouders en overgrootouders soms tot de dood toe gevochten en geleden voor hebben, zomaar laten kapot maken, door 2 of 3 generaties moslim uitschot. En die Europese politieke dweilen van de islam laten dit zomaar gebeuren, en dan mag ik niet kwaad worden zeker. Cool

BTW: Proficiat Laidback hurray hurray
User edit by Tekhead on 02-02-2010 @ 22:07:50 (10%)
Bouncy    posted on 02-02-2010 22:11
Poster: Vassilli

Aan de ene kant geef ik je gelijk en aan de andere kant niet..

Wat met die dingen gebeurt is niet normaal: Altijd in 't rood, nooit afgedekt (Stof, as tussen de faders) Deuken en krassen op het scherm.. Je wordt er niet blij van..

Nooit afgedekt, met de vuist op de cue knoppen, bier in alle gaten, loopwerk vrijwel naar de klote, scherm naar de klote staan regelmatig boven op een sub te draaien (dus veel trillingen)... 8 jaar oud (ofzo)
En zijn nog steeds betrouwbaar....
Numark Axis 2
Corn-Ale    posted on 02-02-2010 22:14
Ik maak me zorgen om de toekomst van m'n kinderen (mag ik ja....!), en schaam me diep, omdat we alles waar onze grootouders en overgrootouders soms tot de dood toe gevochten en geleden voor hebben, zomaar laten kapot maken, door 2 of 3 generaties moslim uitschot. En die Europese politieke dweilen van de islam laten dit zomaar gebeuren, en dan mag ik niet kwaad worden zeker. Cool

BTW: Proficiat Laidback hurray hurray

En wat nu ook een probleem wordt, is hun imago. Dat (als ze al een goed imago hadden) maken ?1000 Islamieten, die jij hier "Moslim uitschot" noemt, kapot. Dus ze hebben niet alleen ons er mee, maar ook hun eigen mensen. WOW
User edit by Corn-Ale on 02-02-2010 @ 22:15:29 (7%)
main    posted on 02-02-2010 22:14
Poster: Bouncy
Poster: Vassilli

Aan de ene kant geef ik je gelijk en aan de andere kant niet..

Wat met die dingen gebeurt is niet normaal: Altijd in 't rood, nooit afgedekt (Stof, as tussen de faders) Deuken en krassen op het scherm.. Je wordt er niet blij van..

Nooit afgedekt, met de vuist op de cue knoppen, bier in alle gaten, loopwerk vrijwel naar de klote, scherm naar de klote staan regelmatig boven op een sub te draaien (dus veel trillingen)... 8 jaar oud (ofzo)

En zijn nog steeds betrouwbaar....

Numark Axis 2

numark axis seriesCool

Tekhead    posted on 02-02-2010 22:14
@main: idd, je snapt het ook al wel, en daar hoef je echt niet 30 jaar oud voor te zijn, en je hebt ook een punt met dat die allochtonen als ze alleen zijn, ze braafjes ja knikken, in groep voelen ze zich sterk, tzijn laff honden ook nog, en in alle Europese tollerantie landen is het probleem hetzelfde.
Europese landen die niet blind zijn, en/of schrik hebben voor het woord rascist zoals, Zitserland,Oostenrijk, De Balkan landen, en Scandinavi? heb je die problemen niet, zijn die landen dom ? Neen, WIJ zijn DOM
Corn-Ale    posted on 02-02-2010 22:17
tzijn laff honden ook nog, en in alle Europese tollerantie landen is het probleem hetzelfde.

Wordt het nu niet iets te "discriminerend?"
TheHunter    posted on 02-02-2010 22:18
Heel even een vraagje tussendoor, leek me niet iets om een apart topic voor te openen maar wat heeft een hogere inputpower van je headphone voor nut?
Ik heb atm een stanton dj pro 2000, 500 mW inputpower max, als ik mijn mixer ouput naar de hp vol opendraai, met de gain van het kanaal int rood, dan kan mijn hp dat nog aan zonder raar/oversturend geluid te geven.
Mijn vraag, geeft een headphone van bijv. 3500 mW dan harder geluid met dezelfde input, of kan ie gewoon meer input hebben en is mijn mixer gewoon zwak in het hp outputsignaal?
main    posted on 02-02-2010 22:22
Poster: Corn-Ale

dit geeft (voor mij tenminste) een goed voorbeeld van het beleid in de eu.
[mod-edit]
Alert : Dit soort zaken is geen discussie voor op DJResource...
Mod edit by Lead on 02-02-2010 22:28 (50%)
Tekhead    posted on 02-02-2010 22:27
Poster: Corn-Ale

Helemaal niet, Zit heel veel in't buitenland, zowel in de tollerante als de andere landen, en daar weten ze zich wel te gedragen, omdat ze er perfect weten wat kan en niet kan, en welke gevolgen daar aan vast hangen, daar is niks discriminerends aan.

