Poster: -FLoriZ-
http://www.dumpert.nl/mediabase/243211/00fe9148/geert_wilders_spreekt.html :')
En het valt me ineens op dat wel heel veel mensen van hun DJM400 afwillen
Poster: TheHunter
Is hier nog iemand die die led stream flow indicators van american audio ook zo naar de klote vind?
Ik bedoel het ziet er leuk uit, maar je kunt voor geen meter zien hoe hard de track staat, het enige wat je kan zien is: niets, helemaal groen, of helft groen helft rood.
Poster: Bouncy
Boeit voor de meeste DJ's toch niet...
Poster: Estacy
ach, schop hem maar het land uit... heb zo'n hekel aan die Wilders... Heeft ie nou niks beters te doen dan iedereen af te zeiken?
Poster: Roov
Als je ziet hoe hard er in het rood gedraaid wordt in clubs tegenwoordig!
Poster: VassilliDit maakt alle discusies over hoe goed Pioneer wel is overbodig !!!
De discotheek waar ik werk vervangen ze de Djm's elk jaar omdat ze gewoon kapot gedraaid zijn :P
Poster: Mixt-Apemss wel, mss ook niet
Bwah, meer verrassend dan dat ik hier een 2000 heb staan?
Poster: Tekhead
Dit maakt alle discusies over hoe goed Pioneer wel is overbodig !!!
Poster: Vassilli
Aan de ene kant geef ik je gelijk en aan de andere kant niet..
Wat met die dingen gebeurt is niet normaal: Altijd in 't rood, nooit afgedekt (Stof, as tussen de faders) Deuken en krassen op het scherm.. Je wordt er niet blij van..
Nu nog mooier, schop een Nederlander uit z'n eigen land, wordt het niet eens tijd dat jij volwassen wordt en je ogen eens open doet !! Neen man, schop dat krapuul terug naar hun eigen land, eens kijken of ze dat daar ook allemaal mogen, stelen, helen, dealen, schoolkinderen zakcentjes afpersen, spullen afpakken, sociale zekerheid leegplunderen, bejaarden en autochtonen terroriseren, Christenen en Joden aanvallen, getto's en no-go zone's instellen, spijbelen, met vuurwapens rondlopen, jonge meisjes verplicht laten prostitueren, zo kan ik nog even doorgaan man. En schiet niet op Wilders, want door dergelijk soft buitenlands krapulen beleid hebben dergelijke figuren - gelukkig terecht - een reden van bestaan. Ik begrijp niet hoe blind en tollerant je je kan blijven gedragen om toch maar niet racist genoemd te worden. Het wordt nu de hoogste tijd om het woord racist te veranderen in REALIST, en als jij denkt dat ik hier wat sta te lullen, zal ik je eens een etmaal meenemen naar Kuregemwijk in Anderlecht, ben er zeker van dat je de volgende campagneleider van ilders wil worden.
Maar........ wat baten kaars en bril, als de bediende niet zien wil....
Poster: TekheadPoster: Vassilli
Aan de ene kant geef ik je gelijk en aan de andere kant niet..
Wat met die dingen gebeurt is niet normaal: Altijd in 't rood, nooit afgedekt (Stof, as tussen de faders) Deuken en krassen op het scherm.. Je wordt er niet blij van..
Er zijn merken die heel wat meer ondergaan en na 20 jaar nog niet aan vervanging toe zijn, dus dat argument is zwak"Aan de ene kant geef ik je gelijk" Dat niet gelezen?
Nu nog mooier, schop een Nederlander uit z'n eigen land, wordt het niet eens tijd dat jij volwassen wordt en je ogen eens open doet !! Neen man, schop dat krapuul terug naar hun eigen land, eens kijken of ze dat daar ook allemaal mogen, stelen, helen, dealen, schoolkinderen zakcentjes afpersen, spullen afpakken, sociale zekerheid leegplunderen, bejaarden en autochtonen terroriseren, Christenen en Joden aanvallen, getto's en no-go zone's instellen, spijbelen, met vuurwapens rondlopen, jonge meisjes verplicht laten prostitueren, zo kan ik nog even doorgaan man. En schiet niet op Wilders, want door dergelijk soft buitenlands krapullen-beleid hebben dergelijke figuren - gelukkig terecht - een reden van bestaan. Ik begrijp niet hoe blind en tollerant je je kan blijven gedragen om toch maar niet racist genoemd te worden. Het wordt nu de hoogste tijd om het woord racist te veranderen in REALIST, en als jij denkt dat ik hier wat sta te lullen, zal ik je eens een etmaal meenemen naar Kuregemwijk in Anderlecht, ben er zeker van dat je de volgende campagneleider van Wilders wil worden.
Maar........ wat baten kaars en bril, als de blinde niet zien wil....