De Late Leeuw Chatcorner Deel 32 (13/40)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Bart_    posted on 26-01-2010 17:42

What do you think about De Late Leeuw Chatcorner Deel 32 ??

Vote :   

RemcoV    posted on 02-02-2010 17:54
Yorick    posted on 02-02-2010 17:55
Remco is just like a german dog,, he fuck and eat his own shit!!
-FLoriZ-    posted on 02-02-2010 18:06
http://www.dumpert.nl/mediabase/243211/00fe9148/geert_wilders_spreekt.html :')
En het valt me ineens op dat wel heel veel mensen van hun DJM400 afwillen Tongue
RDJ 1IE-Ortofon O2-MacBook Pro 13''-Traktor Pro-EFX6:2
main    posted on 02-02-2010 18:12
Poster: -FLoriZ-
http://www.dumpert.nl/mediabase/243211/00fe9148/geert_wilders_spreekt.html :')
En het valt me ineens op dat wel heel veel mensen van hun DJM400 afwillen Tongue

jammer dat de NOS ingreep.

ik vind wel dat deze man tever gaat maar ik vind het ook goed dat er tenminste een tegen stem is.
User edit by main on 02-02-2010 @ 18:13:21 (43%)
Estacy    posted on 02-02-2010 18:25
ach, schop hem maar het land uit... heb zo'n hekel aan die Wilders... Heeft ie nou niks beters te doen dan iedereen af te zeiken?
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
Boyd    posted on 02-02-2010 19:06
Vandaag met school op 'excursie' of te wel rondselmiddag naar de marine geweest. Dat is dus niks voor mij, met 9 mensen in een hokje enz.

Het enige 'leuke' onderdeel is dat ik met nog wat machine geweren en pistolen in mijn handen heb gestaan, maar daar houd het ook mee op.

Weet iemand hier nog een redelijke CDJ 1000mk2 te koop?
TheHunter    posted on 02-02-2010 19:12
Is hier nog iemand die die led stream flow indicators van american audio ook zo naar de klote vind?
Ik bedoel het ziet er leuk uit, maar je kunt voor geen meter zien hoe hard de track staat, het enige wat je kan zien is: niets, helemaal groen, of helft groen helft rood.AA
Adrien1989    posted on 02-02-2010 19:28
Ik vind American Audio sowieso kut Tongue.
Bouncy    posted on 02-02-2010 19:34
Poster: TheHunter
Is hier nog iemand die die led stream flow indicators van american audio ook zo naar de klote vind?
Ik bedoel het ziet er leuk uit, maar je kunt voor geen meter zien hoe hard de track staat, het enige wat je kan zien is: niets, helemaal groen, of helft groen helft rood.

Boeit voor de meeste DJ's toch niet...
Roov    posted on 02-02-2010 19:48
Poster: Bouncy
Boeit voor de meeste DJ's toch niet...

Als je ziet hoe hard er in het rood gedraaid wordt in clubs tegenwoordig! Cool
Helioxx    posted on 02-02-2010 20:03
Poster: RemcoV
http://www.youtube.com/watch?v=Uu0wxNr66c0

In mijn poep?... HAHAHA omgCool

Lol!
Esmee    posted on 02-02-2010 20:37
goed ik zal vast wel weer blond bezig zijn... maar mn iTunes wil bij 1 nummer de cover maar neit accepteren zegmaar. Als je het nummer een cover geeft (zoals ik bij elk nummer doe en nog nooit mis is gegaan) staat hij er. Als ik vervolgens een ander nummer selecteer en dan weer naar het desbetreffende nummer ga, is hij weg....Cool ik heb het al met meerde "foto's"geprobeert... maar het lukt niet.
Hoe the F**K kan dit Cool
Tekhead    posted on 02-02-2010 20:39
Poster: Estacy
ach, schop hem maar het land uit... heb zo'n hekel aan die Wilders... Heeft ie nou niks beters te doen dan iedereen af te zeiken?

Nu nog mooier, schop een Nederlander uit z'n eigen land, wordt het niet eens tijd dat jij volwassen wordt en je ogen eens open doet !! Neen man, schop dat krapuul terug naar hun eigen land, eens kijken of ze dat daar ook allemaal mogen, stelen, helen, dealen, schoolkinderen zakcentjes afpersen, spullen afpakken, sociale zekerheid leegplunderen, bejaarden en autochtonen terroriseren, Christenen en Joden aanvallen, getto's en no-go zone's instellen, spijbelen, met vuurwapens rondlopen, jonge meisjes verplicht laten prostitueren, zo kan ik nog even doorgaan man. En schiet niet op Wilders, want door dergelijk soft buitenlands krapullen-beleid hebben dergelijke figuren - gelukkig terecht - een reden van bestaan. Ik begrijp niet hoe blind en tollerant je je kan blijven gedragen om toch maar niet racist genoemd te worden. Het wordt nu de hoogste tijd om het woord racist te veranderen in REALIST, en als jij denkt dat ik hier wat sta te lullen, zal ik je eens een etmaal meenemen naar Kuregemwijk in Anderlecht, ben er zeker van dat je de volgende campagneleider van Wilders wil worden.
Maar........ wat baten kaars en bril, als de blinde niet zien wil....Cool
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Boyd    posted on 02-02-2010 20:59
Poster: Roov