En je praat over 1000 Islamieten ? maar tot 1000 leren tellen op school ? Ik heb nog geen 1000 goede islamieten zien rondlopen.
Toen ik enkele maanden geleden voor enkele dagen in Marokko was, viel het me op dat de Marokkanen ginder en hier een verschil van dag en nacht is, en toen dit ter sprake kwam met plaatselijke dorpshoofd, zei hij mij, de brave zitten hier, het krapuul in Europa, en daar heb ik niets aan toe te voegen .
Helioxx    posted on 02-02-2010 22:29
Een geweldig verhaal van mijn leerkracht GODSDIENST;
Er was een pool naar haar gekomen;' mevrouw, gaat gy op vlaams belang stemmen?'
Leekracht; ' nee, denk van niet'
Pool; 'Waarom niet?'
Leerkracht; 'ja, gewoon,...'
Pool; 'Doen h? madam, die marrokanen maken dat hier kapot! xD
Zelfs de oostblokkers vinden dat! ^^ ( al zijn het zelf ook niet altijd doetjes ^^)
JollyJunkie    posted on 02-02-2010 22:38

-1
Poster:?main
Cool

ik mag dan wel 17 zijn en waarschijnlijk een minder goeie kijk hebben op de politiek en maatschappij maar ik ben het zooooo met tekhead eens!
ik ben al blij dat er uberhaupt een tegenstem is..
ik moet eerlijk zeggen dat ik me onveilig voel als ik langs een groepje 'allochtonen' loop als het later dan 10 uur s'avonds is, puur omdat ze dan meteen dingen naar je gaan roepen als je in je eentje bent, en als jij dan een keer 1 allochtoon ziet lopen helemaal alleen is ie meteen weg..

en dit is maar 1 van de talloze voorbeelden van rare activiteiten van allochtonen waardoor ze van mij weg mogen, en JA nederlanders doen ook foute dingen maar daar ben ik nog steeds niet bang voor.

mijn mening over wilders: hij gaat soms te ver, niet al zijn idealen zijn goed (zeker niet zelfs) maar ik ben blij dat er zo iemand is. ik vind het ook wel genoeg zeggen dat hij vele stemmen krijgt..

Ik word banger van een bepaald type Nederlanders, allochtonen hebben naar mijn mening vaak een vriendelijkere uitstraling dan Nederlanders. Alleen als je van kinds af aan hoort dat je niet langs allochtonen moet fietsen omdat ze gevaarlijk zijn dan krijg je onware indrukken.
Veel Nederlanders hebben onterechte angst voor allochtonen en durven ze op straat vaak niet aan te spreken, als ze dat wel deden dan zullen ze merken dat allochtonen vaak erg aardig zijn.
Poster:?main
dit geeft (voor mij tenminste) een goed voorbeeld van het beleid in de eu.
de allochtonen mogen lekker alles naar de klote helpen om t zo te zeggen maar als je ze laffe honden noemt mag dat niet. en waarom mag iederen dan wel geert wilders uitmaken voor racist e.d.?

De allochtonen helpen niet alles naar de klote, en dit mogen ze ook niet, een allochtoon wordt toch ook gewoon opgepakt als hij wat verkeerd doet?
Omdat Wilders idee?n niet kloppen volgens de 'standaard' van Europa, dan kan je zeggen dat alles kapotmaken (wat ze in mijn ogen echt niet doen) ook niet klopt volgens de 'standaard' van Europa, maar die allochtonen denken echt niet 'Alles moet kapot!', Wilders denkt wel 'Allochtonen het land uit!'.
Tekhead    posted on 02-02-2010 22:39
en dit dan: een marokkaan gaat naar een handelaar in 2de hands wagens en vraagt verkoper: meneer, ikke zoekke camionette g?-t?-Ie (gti), de verkoper verwonderd kijkend,... en vraagd een camionette g?-t?-Ie ? ken ik niet, alleen een golf GTI, die marokkaan verwonderd, all? menieeerr, gij ni kennen ? Verkoper: neeje, wat is dat dan ? Camionette g?-t?-Ie ?, de marokkaan, Camionette, Gordijnen en Tapijten Inbegrepen ! Cool
Helioxx    posted on 02-02-2010 22:42
en dit dan: een marokkaan gaat naar een handelaar in 2de hands wagens en vraagt verkoper: meneer, ikke zoekke camionette g?-t?-Ie (gti), de verkoper verwonderd kijkend,... en vraagd een camionette g?-t?-Ie ? ken ik niet, alleen een golf GTI, die marokkaan verwonderd, all? menieeerr, gij ni kennen ? Verkoper: neeje, wat is dat dan ? Camionette g?-t?-Ie ?, de marokkaan, Camionette, Gordijnen en Tapijten Inbegrepen ! Cool

haha, maar dat van my, was waargebeurt :p

210 Users online: 23 Guests (187 Unknown)
Pages generated today : 44.378
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.432.752