Poster: TimmyV
sneeuwt het niet, dan regent het wel. Nu al de hele ochtend none-stop hier in Alkmaar. Waar blijft het lekkere weer. Komop zon je kunt het. Het hoeft niet meteen 25 graden. Als je het maar probeert
Poster: Esmee
bij mijn school was t stukje voor het schoolplein 1 grote ijsbaan. Echt niet normaal. Overal stonden conci?rges om te zeggen dat we afmoesten stappen. Komt er zo'n jongen op zn scooter... rijdt echt keihard door... stopt even bij de conci?rge, heeft zoiets van agh t gaat wel, rijdt door... en BAF keihard onderuit... je hoorde echt BOEM!
Poster: Adrien1989
Jeah, morgen Dateq'je ophalen is de bedoeling, toevoeging aan de collectie?.
Poster: SandrIdd, en dat is jammer, maar wat wil je, bij het minste, gaan sommige al bleiten bij de moderators, nog ff zo voort gaan en't wordt hier nog een website voor koorknapen
Ik heb geen idee wat ik doe, het wordt altijd gewaardeerd als je wat doet. Maar dat kan ook een andere keer hoor en het valt samen met carnaval en dat ga ik vieren in Breda dus ik zal niet op mijn meest romantisch zijn die dag
Het is hier wel wat rustiger geworden de laatste week he... Er wordt beduidend minder gepost dan voor het "DJR Sfeer" topic.?Dat is mijn gevoel tenminste, weet niet hoe andere hier over denken?
Poster: Yorick
ZUIPEN KRUIPEN
EN ?EN EN EN EN EN ..... ( mag niet gezegt worden zijn kleine kinderke's bij)
Poster: Yorick
Whahaha ongekend en magieeessshhhhhhh