Als je ziet hoe hard er in het rood gedraaid wordt in clubs tegenwoordig! Cool

En als je hem dan netjes rond de nul houd, is het geluid ineens veel te zacht omdat de eindtrappen afgesteld staan op dj's die in het rood draaienCool
Vassilli    posted on 02-02-2010 21:01
De discotheek waar ik werk vervangen ze de Djm's elk jaar omdat ze gewoon kapot gedraaid zijn :P
Tekhead    posted on 02-02-2010 21:02
Tekhead DE anti-pioneer man hier gaat morgen z'n nieuwe CD speler afhalen, de Pioneer CDJ-400, nooit verwacht zeker heren ?
Mixt-Ape    posted on 02-02-2010 21:04
Bwah, meer verrassend dan dat ik hier een 2000 heb staan?
Tekhead    posted on 02-02-2010 21:04
Poster: Vassilli
De discotheek waar ik werk vervangen ze de Djm's elk jaar omdat ze gewoon kapot gedraaid zijn :P
  Dit maakt alle discusies over hoe goed Pioneer wel is overbodig !!!
Tekhead    posted on 02-02-2010 21:05
Poster: Mixt-Ape
Bwah, meer verrassend dan dat ik hier een 2000 heb staan?
 mss wel, mss ook niet
Vassilli    posted on 02-02-2010 21:08
Poster: Tekhead
Dit maakt alle discusies over hoe goed Pioneer wel is overbodig !!!

Aan de ene kant geef ik je gelijk en aan de andere kant niet..
Wat met die dingen gebeurt is niet normaal: Altijd in 't rood, nooit afgedekt (Stof, as tussen de faders) Deuken en krassen op het scherm.. Je wordt er niet blij van..
Tekhead    posted on 02-02-2010 21:14

Wat met die dingen gebeurt is niet normaal: Altijd in 't rood, nooit afgedekt (Stof, as tussen de faders) Deuken en krassen op het scherm.. Je wordt er niet blij van..

Er zijn merken die heel wat meer ondergaan en na 20 jaar nog niet aan vervanging toe zijn, dus dat argument is zwak
DjVictorF    posted on 02-02-2010 21:19

Nu nog mooier, schop een Nederlander uit z'n eigen land, wordt het niet eens tijd dat jij volwassen wordt en je ogen eens open doet !! Neen man, schop dat krapuul terug naar hun eigen land, eens kijken of ze dat daar ook allemaal mogen, stelen, helen, dealen, schoolkinderen zakcentjes afpersen, spullen afpakken, sociale zekerheid leegplunderen, bejaarden en autochtonen terroriseren, Christenen en Joden aanvallen, getto's en no-go zone's instellen, spijbelen, met vuurwapens rondlopen, jonge meisjes verplicht laten prostitueren, zo kan ik nog even doorgaan man. En schiet niet op Wilders, want door dergelijk soft buitenlands krapulen beleid hebben dergelijke figuren - gelukkig terecht - een reden van bestaan. Ik begrijp niet hoe blind en tollerant je je kan blijven gedragen om toch maar niet racist genoemd te worden. Het wordt nu de hoogste tijd om het woord racist te veranderen in REALIST, en als jij denkt dat ik hier wat sta te lullen, zal ik je eens een etmaal meenemen naar Kuregemwijk in Anderlecht, ben er zeker van dat je de volgende campagneleider van ilders wil worden.
Maar........ wat baten kaars en bril, als de bediende niet zien wil....Cool

+1
Weet waar ik vandaan kom, weet niet waar ik heen ga.
Vassilli    posted on 02-02-2010 21:22

Er zijn merken die heel wat meer ondergaan en na 20 jaar nog niet aan vervanging toe zijn, dus dat argument is zwak

"Aan de ene kant geef ik je gelijk" Dat niet gelezen? Winking my eye

Helioxx    posted on 02-02-2010 21:27

Nu nog mooier, schop een Nederlander uit z'n eigen land, wordt het niet eens tijd dat jij volwassen wordt en je ogen eens open doet !! Neen man, schop dat krapuul terug naar hun eigen land, eens kijken of ze dat daar ook allemaal mogen, stelen, helen, dealen, schoolkinderen zakcentjes afpersen, spullen afpakken, sociale zekerheid leegplunderen, bejaarden en autochtonen terroriseren, Christenen en Joden aanvallen, getto's en no-go zone's instellen, spijbelen, met vuurwapens rondlopen, jonge meisjes verplicht laten prostitueren, zo kan ik nog even doorgaan man. En schiet niet op Wilders, want door dergelijk soft buitenlands krapullen-beleid hebben dergelijke figuren - gelukkig terecht - een reden van bestaan. Ik begrijp niet hoe blind en tollerant je je kan blijven gedragen om toch maar niet racist genoemd te worden. Het wordt nu de hoogste tijd om het woord racist te veranderen in REALIST, en als jij denkt dat ik hier wat sta te lullen, zal ik je eens een etmaal meenemen naar Kuregemwijk in Anderlecht, ben er zeker van dat je de volgende campagneleider van Wilders wil worden.
Maar........ wat baten kaars en bril, als de blinde niet zien wil....Cool

+2
Niet allemaal hoor, maar velen. Zoals Tekhead al zei; Ga 1x naar Anderlecht, en je snapt het wel Winking my eye
Al moet ik zeggen; ik ben daar ooit eens in pan gevallen met de auto, na 2 minuten stonden naar 5 allochtonen om te helpen duwen!
Edit; Ik denk niet dat dit een geschikt onderwerp is voor DJR, zelfs niet in de LL
User edit by Helioxx on 02-02-2010 @ 21:28:09 (6%)
Tekhead    posted on 02-02-2010 21:27
Wel gelezen, maar die "aan de andere kant" heb ik ook gelijk Cool

347 Users online: 228 Guests (119 Unknown)
Pages generated today : 15.438
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.764.910