Poster: Tekhead
Nu nog mooier, schop een Nederlander uit z'n eigen land, wordt het niet eens tijd dat jij volwassen wordt en je ogen eens open doet !! Neen man, schop dat krapuul terug naar hun eigen land, eens kijken of ze dat daar ook allemaal mogen, stelen, helen, dealen, schoolkinderen zakcentjes afpersen, spullen afpakken, sociale zekerheid leegplunderen, bejaarden en autochtonen terroriseren, Christenen en Joden aanvallen, getto's en no-go zone's instellen, spijbelen, met vuurwapens rondlopen, jonge meisjes verplicht laten prostitueren, zo kan ik nog even doorgaan man. En schiet niet op Wilders, want door dergelijk soft buitenlands krapullen-beleid hebben dergelijke figuren - gelukkig terecht - een reden van bestaan. Ik begrijp niet hoe blind en tollerant je je kan blijven gedragen om toch maar niet racist genoemd te worden. Het wordt nu de hoogste tijd om het woord racist te veranderen in REALIST, en als jij denkt dat ik hier wat sta te lullen, zal ik je eens een etmaal meenemen naar Kuregemwijk in Anderlecht, ben er zeker van dat je de volgende campagneleider van Wilders wil worden.
Maar........ wat baten kaars en bril, als de blinde niet zien wil....
-1

ik mag dan wel 17 zijn en waarschijnlijk een minder goeie kijk hebben op de politiek en maatschappij maar ik ben het zooooo met tekhead eens!
ik ben al blij dat er uberhaupt een tegenstem is..
ik moet eerlijk zeggen dat ik me onveilig voel als ik langs een groepje 'allochtonen' loop als het later dan 10 uur s'avonds is, puur omdat ze dan meteen dingen naar je gaan roepen als je in je eentje bent, en als jij dan een keer 1 allochtoon ziet lopen helemaal alleen is ie meteen weg..
en dit is maar 1 van de talloze voorbeelden van rare activiteiten van allochtonen waardoor ze van mij weg mogen, en JA nederlanders doen ook foute dingen maar daar ben ik nog steeds niet bang voor.
mijn mening over wilders: hij gaat soms te ver, niet al zijn idealen zijn goed (zeker niet zelfs) maar ik ben blij dat er zo iemand is. ik vind het ook wel genoeg zeggen dat hij vele stemmen krijgt..
Ik word banger van een bepaald type Nederlanders, allochtonen hebben naar mijn mening vaak een vriendelijkere uitstraling dan Nederlanders. Alleen als je van kinds af aan hoort dat je niet langs allochtonen moet fietsen omdat ze gevaarlijk zijn dan krijg je onware indrukken.
Veel Nederlanders hebben onterechte angst voor allochtonen en durven ze op straat vaak niet aan te spreken, als ze dat wel deden dan zullen ze merken dat allochtonen vaak erg aardig zijn.
dit geeft (voor mij tenminste) een goed voorbeeld van het beleid in de eu.
de allochtonen mogen lekker alles naar de klote helpen om t zo te zeggen maar als je ze laffe honden noemt mag dat niet. en waarom mag iederen dan wel geert wilders uitmaken voor racist e.d.?
De allochtonen helpen niet alles naar de klote, en dit mogen ze ook niet, een allochtoon wordt toch ook gewoon opgepakt als hij wat verkeerd doet?
Omdat Wilders idee?n niet kloppen volgens de 'standaard' van Europa, dan kan je zeggen dat alles kapotmaken (wat ze in mijn ogen echt niet doen) ook niet klopt volgens de 'standaard' van Europa, maar die allochtonen denken echt niet 'Alles moet kapot!', Wilders denkt wel 'Allochtonen het land uit!'.